torsdag 29. august 2013

Dette kan du lage med wowbein :)




Jeg selger pleksiglass bein til møbler. Det er to typer, ett sett som er slanke og ett sett som er tykkere. Begge er de vakre :)) Ta kontakt på allofirina@gmail.com eller ring meg på 47 65 51 31


For tynne bein er det 2000 kr og for de tykke er det 2500 kr. Ønsker dere beina sendt sender jeg de for 300 kr ( posten satser er ca det :)


Tynne bein


Tynne bein

Tykke bein

Tykke bein


Tykke bein


Tykke bein

Tynne bein


Tynne bein


Tynne bein


Tynne bein


Tykke bein


Tynne bein.


Har du ett gammelt bord, skjenk eller skap og vil ha noe helt UNIKT. Da kan du lage noe spektakulert med ett sett med WoW bein :))

212 kommentarer:

1 – 200 av 212   Nyere›   Nyest»
Hege Morris sa...

Kjempefine! blir med og tar 5 lodd! Skriver om deg i morgen. :)
Jeg har give away jeg også, men ikke så kul som din! Bli med!
klem hege

VeroNot sa...

For en kjempe flott giveaway!!
De beina er bare sååå lekkre!! :-)
Jeg tar 5 lodder!
Jeg kommenterer, følger deg, linket på bloggen min og liker deg på FB!!
Ha en flott kveld!

ceciliegrut sa...

WOOOOW!!!
Guri for en fin giveaway Irina. Du er gal ;o)

Jeg prøver selvsagt lykken med FULL POTT. (er det 5 lodd tro)?

klemz

Knutepunktet sa...

Weee!!! Jeg er med med 3 lodd, har sååå lyst til å lage meg et salongbord. Nå er jeg ferdig med chabby-chic og nå jobber jeg imot lysekroner, glasskarafler, sjeselong og store lekre speil og sexy gardiner....mmmm. Det bobler i kreativiteten!!!!

Anonym sa...

Førstemann til mølla....;) Nei det er vel ikke sånn det funker i Give Away. Vil veldig gjerne vinne ett sett av "plexibeina" dine, de er rålekkre :)
kommentar, følger og følger på FB, skulle bli 3 lodd tror jeg..
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Unknown sa...

Jeg ta 5 lodd Irina!
Jeg vil ha IrinaStyle :)

Un abrazo,
Vicky

Anonym sa...

Hei Irina,ja dette vil jeg være med på:)Jeg har desverre ingen blogg men kommenterer,følger deg på fb og linker til deg på fb:)Råstilig:)

Dronninghuset sa...

hei IRINA,
2 LODD PÅ MEG!
HELT LEKKERT MED DE BEINA DA....
ØNSKER MEG VEEEEEELDIG.


KLEM TOVE

heges verden sa...

Vil gjerne være med og tar 2 lodd. For kommentar og lagt meg til som følger på bloggen.
Hilsen Hege

Unknown sa...

De føttene er jo helt digge!!! Og jeg vet akkurat hva jeg skulle gjort med et slikt sett!

Skal vi se, det blir 5 lodd på meg da :)

Klem Tina

adales verden sa...

Åhhhhjaaa:) følger og kommenterer !

expojippi sa...

WOW, Irina!! For en herlig giveaway!! Denne
vil jeg så ABSOLUTT være med på!

Jeg er medlem her hos deg, og du er på bloggrollen min. Det blir vel 2 lykkelodd på meg da =)

Tvitvi!
Ane

ingjerd sa...

Yuhu.......selvfølelig vil jeg ha ben......bare digger de!
4 lodd til meg!

Nennes sa...

2 lodd :)

Jeg har et gammelt trau som hadde blitt kjempekult som bord med disse!

Carpe diem

sisselastrid sa...

WOOOOW!!!
Dette vil eg vere med på :)))
Tar full pott eg og skynda meg inn på bloggen for å lage eit innlegg!!! (må berre få kopiert eit bilde først)

Suuuuper give-away!

Klem frå Sissel

Christel sa...

Hei Irna

Jeg vil ha lodd:0) Antar at det da blir to lodd da jeg følger og kommenterer her. Har spurt deg før om jeg kan få kjøpe noen bein. Vil ha bein;) Har en stygg kommode som kan bli veldig fin med dine bein;) Tillykke for både meg og alle andre:)

Mari sa...

Jeg slenger meg med,vinner jo aldri men arti læll :)

fru. Lærum sa...

JUUHUU!!!
jeg kommentert , følger og følger på face = 3 lodd

krysser alt jeg har ;-)

klem tone

Herman Grans ♥ sa...

Ooh :) Gøy! Tar gjerne 2 lodd hos deg :) Hilsen Grete

Wenchequilts sa...

Så fin give away- veldig raust er det! Og de lekre beina vil nok selge godt! 3 lodd til meg, kommentar, er følger og liker på FB! Hei hopp fra nord-trøndelagen!

Mor Inger`s hus sa...

For en give away - wow...
Full pott til meg. Legger også link til give awayen din i `Mine bloggvenners give away`.
Da er det bare å vente i spenning.
Inger

Frøken Lauten sa...

Da blir det to lodd på meg Irina! Stas at du har giveaway!

Hilsen Lotte

4 i Kiellandsgata sa...

JAA, jeg vil gjerne være med. Blir vel 3 lodd. Kommenterer, følger allerede bloggen din og liker på facebook=) Gleder meg veldig til du åpner butikken din=))) God helg når den kommer. Vibeke

Agnes Husabø sa...

Så er jeg med også :-)

Laila sa...

