tirsdag 4. januar 2011

IRINA- The one and only !!


Heisann kjære bloggvenner.
Jeg skjønner ikke hva som gikk av meg da jeg tenkte at jeg ville slutte. Jeg var vel lei og sliten !!
Da var jeg i dag også. Jeg har ikke sover ett minutt i natt !! Det er FAKTA....i det hele tatt holder jeg på å bli galere enn jeg er pga søvnmangel. Det er seriøst noe galt med meg !! Ikke føler jeg sult og søvn ! En venninne fra Oslo lå over. Jeg stod opp første gang kl halv fem.
prøvde å legge meg...men NOT. Så da satt jeg der ved frokostbordet. Trøtt, sur og oppgitt. Jeg skulle på kundebesøk til ei søt jente som skal pusse opp kjøkken og stue.Jeg elsker disse oppdragene, men jeg satt å kikket ned i bord. Klarte ikke å løfte blikket. Vurderte om jeg skulle ringen kunden å beklager og utsette.

"Unnskyld, æ klare itj å snakk med ...da kaste æ opp så sliten e æ " sa jeg til venninnen min.
Jeg åpnet heller mailer min. Og jeg leste en mail som fikk meg til å gråte, le og begynne å snakke. Hør da, sa jeg til min venninne å leste opp dette.


Nå er det på sin plass at jeg skriver til deg Irina. Jeg har fulgt deg i 2-3(?) år, aner ikke, men blir søren meg aldri lei.

Forguder kontrastene dine, og hva du kan skape med din kreativitet.

Da du skrev du skulle slutte å blogge, ble jeg lei meg på rett, men plutselig var du tilbake, og takk for det!!!

Jeg er selv utdannet innen interiør, og jobber med det til daglig, men fyttigrisen, deg går det ikke an å matche!

Vi skal bli gardseigere neste år, og det soverommet ditt, og den stua til Harald, det er drømmen min!!! Jeg tjuvlåner litt av

Din kreativitet, så skal jeg vise deg resultatet en gang i fremtiden :O)

Stå på Irina, du er tøff, og jeg digger deg!!!


Jeg spratt opp, jammen klart jeg skal til kunden min. Jeg er jo flink. At jeg lot noen anonyme som er "alene" om å mene det de mener knekke meg. For vet dere...slike mailer får jeg hver nesten hver dag ! Jeg har verdens beste blogglesere.



Tenk deg hvor rause og snille de er. De roser folk. Jeg elsker slike folk. Derfor er jeg slik selv. Jeg roser minst en person om dagen. Det er så lite som skal til. kjære S fra Molde fikk dagen min til å skinne. Jeg er vanvittig glad. Jeg blir det når jeg får slike mailer. Det er ikke for å skryte jeg skriver dette. Det er for å alle til å bli mer rause. Til å mennesker til å stråle. Hvis ikke jeg hadde fått denne mailen i dag vet jeg ikke hvordan dagen min hadde vært. Jeg hadde vært grinete på familien min. Lite kreativ og bare blææææ.

Jeg vil takke alle mine fantastiske blogglesere. Særlig til dere som sender meg tilbakemeldinger på bloggen min !! Vet dere hvor mange som har fått den beste julegaven fordi jeg begynte å blogge ?Jeg håper alle menneskene i verden kan motta slike meldinger ofte. For alle er vi flinke til noe. Det gjelder bare å rose ....så blir de bedre med hva de er gode på. jeg er visst god på interiør..he he


Dette bordet ble kjøpt på loppis i Sverige. Det er tungt. Foten er nydelig . Det er høgt å passer som avlastningsbord, gangbord ol. Hvilken farge. Ikke hvit, men hva med sort ? Eller knall oransje fot og svart plate eller...klarer ikke å bestemme meg .Nå må jeg løpe igjen, nye bloggting som venter.

Tusen takk til alle som er raus mot NOEN.
Hørte jeg virkelig på noen som så at jeg ikke kunne interiør...hmmm. Alle som er interiør blogger fordi vi liker interiør. Og da er det en utrolig feedback å ha dere lesere.


Ps...overskriften var emnet på mailen.

Klem tjooohooo

7 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Og eg som berre skulle innom deg for å seie at du er forut for di tid..

alle ekspertar seier nemleg at 2011 er det ROSA året, så det så!!

beste klemmen

My home is my Castle sa...

Så herlig å få en sånn mail akkurat på en sånn dag :)))
Den stua til Harald kikket jeg og på og den er bare såååå lekker !!!
Der kunne jeg kost meg jeg og :))

Klem,Kari

Unknown sa...

Bra at du fortsetter!
Jeg har i min korte bloggtid ikke opplevd noen negative ennå.. Men skjønner at det ikke er morsomt. Men til gjengjeld er det så mange herlige, snille, gode kommentarer.
Ha en fin kveld og nyt de gode Irina!
Klem Ann Kristin

Beth sa...

Der kan du se?
Mye å glede seg over...
Og nå er jeg kjempespendt på hva du finner på med dette bordet!
Utrolig flotte bilder du viser i innlegget under her også.
Dyktig er du! :-)

Hasigamas mamma sa...

Så sant, så sant, Irina! Å få ros og positive tilbakemeldinger er utrolig oppbyggende og motiverende! Vi skulle absolutt vært flinkere til å rose hverandre i hverdagen :)
Stå på med ditt! Jeg er Irina-fan ;)
Klem
Lise

Hellohello baby sa...

Riktig Irina!

Husk å flyte på bølgen av beundrere og blandt dem er det også mange folk med utdanning, butikker og lang fartstid innen interiør som virkelig vet hva de snakker om når de gir deg kred og ros!!! Ikke la en liten negativ pipestemme overdøve alle oss andre!! :)))

Måtte bare dele denne med deg, synes grønnfargen er fantastisk forfriskende!

http://so-much-more-than-nl.blogspot.com/2011/01/green-with-envy.html#comment-form

Ha en strålende dag kjære deg, og håper du snart får deg en lang og god søvn, uansett når på døgent det måtte bli og selvsagt: en strålende dag også :)

Bjørg sa...

Bloggen din, ærligheten din og stilen din er fantastisk!! Jeg snublet over den (ikke ved et uhell, men definitivt ved et HELL) for lenge siden og synes du får til fantastiske ting!

Om det var noen tvil (det er det vel ikke...) så har jeg i dag fått med meg at Pantone's "color of the year" for 2011 er: Kaprifolrosa - så du er definitivt langt foran trendene, og jeg gleder meg til å se hva DIN nye favoritt blir nå som rosa blir overalt! :-)

ha en flott dag!
Stå på!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online