torsdag 26. januar 2012

Vil du vinne IrinaStyle ? Hjep meg da :)



I går fikk jeg en mail med en kjempelur ide. Ei fb venninne lurte på hvorfor jeg ikke kunne ha en konkurranse på bloggen. Jeg trenger hjelp til å lage logo, header, tags ol til min butikk. Som jeg har funnet ut skal hete All of irina. Det var det jeg tenkte i utgangspunktet. De fleste av dere sa IrinaStyle og andre GODE forslag. Tuuuuuusen takk :)

Men det var som Laila og anonym sa. Det jeg selv hadde sagt til mine venner.... så det var fint å høre det fra andre.... Jeg er All of Irina. Alt det jeg liker og er. De møblene jeg lager er irinaStyle. kan vel kanskje si at branden All of irina er mine meninger, interesser osv. Min kolleksjon IrinaStyle får dere kjøpe hos All of irina på butikken på Ersgard :)

Tilbake til fb venninnen min og hennes gode ide. Jeg vet det er mange dyktige fotografer, web designere eller hobbyweb damer... hva kalles dere som er superflink på å lage logoer osv ? Er du interessert å hjelpe meg ? Da kan du sende inn ditt forslag til allofirina@gmail.com

Premie ?? Ja det vet jeg ikke helt... hva med ett gavekort på all of irina sin butikk ?? På 1000 kr. De jeg syns treffer meg kan komme til en finale der leserne mine stemmer frem hvilken logo og merke jeg skal ha. Da er dere med å eier litt ;) Håper det er noen som vil være med på dette :)Bor dere ikke i trøndelag så sender jeg det dere vil ha i butikken. Det kommer masse bilder :)

IrinaStyle by All of Irina... det ønsker jeg på merkelappene til møblene. IrinaStyle skal skrives med ett ord men med stor S på Style. Favorittfargen min knallrosa eller lilla ønsker jeg på logoen....

Ellers er jeg åpen for det meste :)))

Gjerne del dette innlegget på fb siden din :)) Så kanskje jeg får hjelp.


Anonym Anonym sa...

All of Irina, klinger bedre, ser bedre ut "skriftlig".

Irinastyle er stilen på tingene som selges i All of Irina butikken.

All of Irina høres også "Rausere" ut på en måte, eller varmere om du vil.

Irinastyle blir veldig "bygda engelsk" for meg.

Uansett hva navnet blir, så lykke til :)

Lene

ps Jeg jobber med ord og språk, så jeg er kanskje "yrkesskadet"


Blogger Laila - Brukt og Grønt sa...

Jeg forbinder IrinaStyle med dine egne møbler og interiørting du redesigner og "Irinafiserer", mens All of Irina er alt du liker, alt du er, altså ikke bare det du lager på egenhånd, men også det andre du eventuelt vil selge. Så jeg stemmer på All of Irina som butikk, som selger bl.a IrinaStyle. Klem fra meg

09:48 25. januar 2012



Anonym Anonym sa...

SimplyIrina er det som slo meg med en gang :)For dine møbler og dine ideèr er jo bare rett og slett DEG :)))

16:24 25. januar 2012


Jeg må ta det jeg tenkte helt innerst i hjerte, men til slutt tenkte jeg mye på IrinaStyle. Lailia og anonym sa det slik jeg følte det. Tuuuuusen takk til dere som kom med deres forslag. Skal komme innom bloggene deres å takke dere der :))

3 kommentarer:

Laila sa...

Så hyggelig å kunne være til hjelp. Ikke alltid så lett å sortere tankene når man står midt i valgets kvaler... Jeg skrev egentlig bare det du har utstrålt ;-) Klem

hobbyvimsa sa...

Masse lykke til håper noen kan hjelpe deg:)
Jeg er ikke god på slike ting...

Herlige møbler:)

Nyt helgen:)

Klem Linda;)

Katharina sa...

Gleeeder meg til å komme innom denne butikken...og gleder meg masse på dine vegne:) Det å jobbe med noe man brenner for er jo vitaminer for kropp og sjel...stå på Irina. Klemmer fra Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online