tirsdag 18. januar 2011

At det går ann å være en sånn IDIOT !!



Som dere vet føkka jeg opp bloggen min en natt jeg ikke fikk sove. Nå vil jeg gjerne ha hjelp fra noen ....Jeg har drevet på å få litt hjelp av noen søte bloggvenner.
men de skjønner ikke alt heller.
Jeg vil ha denne malen som blogshopen min. se HER

Og så vil jeg ha knappene mine...der det stod makeover, hjemme hos meg ol.
Kan noen hjelpe meg. Lover deg en fin gave om DU vil hjelpe meg å få igjen bloggen min :=)
Jeg vil ikke ha disse kantene på siden. Jeg vil har stretch...helt til kanten eller hva det heter.
Finner ikke malen.

Hjelp meg da værsåsnill !!

Kommer heller ikke inn på salgsbloggen min. Den er borte....når jeg logger inn kommer jeg til all of irina, men finner ikke bloggen. og for ikke til å skrive innlegg på den heller....velstand nå ja :)

5 kommentarer:

Trine sa...

Som æ gjerne skulle ha hjulpe dæ..
men æ kan ikke nå om det..
eneste æ har klart å fått til e å endra på layouten.. Å den fant æ under utforming og malutforming..
Ikke kan æ lage "knappa" heller, og det ønske æ mæ sjøl...

Lykke til, håpe inderlig at du får hjelp snart!

Klæmmatildæ ♥

Refleksjon på livsvegen sa...

Sorry vennen!!

Er ikkje ekspert eg :-(

Lykke til :-)

Monicas Univers sa...

Prøve gjerne å hjelpe deg jeg. Er ingen ekspert, men har en god hjelper her sammen med meg. ;)

Bare mail meg på; Monica@objekt.no

Kirsten sa...

Jeg er LANGT i fra noen ekspert, men jeg tenker at du kan gå inn på blogshopen din og kopiere derifra ?
Maler og sånt.

mona.z sa...

Håper du får hjelp med dette :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online