lørdag 1. januar 2011

My beautiful sleeping room :)

Heisann og Hoppsann :)


Jeg får mange mailer og kommentarer om soverommet mitt. Det er det rommet dere lesere ser ut til å like best. For å være ærlig, så er jeg enig ! Jeg elsker rommet mitt :)



Rommet ble lysere og fikk gardiner i sommer.


Jeg elsker rommet mitt...personlig syns jeg at vi har det fineste rommet jeg har sett noen ganger...


Det er er alt. Kontrastene...til det røffe og glamorøse. Tapet fra Cole and Son. Flock on foil....koster 2800 kr tapetrullen...men verdt det !!


Lyskronen var fra min gamle livstils butikk. Bordlampene fra Ciro. Samme peisen...den kjøpte jeg for ca 8 år siden...og funke som bare det !!


Lafteplankene lå under smalpanel, tapet og strier . Plankene ble beiset med jernvitrol kjøpt på apoteket :) For å få ett gammelt værbitt uttrrykk.....tror jeg hadde på for mye...mine vegger ble mer brune...skulle blir grå....men bra alikevel...


En kongestol i svart. Litt kontrast må jo tross alt Irina ha..eller flere...for dette rommet er spekket av kontraster.


En stor svart barokk stol fra min gamle butikk :) Deilig å sitte i.


Vi mennesker oppholder oss mest på soverommet...øhh...vanlig folk som ikke er vampyrer som meg...og aldri sover om natten...



Jeg tenkte bare jeg skulle vise dere bilder fra rommet igjen. Vi har fått ferdig ett bord i jula. Det skal jeg vise dere senere på dagen.


Rett fram til garderobe rommet :) Eller walk in closet / room
Helt til venstre er det en stor stygg tv...men jeg elsker tv på rommet. Ligge å se på serier eller filmer sent på natt :)


Pictures of mye favorite room in the house. I love it !! The contrast, glamourus mansion meets a lodgecabin...then they fell in love....and live happly ever after :)



Ha en kjempefin første dag i det nye året alle sammen. Neste innlegg er et nytt ferdigstilt Irinaprosjekt :)

Nyttårsklem

36 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo!Du har det helt nydelig..:-)

Anonym sa...

Så nydelig!!

hjem hos linda sa...

Hallaisen Irina...
Hvis du hadde sett mitt soverom hadde du satt deg ned og grått...Har ikke gjort noe med det på de 10 årene vi har bodd her....
Så jeg har et forslag:
Flytt alt på ditt soverom rett inn på mitt.........Ja kjempe ide spør du meg...he he he he.......
Rååååååååååååå lekkert......
Stoooor klæm

Datt sa...

Rett og slett nydelig og vakkert! <3

(eddas) sa...

Den tapeten er bare nyyyydelig...om jeg ikke har sagt det før!!!
klemklem

stine k sa...

Jeg hadde flyttet rett inn!
Kjempe stilig er det!!

Det var så rart for jeg hadde rotet meg inn på et t innlegg fra 2008 fra deg ang bruk av jernvitrol, og når jeg oppdaterte siden din viser du samme veggene!!
Likte de så godt!
Hvordan tror du jernvitrol fungerer på helt nytt treverk, som ikke er imprignert?

the Folding chair sa...

Har sånn vagt fått med meg at dere skal selge huset - hva skjer? flytte bort, bort, and away??

Hasigamas mamma sa...

Ååååh, skulle gjerne kjøpt huset, med ALT innbo!!! Love, love, love, Irina!
Gleder meg til omvisning på gjesterommet :)
Klem
Lise

dolamorola sa...

Oooohhh!!! Shit, jeg vil ha rommet ditt!! Jeg kan jo kanskje komme å bytte plass med mannen din ;) hihi.. Neida. Meeen det rommet var helt utrolig fint, Irina! :)

Fargeheimen sa...

Fytt i katta, det der er det vakraste soverommet eg har sett.

Og det skal du flytte i vekk i frå? Kan eg få kjøpe berre da rommet? hehe.

Gleder meg til bileta av gjesterommet.

Ha ein fin kveld vidare. :)

tinemor sa...

