søndag 2. januar 2011

Lampe make over som er så bra...NOT !!

Tjooohooo alle venner :)


I går med entusiasme og mot gikk jeg løs på å gi min loppislampe en glamorøs tilværelse. Av å til...egentlig ganske så mye er jeg sååå fjern...tenker på for mye.
Jeg satte meg ned å skulle tvinne rundt lilla og rosa perler på lampeskjermen...



Etter en pakke med lilla perler innså jeg at jeg er en naiv optimist...SERIØST !! Jeg hadde kjøpt tre pakker....*skaller panna mot veggen*

Hmmm og se på lampoen, en pakke på...og to igjen....dvs at jeg trenger sånn ca 60 pakker til...NICE.


Så i natt ...de timene jeg har sovet har jeg ligger å tenkt.... hva ???
Jaaaa.... så hva.....jeg gleder meg til å se...hva hjernen sier.....jeg vet ikke :)


Får gjester kl 15 på middag...så her kan jeg IKKE sitte :) Maten lager seg ikke selv...dessverre...

Vi blogges senere i dag :)

11 kommentarer:

Katta sa...

Vilken underbar loppislampa! Härlig blogg du har. Kram Katta

Loise sa...

Kanskje du ikke skal vikle men feste passende lengder oppe og nede med feks tynn ståltråd, smykketråd? Tror du da vil få ett jevnere resultat og du slipper at det klumper seg sammen og ser rotete ut...?? Det vil trolig også ikke gå med så mange lengder perlesnor:-)

Anonym sa...

Ellos har perlegardiner. Kunne d være en ide?

Maratonjenta sa...

Spennende prosjekt, Irina!
Gleder meg til å se resultatet! Jeg har sett i et gresk interiørblad en litt mer kubisk strippet lampeskjerm hvor de hadde hengt ca. 20 solbriller rundt. Det ble skikkelig dekorativt (crazy) og ga et flott skinn gjennom alle de ulike solbrilleglassene. Og Nille/Europris kan kanskje ha endel billige?...

Eller må jeg nesten tipse deg om mitt siste innlegg som handler om mitt rosae kjøkken. Og siden du også elsker råååsa, ta gjerne en titt
http://maratonjenta.blogspot.com/2011/01/my-pink-kitchen.html

Søndagsklem fra Maratonjenta!

små og store drømmer sa...

ÅÅ, den lampefoten var superfiiiin.
Lykke til med prosjekt-lampe :)

Rosa Muffins sa...

Hehehehe, ler :) Mangler bare 60 pakker perler liksom. Bare elsker sånne innlegg:) Du klekker nok snart ut noe lurt, kanskje ikke perler er tingen? Andre materialer som kan egne seg? Lykke til i tenkeboksen:)

T's Creations sa...

God ide! :) Men, tvinn heller vannrett rundt og rundt istedet for loddrett opp og ned. :) Bruk lim på metallet slik at snorene ikke sklir nedover. :)
Ønsker deg et riktig Godt Nytt Kreativt År! :)

Anonym sa...

Hei Irina, og GODT NYTT ÅR!
Jeg gleder meg til å se hva du finner ut, for jeg har også en loppislampe, der min tanke også var perler.
Men min lampe er nå blitt 4 år, og står på vaskerommet, uten en perle å se. Fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det.
Men det er jeg sikker på at du gjør, og jeg venter i spenning.
Du må love å komme med oppdatering angående lampen!

Klem fra Vibeke i Buvika

Marianne sa...

Er sikker på der popper en god ide op hos dig - som sædvanlig :=)
Klem MARIANNE

Linda sa...

Ha ha ha ;O)))
Ikke for å være ekkel, men 60 pk....og har 3 ;O)
Men lampa blir nok knalltøff bare du får tak i mere perler!
Digg fot på den også!

Godt nytt år min venn!
Klem Linda

House of Dogs sa...

ohh..den lampa tror jeg kan bli super lekker når du har gitt den litt Irina magic;) Gleder meg til å se ferdig resultat hvertfall!!

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Setter så stor pris på det! Nå har mine lilla blomster knotter endelig blitt skrudd på mitt ferdigmalte prosjekt, men er ikke heeeeelt fornøyd så vurderer å gi den en litt mer røffere makeover etterhvert - må bare fundere på det litt til;)

Ønsker deg et riktig godt nytt år:)

Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online