lørdag 22. januar 2011

Nå er dette det nye hjemmet....


....til det siste WOW bordet mitt.


Av og til lurer jeg på hvorfor jeg blogger. Det er absolutt ikke viktig i den store helheten. En gjeng med middelalderende damer som triumferende viser frem det siste vi lager / finner opp/ styler/ ol....kan ikke se at noen redder liv. Eller så er det kanskje det vi gjør. Jeg vet at damer som sier de bruker interiør for å døyve smerten....sikkert bedre alternativ det enn å drikk.



Denne jenta som kjøpte mitt siste bord takket meg for å ha gjort henne ops på gledene ved interiør. Hun hadde aldri brydd seg. Nå leter hun etter inspirasjon i hjemme sitt. Hva òg hvordan kan jeg bruke det Irina skrev om på bloggen .
Fantastisk sier jeg :) Tusen takk :)


Jeg får mailer av folk som aldri har brydd seg men som nå gjør det...og de liker det !! Jeg får mailer av folk som jobber med interiør og har sluttet å bry seg, men på grunn av bloggen gjør det igjen. Så da tenker jeg...shit å.....redder kanskje ingen fysiske liv. Men det er de små gledene i hverdagen som fyller opp å gjør livet vårt verd å leve til det fulle. At det gir meg fysisk glede å lage noe som andre liker !! At der er folk der ute som betaler for noe jeg lager...FANTASTISK !!


Enda større glede er det at de sender meg bildet av sitt nye møbel...og de er så fornøyd med det. Tusen takk, takk til dere som sender meg mail, som kjøper arbeidene mine, som leser bloggen min og som har tro på meg. Tusen takk for at du er du. Og til dere som har noe irinaStyle møbler...JA ...vil gjerne ha bilder :)

Somtimes i think that to write a blog is so NOT useful. I dont help peopel in any way. A way that matters ....but sometimes somebody send me mail and thanks me for giving them a brighter day. I nicer and happier day. And then i start thinking.....its all the small happines that matter. That makes or life worth while living. So then, to everybody that belives in me, read my blog and give me happines :)Thank you for choosing me to bright up you day.

This girl send me pic og her livingroom. She bought one Irina WOW tabel. And look,,,it looks FAB at her house :) She told me she didt like interiodesign before sha start reading my blog. And now....she looks at her house with new eyes :)

8 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott!
Ingen ting er betre enn gleda over å glede andre :-)

Vakker helg til deg!

Hellohello baby sa...

Det bordet er så fullt av sjarme at det alltid får meg til å smile!

Torill sa...

Kanskje ikkje interiør er det viktigste i verda, men å skapa glede i kvardagen er SVÆRT viktig. Så Irina, stå på å spre gleden din ved interiør !! Ynskjer deg ei fin helg.

Lisas hjem og skatter sa...

flott bord! Elsker bena på bordene dine altså!!! :)

Beth sa...

Lekkert stuekrok og bordet ditt er bare helt knall!
Som du skriver, interiør er ikke livreddende, men du så moro å ha en sånn interesse og hobby og kunne dele med andre?

vimsa:) sa...

Hehe redder ingen liv men har reddet stuen min hvertfall;)eller..
Jeg snakker om deg overalt, til og med i terapigruppa mi så snakker jeg om Irina, hehe.

Endelig noen jeg kan få masse inspirasjon av, der jeg kan bruke den stilen jeg liker og faktisk si at det er BRA å bruke farger og gammle ting. Jeg blir dårlig av å bare se hvitt. MÅ ha farger!! :))

Men du, for lenge siden kanskje 1 år eller mer tilbake så skrev du noen innlegg om at undertøyet ditt ble borte, hehe, så nå lurer jeg fælt på hva skjedde egentlig med det? det var helt i begynnelsen da jeg begynte å lese bloggen din å tror det var det innlegget som gjorde at jeg følgte deg for jeg måtte finne ut hva som skjedde:) Men nå er det jo alt du skriver som gjør at jeg følger deg!

Jo.. vet du, jeg tror du har reddet liv.. mitt liv. for jeg var en person som var langt nede og undertrykt av min xmann.. Det var noe i din blogg som gjorde meg sterk. Jeg leste bloggen din, fikk inspirasjon til hjemmet som jeg ikke hadde turd å gjøre (for alt skulle være hvitt) og med det( og litt hjelp fra andre) ble jeg sterkere og klarte å bryte ut av et vondt ekteskap.. JA Irina du har reddet meg:) Du skal ha mye av æren. Trappen min begynte med deg!

ha en fin lørdag! klem.

Elin | Draumesidene sa...

Very good :) Og mykje bedre enn å drikke! Men du tausa; kvar kjøper du dei beina du bruker på borda dine? Høgst inspirerande, fordi eg har tre settebord i same kvalitet.

Enjoy life!
Klem E :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Et alldeles FANTASTISK bord!!

Klem Marianne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online