onsdag 4. januar 2012

Makeovetips og redesign :)


Afrika drømmer... eller ut i bushen i Nibs utfordring :)



Siden jeg har fått flere lesere og følgere så tenkte jeg å ta en liten reprise i dette innlegget. Noen bilder er nye da :) Jeg har bestemt for å lage flere IrinaStyle møbler i 2012 . Det skal også produserer flere WoW bord.


Siden jeg ikke begynner med det akkurat i dag viser jeg dere litt slike ting som dette... De fire første bildene tok jeg den dagen vi hadde photoshooten på Hegra festning. Catherine Nystrøm var makeup artistt. Bilder Irina. det var enproff fotograf som tok bildene til avisa, men jeg stod ved siden av og tok disse :)




Stokken funnet i fjæra. Beina på stokken er fra en gammel trolla ovn som var fiiiiin og rustete.
De ble skrudd på stokken.
Og slik fikk jeg en gratis benk.


Vurderer å ta den inn i gangen med noen reinsdyrskinn på....Speilet er også laget av meg. Drivved pinner skrudd på ett loppemarkedspeil til 10 kr.


Det opprinnelig innlegget finner du HER. For meg skal ikke interiør nødvendigvis koste penger. Derfor trives jeg bedre i bruktbutikker og loppemarkeder. De store kjedene er ikke noe for meg, ikke mange av de små interiørbutikkene heller. For all del. MASSE fint, men jeg ønsker meg unike gjenstander, gjenstander som reflekterer hvem IRINA er.


Som jeg sier. Interiør skal pirre tankene og tirre øynene. Ha en fiiiiiiiin dag :) Velkommen innom igjen :)

7 kommentarer:

Mira sa...

Utrolig tøffe bilder!

fru. Lærum sa...

knallfint!
jeg bare digget benken din :-)
gleder meg til å følge deg i 2012.

klem tone

Marianne Dragon Waagan sa...

Kjempestilige bilder....du er allsidig og superflink Irina! Digger deg og stilen din...og ikke minst mentaliteten bak!!:)

Klem Marianne

sisselastrid sa...

Utrulig tøffe bilder - so flink du e!!! Gleda meg til å sjå meir av det du skal lage framover :)

Klem frå Sissel Astrid

ps. husk å send meg mail på facebook om den puta - så kan eg begynne å sy litt etter kvart ;)

I Det Lille Grå Huset sa...

Så sinnsykt stilig den benken er! Tipper den blir knallfin i en gang med lammeskinn på =) Gleder meg til å se og følge deg videre!
Klem Line

Anonym sa...

En knall benk :) Likte den, og skatollet lenger oppe her :) Og jeg som elsker hvitt ;)

Cathrine sa...

jeg blir så inspirert av bloggen din! kul stil må bety kul dame:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online