Kjempeflott premie, jeg vil selvfølgelig være med. Har jo disse møblene mine som lengter etter slike ben! ;-) Tar hele fem lodd. Følger og kommenterer, har laget innlegg på bloggen min og liker på Facebook. Lykke til til meg!!

Klem

Frøken Gjøvaag sa...

Å ja dette må man bli m på.
4 lodd på meg! :)
Krysser alt som krysses kan er det bare å gjøre nå skjønner jeg :)

Klem Lise

Natalie Sæther sa...

Kjære Irina. Endelig kan drømmen om et par vakre "Irina føtter" bli virkelighet! Nå ble jeg SÅ gira, at jeg trår til med alle lodd jeg kan få. Jeg er selvfølgelig følger av deg, både her og på fb. Du er den eneste bloggen jeg MÅ innom hver dag. Du er en stor inspirasjon og min elsk på interiør og gjenbruk var det du som utløste. Tusen tusen takk skal du ha! Jeg elsker at du er deg selv 110% og at du tørr og gjøre ting anerledes, der hvor alle andre "safer". Fortsett å være den du er, gjøre det du gjør (I call it magic) og stråle som du gjør, nydelige du. I <3 All of Irina! Her i "Huset med det rare i" krysset heeele lille familien alle fingre og tær for at vi skal vinne. Tenk, da hadde "hu mor" fått enda et prosjekt å holde på med og nytt stuebord ville tatt plass i hjemmet vårt : ) Takk for at du deler deg med oss Irina, det setter i allefall jeg stor pris på.
-Natalie Sæther-
natalie_saether@hotmail.com

Kathrine sa...

Naaaiiis! Jeg hiver meg på og kommenterer, legger meg til som følger og linker til deg på bloggen min...og krysser alt jeg har! Måtte lykken stå meg bi! :)

Kathrine

Anonym sa...

Ohh la la..har ikke blogg eller er på facebook, men en sjanse har jeg jo iaf...håper håper!

Hilsen Josefin, rellin@online.no

Kine sa...

5 lodd på Bynesdama :))))) åff kårse!!digge de føttern der,å håpe virkeli æ vinn,æ vinn ALDRI nåkka som helst(helt sant!!)så da har æ helt sikkert vinnerlykke hos dæ snuppa :) GLEDE MÆ vilt te butikken din åpne...kjæm æ,me champis hehe!!!klæms

Fru Føreland sa...

De er jo bare råfine, såklart jeg er med! Tar 4 lodd (kommentar, følger og link). Utrolig bra premie:D

Ragnhild sa...

Å hoooo, så BRA!! For en premie!!:)
Melder meg selvfølgelig med her. Kommenterer, følger på facebook, følger bloggen gjør jeg, og skal få lagt ut en link på bloggen min!!
Tenk om jeg skulle vært så heldig å få vunnet disse lekre beina, da skulle jeg fjernet føttene på salongbordet med Irina style stein på og malt det i grått under og så tatt disse lekre beina på!! LOVE IT! Ha en fortsatt fiiiiin kveld og heldige deg som skal til New York!! Klæm

Fru Føreland sa...

Tenkte jeg skulle lage linken med en gang, men får ikke lagret bildet ditt. Tar en titt inn her imorgen igjen for å se om du har svart/ordnet med det:)

the Folding chair sa...

Hei Irina,
jeg prøver meg med 3 lodd (foreløpig).
(følger/kommentar/fb)

Ha en flott helg!

Precious Home sa...

Jeg blir gjerne med!
Link på siden min,kommentar og følger:)det blir 4 lodd:)

Ha en fin kveld!

Trine sa...

JAAAA så klart æ e med!
Herregud førr en drøm det hadde vært å kunne fått til mitt hjemmelagde drømmebord som står på plan for i år :)
Slår til med 4 lodd - så æ sikre mæ en liten sjanse :D

KRYSSE FINGRAN!
KLÆM

lillian sa...

Hei hei.

ER innom bloggen din hver dag. Synes du har en kjempekul stil....blir virkelig inspirert!!!
Ønsker meg vikrelig slike kule bein...!!!!
Tar 5 lodd.....kommentar, følger deg og liker på fb.

Klem fra Fosen.:)

Edny sine puslerier sa...

Satser på alt og tar 5 lodd;) Veldig stilig premie;)

hobbyvimsa sa...

Wow!!

Jeg er med:)

Full pott her,er følger fra før,og du står i min bloggrull:)

Nyt helgen!!

Klem Linda

hobbyvimsa sa...

Får ikke til å linke (bildet)...å da blir det vel 3 lodd
følger på blogg
liker på face
kommentar


klem Linda

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Rålekker giveaway... selvfølgelig vil jeg være med:)
Jeg smeller til med 5 lodd, og krysser finger og tær... og tvinner håret:)

Klem Marianne

Anonym sa...

Råstilige ben,har et bord de kan passe på,takker for et lodd,og håper jeg har lykken med meg

Anonym sa...

Hurra!! De er så fine:)) Har fulgt deg i ett par år nå. Du inspirerer meg veldig. Jobber daglig med interiør å det er nyttig å lese din blogg. Selv om vi er ulike i stil personlig så digger jeg dine saker å ditt hjem:)
Tar to lodd, har ikke blogg. Men nå skal jeg like deg på FB også, at jeg ikke har tenkt på det før!
Lykke til med butikk og allt, ønsker deg det beste!
Hilsen Monika fra langt, langt Nord:)

Line Elisabeth sa...

Noe sååå STILIG!!
Jeg vil være med og tar 5 lodd:)

Ha en flott helg!
Klem Line E.

Natalie sa...

