søndag 30. januar 2011

Jeg fant, jeg fant....


.........hva fant du da..... en stor kjempefin industrilampe til vægg.
" Åhh så heldig du er, nydelig er den også. Den måtte være dyr ?"
"Næææ denj fikk æ gratis....kanskje fordi æ e trønder, ikke pga sjarm...ha ha "

Min venninnes utleier liker trøndere. Så da jeg fant en gammel industrilanpe til veggen å spurte korr my ?? Da sa han at den fikk jeg :)


Heldige, heldige meg. I dag var jeg heldig. Møtte de disse to fantastiske damene bak bloggen helo helo baby og Eddas kreativitet

Viser bildet når æ kjem hjem æ....



Bilder fra nett. Jeg vet at jeg ikke kommenterer til noen. Jeg er dessverre ikke innom heller. Det betyr iallfall IKKE at jeg ikke setter pris på dere.Jeg har egentlig ikke en unnskyldning. bortsett fra at æ e rar :) *knis *
Jeg er da meget meget takknemlig at du bruker din tid her. Og veldig glad og beæret for kommentarer og for du tar dere tid.
Stooooor klem fra Irina

3 kommentarer:

Maleriet fargehandel sa...

Hi hi, nei det var JEG som ikke fikk linken din i awardinnlegget vårt til å bli rødt! :D Alt i orden med deg, det er jeg som er ubrukelig ;)

Fint med pris sant! Ha ha ha. Den var ment for din blogg assa! Ho ho. Better after bloggen har jeg pløya gjennom 100% i går. Hele dritten. Fikk mye inspirasjon. Ja skapet er ganske likt ditt, var derfor jeg fant bloggen din fordi jeg kom over et bilde på google bildesøk (hvor jeg tenkte, Jøss-nesten likt skap som Trude jo) ;) Morro med litt farger igjen synes jeg.

Hellohello baby sa...

Det som er så herlig med deg Irina er at man vet hva man går til og vet hva man får. Tonnevis av ærlighet og en rørende takknemlighet. Thats why I love you soo much.

Tusen takk for i dag. Jeg synes det var utrolig koselig at du hadde så mye tid til å henge med oss på Løkka!

...og tusen takk for link! Sweet!
<3

gult hus i svingen sa...

vil bare takke for oppmerksomheten på putan vårres i artikkelen i Hjemadressa:) Gratulerer med industrilampe, Irina:)
Klem Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online