SÅ lyst og lekkert det ble med hvite gardiner og sengetøy!
Skikkelig sommerfølelse.
Ja, er det ikke typisk, -når man skal selge, da får man opp alt listverk. Sånn var det til oss å. Venta 9 år og da vi skulle selge og ha visning... da kom siste listverket i 2.etg opp :-))
Bedre sent enn aldri... hi, hi
Klem

Bird sa...

Nydelig og delikat soverom!!! Lykke til i konkurransen og med hussalget!

I`Døsset sa...

Utrolig lekkert.

Carina Dale sa...

Fantastiskt!! Flink du har vært ;-) Digger det rå mot det glamorøse.

Anonym sa...

Berre lekkert !! Du kjempeflink å kombinere det lekre med det røffe. Og de fargene.....
Hilsen Irene

små og store drømmer sa...

Soverommet deres er LEKKERT! Heldige de som får bo og sove der ja :)

Sophie sa...

Dette rommet er lekkert! Helt perfekt "stilkrasj", og jeg digger d! :-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flink du er!

Nattaklem :-)

Rita sa...

Så utrolig flott det ble,helt etter min smak også;) Du er så dyktig på å sette sammen de riktige tingene;)

Fru Andersen sa...

Så fantastisk flott soverom dere har!

Sweet dreams;-)

ceciliegrut sa...

Et nydelig rom det er helt sikkert. Fantastisk kontrast med den UUUUTROLIG lekre tapeten og den tømmerveggen. Skikkelig fint! Og alt det hvite.... Lekkert! LOVE IT!

<3

Mine Blomster sa...

Utroliog nydelig. Det vakreste soverom jeg også har sett... ;O)
Synn du ikke fikk med dette i NIB konkuransen. Dette hadde vært en god vinner *smiler*
Lenge siden jeg har vært innom... men ser at du jobber mye, og at du gjør en fantastisk jobb med ditt hus!
Ingen lik deg, og det er det som gjør din blogg så spennende ;O)
God bedring, håper alt ordner seg for dere.
Ønsker deg en fin helg
Mvh Birgitte

Trine sa...

Så HÆÆÆÆÆÆRLI rom dokker har!
*Sukk*

E så koseli å se kor flott du innrede romman i huset :D
Masse nydelige farga!


Klæm Trine

Beth sa...

Wow!!! Jeg elsker stilen din!
Den tapeten var jo bare helt lekker da...
Utrolig flott rom.

Villblomsten sa...

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

Anonym sa...

Skikkelig "griselekkert" soverom!
Jeg ønsker deg fortsatt godt nytt år, og lykke til med fremtidige prosjekter.

Klem fra Lillepus

små og store drømmer sa...

Jeg ELKER det soverommet.

Tina sa...

wooooow stilig rom, ja denne Irina-smaken liker jeg! Håper det nye året byr på masse fint og spennende!
klæm klæm

Rosa Muffins sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Første gang på besøk hos deg og har bare ett ord: FANTASTISK! Du har en blogg av de sjeldne, ser du virkelig har sansen for interiør og "syn" for å gi ting nytt liv. Likte spesielt godt bordet med plexiglassben (wow-bordet).. Du har uten tvil en fast følger inn i det nye året :)

KATE ♥ sa...

Ja,Irina, soverommet ditt er rått!
Godt nyttår foresten!
Jeg digger stuebordet ditt også.
Du har en tallent, ingen tvil!
Klem Kate

Unknown sa...

Hei Irina :)
Helt fantastisk fint rom:) Ønsker meg akkurat det rommet jeg også :D
Synes hele huset ditt er råfint :)
Takk for titten da jeg var med Ida :)
Noen tips til soverommet mitt som er alt for kjedelig og ordinært? Noe som ikke koster skjorta liksom?? :P
Therese

Sophie sa...

Heisan! Jeg har sagt d før og jeg sier d igjen; dette rommet digger jeg! Kontrastene er bare helt hærlige! Smashing!

Kate Riley sa...

What a beautiful bedroom Irina! I love the chandelier and the wallpaper against the rustic wood wall and antlers, just lovely!

Cheers from your American friend!
Kate

Turid sa...

For en fantastisk rom!! Du har virkelig peiling altså :-)

Vær våken sa...

Dette var jammen helt nydelig!

Grønnsakshagen sa...

Jeg tror soverommet ditt er det vakreste rommet jeg noengang har sett!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online