ENDELIG Irina- takk <3 hihi, jeg er så klart med å tar fem lodd! Håpehåpe! Elsker de beina! :) Klem talie

Små gleder sa...

5 lodd her også :D

kommenterer, følger på bloggen, følger på facebook, sidelink

Villa Oss sa...

Wow! Snakk om flott give away! Jeg krysser fingene for vinner lykke å trekker 3 lodd! Et for kommentar, et for følger ogn et for å like på fb. Hadde det ikke vært for at jeg sitter på jobb med jobb pc, så hadde jeg linket med bilde å. Men denna maskinen tillater ikke sånt... Men du skal ikke se bort i fra at jeg kommer innom å trekker et par lykkelodd til, må bare komme meg hjem først ;)

God helg og tvi tvi!

monicas hobby sa...

Jøss det va stilig ... har fire lodd å satse på lykke.. kjempe dfin blogg.

:)

Hege sa...

De beina er rålekkre, og jeg har siklet over de møblene du har laget tidliger med disse bena :-)
Jeg er med med 5 lodd :-)

Komentar
Følger
Liker og delt på Facebook
Innlegg på bloggen min...

Spennende, krysser fingrene for at jeg denne ganger er superheldig :-)
Du er en inspirasjon!!

Ymmeli sa...

Heisan, der var de! Har ventet på bena dine;o) 2 lodd til meg, men jeg er nok en gammel følger;o) Klem og husk å ta vare på deg selv oppi alt dette. Det er bare en av deg!

Black Feathers sa...

Jeg hiver meg gjerne med på å vinne et av dine tøffe bord, med de kule benene. To lodd da jeg selvfølgelig har vært følger lenge og skriver en kommentar.

Ha en flott fredag ;)

Signe Sagbakken sa...

Blitt ny følger på facebook :)
Jeg krysser fingrene med 2 lodd! :) :)
(signe@epost.no)

Kaoskontroll sa...

Wow sier jeg! Sjelden jeg har hatt såååå lyst til å vinne noe. For tviler på at jeg kan ta meg råd til å kjøpe, så jeg krysser alt jeg har å krysse, og tar full pott med lodd. Følger fra før av, registrert meg på din FB og har lagt link på bloggen min. Så nå bare HÅPER jeg lykken står meg bi!!!! :)

Klem

hobbyvimsa sa...

Hei igjen!!

Da fikk jeg tak i bildet,linker nå..Altså full pott på meg:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Fru Andersen sa...

Prøver lykken, to lodd å meg! Du er flink, stå på! Og vær deg selv, ikke bry deg om kjipe kommentarer;-)

God helg!

Unknown sa...

Hei Irina. Da er jeg med vettu. 5 lodd til meg. Klem fra Lena Annie.

Trollmora sa...

2 lodd til meg denne runden :)

Digger disse bordene dine altså!!!

Anonym sa...

Dån!! Har ikke så mye mer å si enn at jeg bare DIGGER.....deg og bloggen din! Link og liker og kommentarer er vel 3 lodd? Men uansett så håper jeg at jeg denne gang har vinnerlykke...Kjære Gud: Ja, jeg skal være VEEEldig snill...;) God helg:)
-else-

Gunnhild sa...

Fantastiske ben!! Jeg har mange plasser der de kunne ha passet!! Viiil vinne ;) tar full pott med lodd, så klart!

Anonym sa...

2 lodd på mæ:) Kommentert og liker på Facebook . Svart bord med plexiføtter hadde passa veldig til stua mi:) ( som forresten innehold et Irinainspirert glasskap fra Ikea)
Anne-Grethe
anne-gk@online.no

Små gleder sa...

5 lodd :D

Mette sa...

Suverent!Da blir tre lodd på meg.
Kommentar,liker og linker på facebook.


Hilsen Mette

metteminibuer@hotmail.com

Therese:) sa...

Så utrolig bra giveaway Irina <3!!
Tre lodd for meg:) Kommentar,liker og deler <3
Krysser fingrene for at jeg har vinnerlykke med meg for en gangs skyld;)!! Stua mi skulle absolutt hatt en makeover nå! Er ganske lei av mine stygge høyglans,hvite møbler:(
Pleeease trekk meg!!!=)

HJERTELIG HILSEN
Therese:)

thereseplussto@hotmail.no

Hege Morris sa...

Hei Irina,
kan du sende meg et par bilder av pleksiglass borda så jeg kan skrive om deg på bloggen min?
hegemorris@gmail.com
ha en fin dag!
klem Hege

Anonym sa...

Oisann,det hadde vært helt topp om jeg vant disse flotte beina.
Da kunne jeg skryte av å ha litt "Irinastyle" her i hjemmet også.

God vinterferie til deg og dine.

Mvh. Ellen K

mormor sa...

såååå digg;)flott,prøver med 1 lykkelodd! turid.grubben@gmail.com

Stine sa...

Dette er det jeg har drømt om!! Elsker de bena.. ÅÅÅÅÅ, jeg har et prosjekt som de bena hadde passet perfekt til!! Så hvis jeg ikke vinner så må jeg vel begynne å spare :)
Føler deg på facebook.. Liker at du tørr å bruke farger :)

Monica Aho sa...

Du er utrolig kreativ! Og en magiker som klarer å formidle dette;) Snapper til meg 1 lodd og håper vinneren blir skikkelig glad!!!

Tina sa...

Et wowbord fra irina hadde vært gøy og hatt påhytta på Kråkvåg da, derfor: Hiver meg med jeg også!

Jatte sa...

Jeg hiver meg med og tar full pott med lodd!!!

SUPERKULE ben!

