lørdag 7. januar 2012

All of irina i avisa :)


Heisann alle koslige damer og (menn?)


Var på bryllupsfest i går og det var utrolig hyggelig. Og jeg sitter enda her med gåsehud. For det var så UTROLIG MANGE FANTASTISKE damer som fortalte meg at de hadde lest om meg i adressavisa. Mange av dem er også blogglesere.


Felles for dem alle er de er sååå utrolig hyggelig mot meg :) De skrøt av artikkelen og bloggen. Det er jenter fra 17 år til 70. Alle sa de at jeg aldri måtte slutte å blogge for jeg gav dem så mye. Og det betyr så utrolig mye for meg :)

Tuuuuusen takk, skulle ønske jeg kunne gi dere gaver for det !!!



Tror ikke jeg vil slutte blogge aldri...ikke nå lenger.... Ikke etter alle positive ord. For av og til spør man seg selv.... er det verd det, all den tid man bruker. Det er mange timer som går med på å blogge.... særlig meg siden jeg skriver så HIMLA mye. Og jeg vet det ! Det ser ut som dere liker det da. Puuuh lucky me.



Som sagt er jeg så heldig å bli spurt om hva jeg tror interiørtrendene for 2012 er. Det er utrolig morsomt å tenke på det og å bli spurt. Tusen takk Adressa :)


Da jeg satt kl 4 om morgenen og skrev ned mine tanker.Skrev jeg helt på slutten.... på tull at IrinaStyle ville innta Norske hjem. Så hyggelig at de skrev det syns jeg. Og står det på trykk er det selfølgelig sant. The law of attraction vet dere. Kommer link slik at dere som ikke har sett det kan lese det om dere ønsker det.

Ellers ønsker jeg dere alle en fantastisk fin helg. Jeg håper den første uka i januar gikk akkurat slik dere ønsket. Tjoohooo over og ut.

Stoooooore klemmer fra Irina


Bildene av meg er tatt av den flinke fotografen Camilla Moe Rødven se her

7 kommentarer:

fru. Lærum sa...

Gleder meg til du linker repotasjen.....spennende lesning!
Har på følelsen at du kommer sterkt ut på interiørfronten i 2012...og jeg skal følge med!

klem tone

Fine Friminutt sa...

Veldig fin sak! Du har en flott blogg som inspirerer:-)

Tante Titti sa...

Så flott!!! LIKER!!!
Du skal se du får rett: "IrinaStyle vil innta Norske hjem" og ønsket om et nytt interiørblad med IrinaStyle - det vil vi like!!!

Ønsker deg en riktig fin søndag!
KLÆM!!!

Hege Morris sa...

Hei så moro! Blir kjempe inspirert av bloggen din også!
Tusen takk for kommentar hos meg!
Eh.... mange grunner for at vi flyttet til Frankrike.. Vi kjedet oss i Edinburgh hvor vi bodde og trengte en utfordring.. Vi kjøpte en gammel låve, pusset den opp uten å vite hva vi skulle gjøre, ble boende, giftet oss og fikk baby...
Ha en flott dag! klem Hege

Sophie sa...

Hærlig! Du er flink! Fortsett med det du gjør du Irina, for det merkes at du gjør det med hjertet! :-) (ispedd litt galskap!)

Hilde sa...

Nyyydelige interiørbilder og vakkert bilde av deg på forsiden også!!

Trine sa...

Glær mæ til du legg ut linken :)
Skjønne godt at du bli etterspurt,
herlige dame ♥
Keep up the GOOD work.

Stor søndagsklæm Trine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online