onsdag 25. januar 2012

Alle møbler man kan lage av paller :)



Heisann kjære bloggleserne mine. Håper sola stråler på dere. På denne fiiiiiine onsdagen.


Kom tilfeldigvis over denne siden HER. Og her var det jammen meg flotte bilder av alt du kan lage av paller. Jeg har ikke noe med paller hjemme. Jeg ser dog at veeeeeldig mange har det... derfor ønsker jeg ikke det.


Jeg syns at det er mange fine pallebord og møbler man kan lage av paller. Det jeg liker med alle pallebordene, sengegavlene og palleveggene er at de er rustikke. De er røffe og "gamle" og det liker jeg. Jeg syns at om man først skal ha det, så må de være rustikke. Kontraster er fint, men av og til går det bare ikke....



Har sett noen i andre lite "palleaktige" farger og det blir too much. Sjekk ut den linken jeg har linket til. Det er en side med mange flotte bilder av paller samlet fra forskjellige bloggere. Det er en del fra fantastisk flinke norske bloggere. Jeg ble rent stolt av å være norsk blogger da jeg så de fiiiiine bildene. Tror ikke jeg tok noen av det med her. Om jeg gjorde det, så beklager jeg at jeg ikke linket. Si i fra om ditt bilde er med :)


Ha en fiiiin dag. Jeg skal nå gå på å male, male og MALE.

2 kommentarer:

Trine sa...

ELSK!
Kan ikke nå førr det, men bare elske den stilen :)
Å ja det må være rustikk :)
Tusen takk for litt inspirasjon, sånn at æ kan kjenne på sjela enda litt mer at æ SNART må komme igang me litt småforandringe hjemme :P
F.eks få gubsen til å hente ett lass me palla t mæ... hehe :)

Ha en fin dag snuppa :)
Klæm

Unknown sa...

Å, digger rammen til rammene!

Ha en fortsatt fin uke :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online