Ha en fin helg,
Klem Jatte :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Gorgeous, Gorgeous....GORGEOUS!!
Jeg blir med på denne å x.er alt av fingrer og tær på at et sett bein tar turen til nordnorge!!

Klem Anna

Trine sa...

Hei! Jeg tar tre lodd jeg da, siden jeg allerede er fast følger og nå har blitt fan på facebook også. De bordene dine er bare helt fantastik kule:)

Anonym sa...

Hei:D Hår så lyst til å gjør noe unikt med de kjempe tøffe benene, håper jeg vinner!:D
3 lodd her:) Følger blogg,komenterer og følger deg på facebook:D

*Håper,håper,håper* :D

nordlandelin@hotmail.com

Hilsen Elin Salte Eitland

Sol Sæbjørnsen sa...

Hei ;) Jeg er i vinnermodus ! Disse lekre beina ønsker jeg meg...tvi tvi til meg ;0) Jeg tar 6 lodd . - Du har en fin blogg som jeg har fulgt lenge...

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Jeg har fulgt deg trofast siden jeg selv begynte å blogge, dvs fra ca 2009. "Liker" deg på Fb og skal lage et innlegg på bloggen min. Får ikke brukt bilde siden du har copyright, men det får bli uten.
Klem Jorunn

Maratonjenta sa...

Selvfølgelig hiver jeg meg med i denne giveawayen, Irina!! Hadde elsket å vinne et par av de smekre lekre askepotts-glasssko-bordbena!

5 lodd på meg:-)

Klæm fra Maratonjenta!

karianne sa...

Hei. Er innom bloggen din hver dag- er blitt "avhengig" gleder meg til hvert nye innlegg har verken facebook eller blogg men et lodd på meg.
Mvh karianne E,

Lene sa...

3 lodd på meg:-)

Cecilie Olsen sa...

kjempe fne bein.jeg prøver meg på denne=))2 lodd på meg=)melder meg inn på facebook også=)

I olsen sa...

Kjempestilig!! jeg prøver lykken med ett lodd!

ide-puffen sa...

Fabulous, fantastic, fantastically, glorious, marvellous

Kommentar
Følger
Fb følger
Personlig følger ;)

Tvi tvi til meg!

Klem

Pernille Ulrikke sa...

Jeg tar to lodd!! :D :D :D er følger på blogger ..

Ha en fin veld.. HERREGUD ALTSÅ! de beina er SÅ lekre

PIONPIA sa...

Vil gjerne vinne slike "lekre ben"!!
To lodd på meg;))
Klem

Der solen alltid skinner sa...

Oooh!! Jeg vil ha!

Tar med meg tre lodd og løper inn på FB for å følge!

Beate sa...

Jeg vil gjerne være med på denne ja. Jeg har en skjenk fra IKEA som jeg ønsker å male og jeg vil veldig gjerne ha nye bein på den også.

To lodd på meg og jeg satser alt på at ett av de er vinnerlodd

Elin | Draumesidene sa...

Kommentar, følger på blogg, og følger på fb. 3 lodd?

Kryssing my fingers!

e

my little life sa...

De er bare såååå fine! 4 lodd her!

Unknown sa...

Full pott med 5 lodd til meg :) Krysser fingre, de er så lekre, og jeg har planen klar ;)

Klem

http://jenteneisvingen.blogspot.com/2012/02/irina-gir-bort.html

Sandra sa...

WoW litt av en giveaway!!! Jeg tar tre lodd=)))

Frk Interiør sa...

Full pott til meg også :)krysser alt av fingre og tær, har planen klar både med å uten bein ;)

http://frkinterior.blogspot.com

Hilsen Helene

Fra huset i svingen sa...

Her vil jeg gjerne være med!
Utrolig kul premie, krysser fingrene ;)
4 lodd til meg (kommentar+følger+link)

Klem Karianne

Anonym sa...

Dette var skikkelig unikt! Stilig! Blir med på konkuransen, ja! :D
Hilsen Lena Jovik

lejovik@vktv.no

Silver Sparkels sa...

3lodd, følger her, på fb og kommentar. Har ikke noe blogg ;)

Anonym sa...

Så rååååfin da. Æ e me. Fb og kommentar, 2 lodd. ;)
Lilliann


lilliannaune@hotmail.com

Bodil sa...

For en flott giveaway. Jeg er følger og kommentar, altså 2 lodd.
Klem Bodil

Yvonne sa...

Hei=) jeg vil være med og tar to lodd, kommentar og jeg blir følger=) Kjempe fin blogg og knalltøffe bein!!!
Klem fra Yvonne.

Mona sa...

jeg følger deg, og liker deg på facebook, og får vel noen lodd for det:-) Har også delt siden din med andre via facebook! Fantastisk flotte bein, og en utrolig bra blogg! Denne kommer jeg til å følge jevnt og trutt!

Evas lille hule sa...

Da tar jeg full pott jeg.. Nå har jeg levert kommentar i bloggen, er følger, lagt bloggen din til i oversikten over blogger jeg følger på min sidemeny, og trykket liker på FB siden din... Og det ble tilsammen 6 lodd?? Veeel, kan i allefall ikke la sjansen på å vinne et sett med disse lekre bordbeina gå fra meg... Blir jo bare perfekt til vindusbordet jeg holder på med!!! :) (Bilder av vinduet ligger på bloggen min..) Så nå kan jeg vel bare krysse fingrene og håpe!!!

Til slutt ønsker jeg å takke deg for lekker blogg. Takk for mangt et godt interiørtips, alltid spennende å se bloggen din! :)

cecilie erdal sa...

dette har eg kjempe lyst på!!! gu så flotte møbel ben! :) full pott her også (kommentar, liker på fb , og følger bloggen) :D

Camilla sa...

