søndag 22. januar 2012

Makeover prosjekter på prosjekter.......




Ja, jeg har ett vakkert hvitt og gult bord å vise... med stoler.... men det er bare det at man ser ikke noe pga alle trærne i denne skogen :) Dvs alle, alle, prosjektene mine som står oppetter veggene....


Var i avisa på onsdag og torsdag. Og samme dag ringte en dame til meg. Hun hadde sette meg i avisen. Og hun kom med ett tilbud jeg ikke kunne si nei til ! Hvilken dame ?? Hvilken tilbud ? Det skal du høre og se i kveld :)) Ha en fiiiiiiin søndag


Bilder av noen av de prosjektene som jeg har hjemme. Bildene er selgers :)

3 kommentarer:

fru. Lærum sa...

Du gjør det så spennende! og jeg er veldig nyskjerrig ;-)
Det skapet nederst på bilde kunne jeg tenke meg....i en annen farge, men det regner jeg med at det blir :-)

følger med på deg!
klem tone

Hellohello baby sa...

Aaaahrg!! Gsus Irina! Må du gjøre meg så nysgjerrig!

Anonym sa...

spennende :-)
G

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online