torsdag 20. januar 2011

En liten make over.


Som dere ser har jeg fått igjen bloggen min. Jeg trodde tre år var borte. Engelen som hjalp meg har denne fine fargerike bloggen. Og hun vil får alltid ha ett spesielt plass i mitt hjerte. Hun redda bloggen min. Hun holdt på kl 3 om morgenen for å gi meg bloggen tilbake. Er hun ikke snill ? Ikke kjente jeg henne heller !! Tusen takk Monica fra Monicas univers. Gå inn på den fine bloggen hennes her :)

Jeg finner dette innlegget som utkast og ikke publisert. Kan jo hende det er, men da blir det en liten reprise igjen. I helga lover jeg dere flere nye makeovers.
Men influensa, bronkitt og lite søvn er formen deretter. Jeg ønsker dere en utrolig fin fredag i morgen.

Heisann kjære dere :)


I dag viser jeg dere en liten makeover. Dette var ett mindre fint bildet kjøpt på loppemarked for noen tiere. Siden jeg har malt slike bilder før. Laget dem til "tavlebilder" der man kan skrive med krittmaling . Tenkte jeg at denne gangen skulle jeg prøve en liten vri.


Denne gangen brukte jeg tavlemaling på selve rammen. På bildet malte jeg på med magnetmaling, når den var tørt limte jeg på en kul tapet. På denne måten fikk jeg en tøff anerledes magnet/ kritt tavle. Dette må da være en fin gave å gi til de som alt. Dra på malebutikken, kjøp en liten meter med vedkommendes favoritttapet. Eller en tapet med vedkommenes farger. Og vips en unik gave til en spesiell person.







I am note sure if i have shown you this makeover before. It was a old pic, i paintet it with magnetic paint . And a nice wallpaper .....and you have a nice gift to a friend !
This weekend i will show you severel new makeovers. I have the flue for the moment so i dont feel that good. Have a nice frieday tomorow.

Stoooore varme klemmer.

14 kommentarer:

vimsa:) sa...

gratulerer med 4 år:) Kjempe stilig med det bildet. bra tips;) bestevenninna mi gjennom 25 år blir 30 neste uke. har du noen gode tips til gave?

ha en fin dag. klem

(eddas) sa...

Flotters....
Grattis med 4 år:)
klem klem og god helg...
når omtrent er du på tur til Oslo??

Carina Dale sa...

Gratulerer! Jeg blir gjerne med på trekningen som følger.

Tipser også mine lesere om dine kreative kromspring ;-) Tavlen var super!

Anonym sa...

Hei Irina :)

Du er så oppfinnsom og kreativ, en slik en fikk jeg lyst til å lage, får se om jeg hiver meg på det når formen blir litt bedre ;)
Wooow 4år med blogg da:)
Ha en flotters helg da.

Ingrid Gomo

dolamorola sa...

Gratulerer med 4 år! :) Jeg har lyst til å være med :)

Hellohello baby sa...

Hei snuppa!

Det er januar! Når kommer du til Oslo?

Jeg holder på med et nytt innlegg, og skriver litt om deg, er det ok om jeg bruker noen av bildene dine?

Ha en herlig helg! :D

Anonym sa...

GRATULERER!!!!!

Alltid spennende å titte inn til deg. Du er så kreativ,fargerik og inspirerende.
Mange av dine innlegg gir også grunn for ettertanke, det liker jeg.
Lykke til videre..............

Tove G.

Anonym sa...

Heisann:) grattis med 4år, du har en suuuuuuuuuuuper blogg som jeg ofte er innom.Kjempekreativ er du:) jeg vil gjerne være med:) Klem Mona.

Knutepunktet sa...

4 år, ja det får man...ja god er du også. Jeg er såå gla du fortsatte :) Jeg vil gjerne være med å feire!! Tuddeluu!!!!

Anonym sa...

Hei!

Har akkurat oppdaget bloggen din, og synes den er flott og forfriskende! :-) Er oppriktig sjokkert over å høre at du har fått så mange utrivelige kommentarer fra shabby-chic-mafiaen, og jeg er glad du fortsetter å skrive blogg alikevel. Tenk så kjedelig om alle interiørblogger var shabby chic eller tilsvarende... Alle liker jo ikke det samme, og ingen har monopol på hva som er fint. Jeg kommer definitivt til å følge med på bloggen din!

Varme hilsener fra NinaG

Anonym sa...

Hei Irina.

Hvis du startet 8.januar 2008 så fyller vel bloggen 3 år????

irina sa...

Siste anonym...det har du absolutt i rett i ...les innlegget en gang til...jeg korrigerte det til tre. Kl 3 om natten er ikke akkurat så lurt når man skal skrive innlegg :)

irina sa...

Siste anonym...det har du absolutt i rett i ...les innlegget en gang til...jeg korrigerte det til tre. Kl 3 om natten er ikke akkurat så lurt når man skal skrive innlegg :)

Anonym sa...

Ja jeg så at du hadde rettet det i forrige innlegg, men du hadde skrevet 4 års dag i dette innlegget også...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online