WOW!!!!
Super-fine pleksi-bein!! Love it!
Har karret til meg 4 lodd, for jeg har ikke egen blogg desverre..

Krysser fingre og tær, for om 4 uker (når bena ankommer Norge) tar jeg over et stort fint hus hvor et unikt møbel virkelig hadde gjort seg! :)

Hilsen Camilla

Anonym sa...

Hei, ser at ei skriver at du er gal, morsom gal. Du får frem smilet hver gang jeg titter innom deg. Om jeg gjør rett, så blir d 3 lodd på meg. Har desverre ingen blogg enda, kun en "side" til mine malerier. Jeg følger deg og på FB, deler der. Mvh Oddnys malerier :)

Annika sa...

Prøver lykken med tre lodd ;)

Anonym sa...

Wow, stilig! Dette vil jeg være med på :) Siv Morken

Anonym sa...

Ett lodd på meg =) Disse var nydelige <3 <3 <3 stina@dalenfoto.no

Anonym sa...

Alltså, totalt to lodd på meg da jeg kun er bloggLESER ;)
Må vel kunne nevne at trekningen avsluttes på bursdagen min, hehe. Hærlig inspirasjon uansett, veier opp mot alt "kjedelig og vanlig", takk for den :)
Siv Morken

Anonym sa...

Heisan!

Disse var jo bare utrolig stilige!!! Dette blir jeg gjerne med på, og krysser armer og bein, og prøver lykkern med tre lodder :)

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

stine nerhus sa...

To lodd, kommentar og liker på facebook :) Flotte bein, dei kunne eg veldig gjerne tenkt meg. Fin og inspirerande blogg!

Anonym sa...

Kjempestilige :) kommenterer og liker på fb.

Anonym sa...

Kjempestilige :) kommenterer og liker på fb.

-trine- sa...

Alle sammen..så da er det 5 lodd! :)

tomineogtrine.blogspot.com

★ Leonore ★ sa...

Lekre ben sier vel ingen nei takk til!
;)
Jeg er med. Tre lodd på meg. Følger og FB liker.
Tvi,tvi...

Cathrine sa...

To Lodd på meg! :) Fantastiske bein! Super kul design! :)
Klem Cathrine

Maria sa...

3 lodd på meg:) følger, følger på Facebook og kommentar. Har siklet på disse beina i evigheter, jammen hadde de gjort seg hjemme hos meg!Krysser fingrene :)

Vivvi sa...

Ååå de beina var bare rålekre!! Tenk å vinne dem! Vet akkurat hva jeg skulle brukt dem til.
Jeg tar 3 lodd, kommenterer her, følger bloggen og følger fb.
Sliter litt med å få lagt link i sidefeltet på bloggen min, men når jeg har funnet ut av det, får jeg kansje to til?? :)

Margrethe Johnsen sa...

2 lodd på meg, kommentar og FB :)
Disse benevne var helt sykt rå!

margrethejohnsen@hotmail.com

Siri Dahler-Hansen sa...

Utrolig flotte!! 3 lodd til meg :) Følger bloggen din, kommenterer og liker på FB! Krysser fingrene!

Anonym sa...

Så flotte ben! Har sugla på sånne lenge! Jeg tar tre lodd og krysser fingre og bein!

ha en super dag!

Kristine - regefjordsjento@hotmail.com

karna sa...

Så utolig inspirende DU er!
2 lodd til meg, ha ei super uke!!

Sara Alette G. Eira sa...

Hei Irina! Dette her kan du, unik stil med masse variasjoner. Dette liker jeg, spesielt plexiglass bordben..;)
Følger bloggen, kommenterer og liker på Fb, så da blir det vel 3 lodd på meg. :)

Bird sa...

Flotte bein - selvfølgelig vil jeg vinne dem! har jo snoket etter dem før....:)!!!

Da blir det kommentar, følger og link på bloggen min! 4 lodd om jeg ikke har forstått det feil...

Klem fra Bird

Martilie sa...

Fantastisk - de er bare sååå vakre!
5 lodd til meg :)
Følger allerede + kommentar + liker på FB og kommentar der + link i sidebaren på Blogg (www.martilie.com)

Krysser alt jeg har :)

Klem fra Tove

-ingrid- sa...

Åhh,dei beina er berre kjempe lekre!! melder med på med 2 lodd!krysser fingrane:)

Katharina sa...

WOW...det hadde vært noe det:) Er med jeg vettu...du kommer på bloggen min også:)
så da skulle det vel bli 4 lodd...
TVI TVI
Klem fra Katharina

Anonym sa...

Jeg bare elsker disse, og spesielt det øverste av bordene du har bilde av her :) Du er så "hinnjsides dykti" søta :) Jeg stiller med 5 lodd :D Innlegg på min egen blogg kommer asap ;)

Vivvi sa...

Da har jeg laget et lite innlegg i bloggen min om de nye fiiine beina, og samlet et par lodder til.
Så nå har jeg full pott og 5 lodd :) Krysser egne bein for at jeg vinner ett sett av plexi beina :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Hei!
Må ikkje gå glipp av denne :-)
Følgar og kommentar er lik 2 lodd ikkje sant?
Berre lækkert!
klem din vei Irina

Wonderland4Three.blogg.no sa...

