lørdag 1. januar 2011

New furniture make over. WoW bord.


Heisann & Hoppsann :)


For noen dager siden laget vi ferdig et WoW bord. Vi var så heldig å få tak i ett gammelt klaffbord.


Demolitionmannen er VELDIG handy så han fjernet bordklaffen. Den delen skal industrielle bein i steden for pelexiglass beina.


Det mangler en skuff under bordplaten. Der skuffen skal være blir det en glassplate. Det er kjempekjekt, der kan man ha stygge fjernkontroller, tv magasin, aviser, bøker, sjokolade eller interiørblader.

Glassplaten vil få en størrelse på 53 lengde x 57 i bredde. Bordplaten er er 97 i lengde og 64. bredde, 51 i høyden .Det som må bemerkes, er at med de kuuuule føttene så blir bredden ca 85.


Bordet står foran en 2 og 3 seter Howard sofa. Det er er også en 1 Howard stol og en Howard puff rundt bordet. Det passer kjempefint.



Bordpynten min består av billige glassvaser fra loppemarkeder. I jula dekket jeg Balibordet vårt med mange slike vaser blandet med billige og dyre te lysestaker. Innimellom har jeg lysestaker i glass med hvite talglys.


Beklager de litt mørke bildene, for vi har kun bra fotolys i en time....men da sover jeg enda !!Legger man seg 4 og 5 om morgenen så er det tuuuuungt å stå opp om morgenen :)
Bra juleferien er over snart....


Bordplaten er så perfekt som en gammel bordplate skal være !! Ikke noen stygge merker, hakk eller brennmerker på denne .


Vi har litt Bollywood jul i år. I tillegg til rosa juletre kjører vi gull og sølv paljetter på putene :)


ME LIKE å være anderledes rar.... jeg skal prøve å stå opp tidlig i morgen, så kan jeg ta ett par bilder i daglys.


Jeg har fått mange henvendelser angående WOW bord, skal også sende ut noen mailer til interesserte. Har du sendt meg mail på bord og ikke fått noe svar eller at jeg skal sende deg en mail....hmmm bare send i vei igjen....de har kommet så mange mailer i desember at jeg sikkert har slettet mailer som ikke skulle ha blitt slettet.... SORRY !!


Send meg mail på iguzman@start.no Hvis du ønsker å kjøpe bordet :) Jeg håper dere får en kjempekoslig kveld :)


Jeg skal hive meg rundt. Lage dessert og forbrede til middagsgjester i morgen.......åhhhhjaaaaa !! Så skal jeg prøve å ta en mini make over på en "ny" styggfin lampe jeg kjøpte på loppis .
Stooooor klem

12 kommentarer:

Bette sa...

Kanonstilig bord!! Kunne virkelig tenkt meg ett slikt:)
Du har bare så kul stil,Irina! Du får liksom alt til å se bra ut;o)

Ha ett riktig godt nyttår!
Klem fra Bette

(eddas) sa...

Flotters bord snupp..
klem klem

Emmeline sa...

Fine bilder og kule puter Irina:) De likte jeg veldig godt.... Dette bordet får sikkert bein å gå på, og da snakker jeg ikke Plexiglassbein altså!! Veldig fint innlegg!!

Heidi sa...

Kjempefint bord! Og kjempefin bordpynt!....eg kjem nok til å kopiere bordpynten når jula forsvinn ut her ;-)

Knutepunktet sa...

ÅÅÅ det bordet.....synd det er såååå lenge til neste jul, det hadde vært noe å fått av nissen. Utrolig fint.

ide-puffen sa...

Hei og hopp i nyttårskropp.
Riktig godt nytt år til deg.
Jeg hadde tenkt å skrive soverommet som favoritt innlegg også. Lekkert er det.
Bordet ble kjempefint.
Ha en herlig helg videre.
Lurer på når jeg får snudd døgnet....blir tungt for ungene på mandag morgen også. Vel det er jul bare en gang i året.
Klem

Anonym sa...

Hei, jeg liker deg og tingene dine og ny-bordet og alt alt alt !! :-)) Kjempestili!! Jeg har tusen prosjekt! Jeg har måtte lage meg en salgsblogg i jula. "Kalljn begynne å bli lei av å bo i et verksted". Fler kallja som gjør det ser æ. :-D Det e godt å sjå at det itj e bare her. Dokker har det kjempe lækkert!! Du her sikkert nok av ting men se hvis du har lyst. Adr: www.krimskramsparadiset.blogspot.com. Ha en kjæmpefin kveld:-)) Hilsen Anita Melhus

Kine sa...

Herrli,rett å slett!!:)
Har veeeeeldi lyst på sånt bord æ ja..men så va d min uinteresserte halvdel da....
Godt nyttår forrestn!Håpe d her året bli bedre å mer anonymfritt enn ifjor;)
klæm klæm

My home is my Castle sa...

Kjempestilig bord !!!Dette blir nok solgt fort ;)
Tuusen takk for din gode tilbakemelding på innlegget mitt :))jeg setter stor pris på kommentarer fra deg !
Ja, det er moro å forandre og dette er noe jeg har tenkt lenge på og nå ble det endelig gjort :))

Stor klem fra Kari

vimsa:) sa...

industrilamper til salgs;)


http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26097799

vet ikke om det var noe for deg:) tenkte bare tipse om det:)

Rosa sa...

I`m in love!!! OMG!!
Tenk at jeg ikke har funnet bloggen dn før nå... men hvilken LYKKE!
Jeg er helt satt ut av alle de nydelige bildene, ikke minste den rosa lysekrona og juletreet!!!
Nå blir det kjapp tur på trening og så rett hjem og kose meg med tidligere innlegg på bloggen din!
Og selvsagt skal jeg sørge for å følge med deg videre:-)

Håper du har en fantastisk søndag!

Klem, Rosa

Black Feathers sa...

Riktig godt nytt år til deg Irina ;)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Selv om jeg ikke blogget i desember så fulgte jeg med, jeg har lest innleggene dine og ble trist da jeg så du skulle slutte å blogge. Helldigvis så ser det ut til at mobberne ikke har vunnet (jippii) og du fortsetter å blogge. Det står det stor respekt av spør du meg. Så for å støtte så stemte jeg på bloggen din nesten hver eneste dag før jul.
JEG liker stilen din, dine sprelske påfunn og din fantastiske fantasi. For ikke å snakke om din ærlighet, den digger jeg!!

Lekre bord du har laget og jeg må jo si at jeg "sikler" litt på et sett bordbein i plast, de er bare så lekre ;)
Tøff ide med alle de glass vasene på bordet, den likte jeg.
Stor klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online