torsdag 8. desember 2016

Å kjøpe seg lykke....


Jeg tror absoulutt du kan det, og det har ikke noe med MIN selvtillit å gjøre. Jeg har kjempebra selvtillit, jeg syns tom jeg er søt.
Så jeg hater innlegg av "feminister" som mener at kvinner med botox/fillers/ extension/silikonpupper osv er damer med dårlig selvtillit...
Hver sin smak, noen liker det naturlig og noen liker litt mer. Hvordan du ser på det er din sannhet. Og dermed din mening :)
Jeg respekter det. Min datter syns det er fint med vipper, men hun ønsker mer naturlig, jeg ønsker de lengste og tykkeste.
Du kan få nydelige naturlige vippeextension også



Jeg er særdeles stolt av mitt eksotiske utsende. Jeg fikk gode gener, men jeg prøver å vedlikeholde det jeg fikk :)

Ok, mulig jeg ikke trengte vipper, eller litt botox i sinnarynken eller filler i leppene en gang i året.
Jeg har allerede lange vipper og jeg har kun en rynke....en dyp sinnarynke...som jeg misliker...og vippene...ja...jeg har veldig mange fra naturens siden.
Da blir øyne enda finere med extension. ( min mening)


Uansett velger jeg det, men det er mitt valg. Jeg er snart 44 også :) litt førtiskrise. Jeg føler meg nydelig, fresh og fitt for fight etter refill. For noen år siden,  da jeg startet denne bloggen veide jeg en del mer, var pløsete ( pga sykdom og medisin)
Jeg klarte ikke å se meg i speilet en gang...så heslig....så fæl. Jeg hadde utrolig lite selvtillit.

                                    
                             ( På dette bildet har jeg ikke sminke, trenger egentelig ikke det med vippeextension og jeg bruker ALDRI mascara  )

Så traff jeg Line eller "vippelina mi" som jeg kaller henne. Line ble fort en av mine bestevenninner. Hun hadde nettopp startet salong og var redd for om hun ville få nok kunder. Det var ca 8 år siden og da hadde ikke trenden kommet enda :)
Til slutt hadde hun så mange kunder at hun ikke helt visste å få plass til alle på timeplanen.



Den første timen fikk jeg i gave av Demolitionmannen og jeg følte meg så fiiiiin, så fin selv om selvtilliten fremdeles var lav. Så lite skulle til....vipper....og jeg begynte å bry meg IGJEN.
Jeg har prøvd mange vippedamer. Jeg har t.o.m fått tilbud om gratis vipper mot reklame. Jeg har prøvd, var aldri fornøyd og da betalte jeg heller istedenfor å skulle reklamere.
Dette var da Line bodde i Spania i 2-3 år)



Dere må vite at alt jeg skriver positivt om, er ting jeg står for 100 %. Jeg har forresten ikke betalt reklame på bloggen. Jeg har aldri ønsket det. Jeg ønsker å hjelpe mine venner som er gode og ønsker de skal lykkes.
Uansett jeg kjørte 75 min EN vei for å dra til Line i mange år. Så flyttet hun til Spania.
Jeg var så lei meg at venninna min og vippeteknikkern min forsvant. Jeg fant aldri ei som var så flink!! ( Selv om jeg traff Jaanika fra øst Europa, som var nesten like flink, men hun flyttet tilbake, samme tid som Line kom tilbake. Vippegudinnen  er god mot meg )


Line kom tilbake og jeg har iglet meg på...jeg sutret og gråt for at hun skulle starte igjen( seriøst) og NÅ har hun endelig åpnet igjen. På Malvik, nabone til Drillpikene.


Salongen heter HUD OG FOTKLINIKK, Saxe Viks vei 1B.  Det er ca 10-15 min fra Trondheim sentrum. Ta kontakt med Line på hjemmesiden hennes på FB som heter VAKKER se HER.

Nr til Line er 995 24 882

 Line vet hvilken vipper jeg bruker. Tror det er Russian volum, lengde 10, 12, 14, 15 og tror looken min heter cateye. Spør Line.
uansett, hun er en av de som har holdt på lengst, hun er ofte på kurs og oppdatere  seg.


BELIVE me, prøver dere Line, ønsker dere ikke å gå til andre :) Sier hennes faste kunder og spesiellet meg som har brukt henne i 8 år. 

Prøv det til jul iallfall, om du ikke bli like hekta som meg.
Du må bestille time nå, for jeg lurer på om hun er snart booket. Jeg booker hver gang jeg er der.



Hun lager også nydelige negler, jeg måtte slutte med negler for noen år siden. Jeg har ikke råd til begge deler, men til jul og sommer unner jeg meg den luksusen. Og neste uke er det vipper og negler.

Gleder meg som alltid. Jeg blir fin og Line er verden herligste person. Til helgen er det julebord på oss. Det er tredje året, hun har som sagt blitt en av mine beste venner og jeg har blitt kjent med hennes venner.


Siden hun har begynt på nytt, så fremsnakker jeg henne. Og jeg vet ikke hvor ofte jeg blir spurt om vippene mine :)


Jeg sendte en melding til Line nå ( som er i Oslo og tar master i vippeteknikk) og spurte henne om noe for dere.

Jeg vil nemlig at hun skal starte sin egen blogg. For å se om det hjelper med blogg så lurte jeg på om hun kunne ha en trekning av dere som prøver henne første gang.

En av dere som sier at dere er ny og at dere så dette innlegget på bloggen/ Fb/ til Irina kan får en gratis refill verdt 700 kr :)

Husk å si det og putte navnet ditt/telefonnummer i en skål første gangen du er der :) Vinner kommer jeg til å annonsere på bloggen.

Så prøv :)

Ha en herlig helg. Og denne helga har jeg åpent på låven lørdag kl 12-14



PS. Jeg kan dessveree ikke linke, for da kommer dere på spamsider. Sjekk ut

Vakker på fb og salong_vakker på IG



Mange selfies, men ville vise dere vippene mine :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online