●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
3 lodd, FB,Komentar & Blitt Følger :)

Utrolig så tøffe bein!
Her kan jeg lage mitt eget stue bord med beina hvis jeg vinner! :)
Du er av inspirasjon ^^
●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
Ha fortsatt en fin uke
●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

charlotte_kolnes@hotmail.com

lise sa...

hei irina:) dette er første gang jeg skriver på en blogg - er ikke blogger selv:) jeg synes plexibeina dine er helt nydelige og jeg vil gjerne kjøpe ett sett av de tykkeste. kan jeg spørre hvor høye de er? jeg vil selvfølgelig også være med på loddtrekningen - jeg har " likt" deg på f.b og er følger av bloggen din:)
vil også si at jeg er så imponert over hva du får til og over din kreativitet. jeg har kikket inn på bloggen in gjennom de siste par år, og jeg blir inspirert og rett og slett glad av å se både det du lager og det du skriver. dersom du får tid til å svare meg, trenger jeg å vite hva jeg må gjøre videre nå for å komme i kontakt med deg og få kjøpt de flotte beina:) takk for meg.

Helene sa...

Jaaaaaa!!! Åhh, krysser fingre og tær og alt for at det blir meg som vinner! 3 lodd: kommentar, følger deg og facebook! :-)

Frk Interiør sa...

Jeg så det du hadde skrevet på facebook! Så jeg skriver et innlegg til :D

Kommentert(1)
Følger og kommentar(3)
Har skrevet innlegg på min blogg(5)
Og følger deg på facebook(6)

Håper du fikk mer oversikt nå :)

Anonym sa...

Hei søta, min inspirasjonsgirl <3 super blogg du har og jeg er med på LODD-Trekninga ang de beina ! Har delt og liker, abonnerer på sida di etc.... ha en flott og kreativ dag Irina, klæm fra Kitty<3

Anonym sa...

Heisann,
jeg blir gjerne med og tar ett lodd.
Hilsen Paulien (paulien_van_hoogen at hotmail.com)

modernestil sa...

Heisann:)
Eg vil selvfølglig vera med på denna fantastiske give away`en. Hadde hatt bruk for nokre slike pleksiglass bein sånn at eg kan laga eit nytt bord til funkishuset me holder på å bygger.

Trekker 3 lodd. ( kommentar- følger- link)

Klem Ann Helen

Hellohello baby sa...

Wow for en give away! Jeg vil og være med!

3 lodd på meg (kommentar, følger og følger på face).

Utrolig kult at du har bestilt en kontainer! Mange kreative sjeler der ute som får glede av dette fantastiske påfunnet ditt. Generøst av deg Irina! :)

gult hus i svingen sa...

Jeg VIL vinne disse WOW-beina:)
4 lodd til meg takk:)
Kommentar, er følger fra før, og jeg legger link i høyre bloggrollside:)

Klem fra Trine:)

Bjørkli Søndre sa...

Dette er noe jeg kunne ha tenkt meg ja!

Passer fint i oppussingsprosjektet jeg har planer om.

2 lodd til meg, kommentar og følger.

Charlotte sa...

Så stilige de var:) Ser for meg et prosjekt her hjemme med de ja!

Tar gjerne 3 lodd jeg og krysser fingrene. Ha en fin helg.

Klem Charlotte

henriette sa...

Ett lodd på meg!

Vakre Hjem Melhus sa...

Hei Irina:)
Jeg eeeeeeelsker disse beina, ønska de leeeenge. Ohoii hehe:)
5 lodd! Skriver gjerne om deg igjen, og det er fordi du inspirerer stort, har en særegen kjempebra blogg, tenker nytt med herlig fargebruk:)
Håper Vakre Hjem kan inspirere deg litt på onsdag. Gleder meg, vi ses. Klem Lene

Lill Hege Anti sa...

For noen kule bein! Det blir nok tre lodd på med: følger bloggen din, liker på Facebook og kommentert på Facebook.

Fru Thronsen sa...

Flotte og sykt lekre ben som hadde fått "bein å gå på" her i funkishuset ;)

Tre lodd til Fruen: kommentar, følger og face!!

Krysser og tvi tvi :)

Unknown sa...

Supert!
Tre lodd, følger , face og kommentar.
Superflinke deg og nydelige bein.
Stooooooooooort ønske om å lage et bord med slike flotte bein. Klemmings fra meg.c,")

Marit Bech Olsen sa...

Hadde planer om å kontakte deg i dag for å spørre om hvor jeg kan få tak i sånne bein, men nå prøver jeg lykken her i stedet <3
Har kommentert, linka og følger deg, så full pott på meg :)

Hilsen Marit

Unknown sa...

OOOooooj så spennende!
Jeg er helt med!
3 lodder :)
Flotte bord!!

Anne merethe sa...

Hei:)
Så flotte de var..
Har en liten gammel dør, som jeg tenkt å gjøre om til salongbord og ikke vet hvilke ben jeg skulle ha. men nå vet jeg det.. De var bare råstilig:)
Har kommentert, følger og liker siden på Fb, så det blir vel 3 lodd det..

Flott blogg du har.
Anne M Toftebakk

Marit Andrea Holand sa...

For noen flotte bein! Følger, kommentar og like FB siden!
Marit Andrea :)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Hei :) Disse beina er jo bare såååå tøffe !!!
Blir med på4 lodd :) Deler link, kommenterer her, liker deg på facebook og er følger på den supre bloggen din selvfølgelig :) Du er i min bloggrull over favoritter på bloggen min også :)
KRYSSER FINGRE !!
Klem fra big fan <3

Huldra sa...

Dette var virkelig WoW, og det er bloggen din også. Har lest meg ned fra toppen til hit, og synes virkelig du skal fortsette som du gjør. Bloggen din er knall som den er, så ikke la deg påvirke av de som vil endre den, men følg stilen din. Den er jo bare helt rå. :)

Deltar med alle sjanser jeg kan, og gleder meg til å følge deg videre.

Hei og hopp fra Huldra :)

Marianne Kristiansen sa...

