tirsdag 18. januar 2011

Makeover på Mogstad speil fra Ikea

Heisann & Hoppsann :)
Jeg har jobbet hver dag så nye makeovere har jeg ikke å vise til...ohhh jo...bordet mitt !! Det viser jeg i morgen.Jeg tenkte at siden jeg har fått mange flere leseren enn før så skulle jeg vise dere en rimelig og enkel makeover. Denne ideen hadde jeg i adressa avisa for en stund siden.

Speilet jeg bruker er ett Mogstad speil fra IKEA. Se HER. Det kjøpte jeg på billigkroken for flere år siden. I min hvite periode ble den malt hvitt. De solgte den kun i brunt. Nå finnes den i hvit. Det bildet av meg som tar bilder av speilet er tre år gammelt. jeg føler for å bemerke at jeg har gått ned 20 kilo siden da :)Som dere ser hadde Irina også en hvit Ektorp IKKKK kjøpt da IKEA åpnet for snart 9 år siden i Trondheim.



Jeg liker så mye bedre min Howard krok som det er i dag, med rosa lyskrone og lignende.Dra på malebutikken, spør dem om de har noen tapetbøker som du kan ELLER om du kan kjøpe ett par meter med tapet. Det kan du på maleservice på Stjørdal :)Tapeten limer/ tapetsere du på speilet. Da kan ett kjedelig masseprodusert speil bli unikt !!
Ingen andre har makan til det.


Jeg er 73 års modell. Jeg husker at min mor hadde entresett fra 80 tallet . Speilet var i furu med en bred kant. Slike speil går for ca 10 kr på loppemarkeder. Kommo ene vil ingen ha. Kjøp deg ett kjedelig furuspeil og en kommode. deg eller kjøp deg en sprek tapet. Feks pip fra Eijffinger. Mal rammen og kommoden med en farge som er fin til tapete. Tapeser den brede rammen med tapet. Tapeser skuffene på kommoden. Sett på noen kule knotter. Disse lave kommodene er ganske kjedelige.

Feks sett på noen feite hjul med stoppere, kan kjøpes bla på Claes Olson.
Det blir ett unik sett som ingen har :)



I morgen tidlig kommer en annen IKEA makeover :) Og så skal jeg vise dere makeover av Svenske bordet senere på dagen.


Nei folkens, her er det å hive seg rundt. Jeg ønsker dere alle en kjempefin kveld. I kveld er det Spartacus !!

Today i show you how to get a smart and unice mirror. Here i Norway they have been fond of pine from old days. So many peopel have boring pine mirrors. You can bye them very cheap in garage sales. Or you can bye a mirror at IKEA. I had a Mogstad mirror from there. I asked a shop if they had some wallpaper they could give me free of charge. And i they did. So mine mirror went from a brown, boring mirror that thousend of peopel have to a unic mirror that ONLY all of irina have.
Tomorrow i show you a another IKEA make over. I wish you a nice day/ evening :)

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja..en kommer langt med maling og tapet og litt stasj..blejo knall det der:)Er så nysgjerrig på og høre hva som skjer:)
klemklemklem

Beth sa...

Ååå, såå lekkert speilet ble?
Tenk hvor lite som egentlig skal til?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online