lørdag 3. desember 2016

Jul på låven....


Nå sovner jeg faktisk snart...derfor blir det litt bilderas på bloggen. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen så mye her på Ersgard og lang Route 26 i morgen :)
Sjekk ut på arrangementsiden til Route 26.


Dere som kjenner meg og låven vet at her bugner det... Jeg har kommet i julemodus. I morgen fylles fjøset opp med masse god mat, kaker, kjekser, konfekt, honning , elgkjøtt, fuglemat, julenek, kranser  mm.
Om dere tar turen langs riksvei og de 7 plassene som er åpn, trenger dere virkelig ikke å bake eller streve lenger med pakkeideer :)


Kom gjerne å hør på at lillebroren min synger kl 1530. Han er veldig dyktig, så ikke vær redd dere som har hørt meg synge !

Håper han kan ta en trall på låven også...
Jeg lover dere stemning og kos

 Velkommen til oss kl 12 til 16 :)
















Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online