Kjempe lekkert :) 3 lodd på meg :)

Marianne Kristiansen sa...

Kjempe lekkert :) 3 lodd på meg :)

funn møbler og interiør sa...

Kjempe fine bordben. Tar tre lodd. Liker på facebook,kommentar og følger:)

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Disse beina vil jeg vinne!!!!!
Helt sykt fine og en unik idè!
5 lodd på meg!
1: Kommentar
2: Ble følger
3 + 4: Innlegg på bloggen min: "lafamigliamoskvil.blogspot.com".
5. Lodd på FB sidene.

Nå er det bare å håpe på vinnerlykke!!! :)

Anonym sa...

VIL DU VINNE ET WOW BORD ? JAAAAA:D

4 lodd på meg:-)


Renate Thor

Vivishagerom sa...

Fantastisk flott bord! Jeg tar 2 lodd!

Anonym sa...

Solrunn som sendte mail :) tre stk

Lizbeth sa...

Ja dette er virkelig WOW bord. SÅ stilig med de beina. Beundre den kreativiteten din. :) Eg tar 3 lodd og krysser fingre for at eg heldig. Ønsker deg ei strålande veke.

Helsing Lisbeth.

Havets Datter sa...

Åååååååååååå... trekker 4 lykkelodd!! Alle de slitte gamle plankene mine roooper etter disse lekre smekre bena ;)

Klem Karina

Sophie sa...

Oi oi oi! Så fantastiske! Virkelig HEEEEEEELT nydelige altså! Nå fikk jeg en idee om et bord som bare SKRIKER etter disse beina!!! :-D

Jeg har ikke blogg men følger med bloggen her og legger igjen kommentar både her og på Fb så da blir det vel 4 lodd siden jeg ikke har blogg? Teller jeg riktig da? Deler også aktivt på Fb så kanskje jeg kan smiske meg til en pluss i kanten? ;-D

HELT RÅTT ALTSÅ!! DETTE TRENGER VIRKELIG MARKEDET!!! Tenk så mye man kan gjøre med hjemmet med noe så lite som å skifte bein på et bord!

DETTE VAR VIRKELIG EN STRÅLENDE IDEE!!! :-d Nyskapende og kreativt!!
Jeg er IMPONERT!!! :-D

Lykke til alle sammen! Skjønner GODT at dette er noe ALLE vil ha!!!!

Klem
Sophie Rosenberg :-)

Sophie sa...

Eller kanskje jeg telte feil, følger av bloggen, følger av FB og kommentarer her og på Fn og deling av linker overalt, vil det kanskje si 5 lodd? Jeg har gjort alt bortsett fra å dele på blogg da jeg ikke har egen blogg :-)

Krysser det som krysses kan og ser passelig teit ut her jeg sitter surret sammen som en piperenser ;-)

Lykke til folkens! Vinneren her må være verdens heldigste .-)

Inspirert sa...

Dødskule! 2 lodd på meg. Therese

Anonym sa...

kule møbler og kul blogg !
hilsen solveig og elisabeth gulaker

Hasigamas mamma sa...

Wow! Vil vinne wow-bein :-) liker (lise) på fb, kommentar og følger blogg. Pliiiis, pick meeeeee
:-P
Klem Lise

Anonym sa...

Rålekker premie og tøff blogg! Jeg vil gjerne delta med ett gull-lodd :-) anikris3@online.no

Anonym sa...

Hei! Fantastisk fine bein! Jeg ser for meg at de passer perfekt til mitt gamle dørblad jeg har planer om å lage bord av!! Jeg kommenterer og tar 1 lodd.
Mvh Linda
lindajeanette@tele2.no

Anonym sa...

1 lite lodd:) masiki(att)logstoff.com

Frøken Milla's Hand-Made sa...

Siden æ enda ikke har funni mitt drømmesoffabord, så da må æ jo ta lodd:D Kommentar, følger på face, delt på min face, (pluss følger på hand-made sida mi og har skrevet og delt Irinastyle der) ;) Kansje et bord i tre med plexifota hadd blitt perfekt i stuekroken??:D Hihi:D

Stine sa...

Jeg er med og tar to lodd :) Disse var kjempe fine. Jeg krysser fingrene for meg selv og gleder meg til å følge deg videre.

-Stine

Heidi sa...

Takk for påminnelsen. Ja, eg har sjølvsagt lyst på slike bein! Eg er følger, kommenterer, og skal inn på fb og like der også. Blir det 3 lodd, kanskje?

Uansett lykke til med butikken! Håpar eg kjem forbi og kan stikke innom ein dag ;-)

janror sa...

Kjempetøffe bordbein og inspirerende blogg. Ønsker meg sånne bein.Har ikke blogg,så det blir vel bare 1 lodd på meg.

stine (gerd-Ulla) sa...

har ikke blogg, men leser denne omtrent daglig, og følger deg på fb. elsker bordene og bena.

Nina Iren sa...

Ja tenk om enn kunne få tak i så flotte bein!!! Blir med på trekninga di med 5 lodd. Du er så utrolig krativ!!

Anonym sa...

Herlige bordben :)
Er med med 2 lodd
Ann.k.j@hotmail.com

Hanne sa...

Jeg ble litt usikker på mengden med lodd, men jeg :
1: Følger bloggen din
2: Liker deg på FB
3: Har delt linken på FB
4: Kommenterer her :)

Håper dette gir uttelling siden jeg har siklet på de lekre pleksiglassbena siden jeg første gang så dem på bloggen din, og siden de kommer til å bli superfine ben på drivved-sofabordet jeg holder på å bygge!

Elsker bloggen din, og kommer innom butikken din så snart jeg har veien forbi! Du ruler! :))

Anonym sa...

Nydelig premie, håper på vinnerlykke :)



Tar tre lodd eg :)

tove_ragna@hotmail.com

Lykken er... sa...

kjempe fint:-) blir selvfølgelig med på denne konkurransen. men noe vinner lykke har jeg aldri, men hell i kjærlighet har jeg :-)
følger deg på fb videre også.

lene´s hobby å sånn sa...

Oj oj!! Disse var RÅ-TØFFE!!!! Prøver meg med 4 lodd jeg!!!!!! Kanskje mine gjenbruk og arvebord kommer frem i ny stil!!!!! Utrolig lekkre iallefall!

Lykken er... sa...

kjempe fint:-) blir selvfølgelig med på denne konkurransen. men noe vinner lykke har jeg aldri, men hell i kjærlighet har jeg :-)
følger deg på fb videre også.

Anonym sa...

...eller blei d 5 lodd?? Ikke helt med mine fulle fem her tror jeg!

Unknown sa...

Blitt følger av både blogg og Facebook :)
Skulle vel bli 3lodd?
Utrulig kule bein

Klem Ann-Katrin

so mommi sa...

Stilige bordbein.
3 lodd på meg. Følher av bloggen og følger på FB.
Tvi tvi :D

Britt-E. Uttheim sa...

Utrolig stilig!
Tror jeg har 2 lodd.....))

Anonym sa...

Bordbeina var da rå stillig vet akurat hva jeg skal bruke og lage bord av om jeg er så heldig å vinner har sett meg ut hva jeg skal. Blir vell 6 lodd da når jeg har kommenterer(1 lodd), følger fb (2 lodd)og følger IrinaStyle (3 lodd)

Anonym sa...

åhh som æ har lyst på sånne bein t sjenk i vårt nyinnflytta hus!!! Suuuperfine!;) Liker dæ på fjesboka au!;)

Ha en strålende dag videre!

Mvh Mettemor

Christina sa...

Da er jeg å med :D
Jeg har likt fb siden og lagt ut et innlegg på bloggen min og delt den på en hemmelig intriørgruppe på fb for september mødrene 2011 :)(mammamedina.blogg.no)

Tvitvi til meg! hehe

Unknown sa...

Jøjje meg - sånne har jeg aldri sett før, men jeg falt pladask!!! Helt utrolig kule! Liker, følger facebook og greier, MINST tre lodd på meg inntil jeg får tid til å skrive om deg på bloggen min i morgen :)

Anonym sa...

Å, du hendelse! Har drømt om å ha disse bena lenge, ja på et bord og ikke på kroppen. Hehe. Tar to lodd, og krysser bena for at jeg vinner noe for første gang i mitt liv. :)

Tvi-tvi for at lykken står meg bi!

Jill Riisnes

Dorteas lille verden sa...

jeg vil gjerne være med! 3 lodd (følger blogg og FB + kommentar):) God søndagskveld til deg!

theresetra@hotmail.com sa...

Har enormt lyst å vinne det wowbordet! At jeg ikke har funnet bloggsiden din før nå.Har nettop gått inn på fb og liker deg. Er deffentlig din følger på fb og bloggen din. Har kommentert også:)

trineveddegjerde sa...

fantastisk stilig:)) ønska mej veldig sånne bein:)) kommentar, liker å følger på fb....

nate sa...

Jeg tar full pott:
Følger av blogg, linket på facebook og følger deg på facebook :)

magnhild sa...

Nydeligste bena<3 wow de hadde blitt kjempekule på de nye pallebordene jeg skal lage:) Tar 4 lodd: Liker og kommentert på facebook, følger bloggen og har kommentert.
magfalck@hotmail.com
Mvh. Magnhild

Anonym sa...

Hei Irina !

Disse bena er bare så lekre :)

Ønsker veldig gjerne de tynne bena om jeg skal være den heldige vinner her !

Ha en super dag :)

Klem fra Ann Kristin

Prosjekt husbygging sa...

Hei hei
Jeg tar gjerne noen lodd i trekningen din: liker på Facebook, følger bloggen din og kommentert her.

Du er en stor inspirasjonskilde :)
Ha en flott dag.
Lisebeth

Monika Taarneby sa...

Hei
Stilige bein :) prøver lykken med 1 lodd jeg :)

Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

Mona sa...

WOW WOW WOW
Det här vill jag inte missa för allt smör i Smäland : )
Vilka läckra ben- VILL HA!!!!
Med dem kan jag skapa ett urläckert bord till vardagsrummet.
Vad duktig du är, förstod att det är din egen design. Det gör det hela ännu mer roligt : )
Hag är med på tre lotter (kommentar, följare o FB) och jag håller alla tummar o tår att jag har turen med mig!

Soliga hälsningar från Småland/Sverige.
MOna Ekström
mona.ekstrom@gmail.com

Anonym sa...

Hei! To lodd på meg :)



Mvh Camilla, toyotacrown(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Ai ai..vil gjerne være med i trekningen jeg ja:)

Mvh Julie Trondheim

Anonym sa...

Krysser alt jeg har og håper jeg blir den heldige. 2 lodd.
Mvh Linda C.J

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Hei, åh så lekkert bord!
Har selvsagt lagt meg som fölger både her og på feijan.
Du ligger under min sidemeny, under lenken med giwe Avays,
Full pott da tror jeg.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hei, for noen lekre bein, de ønsker jeg veldig å vinne, krysser fingrene.Tre lodd på meg. Liker bloggen din. Hilsen Merete k. fra Bergen

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 212   Nyere› Nyest»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online