torsdag 12. januar 2012

Førbilder av IrinaStyle møbler too be....


Klart dere må se førbilder av IrinaStyle møbler to be. Begge bilder er selgers bilder. Jeg bare kopierte fra annonsen. Dette bordet gleder jeg meg til å begynne med... skal kose meg i hele helga med pussing og vasking :) Yeaaahh.



Jeg holdt på å falle fra stolen min da jeg så disse. De er jo identiske som disse HER som jeg dessverre har solgt ser jeg...hadde vært artig å hatt 4 like til bordet :)

Se da folkens, trekkene er de samme, og den sølvsprayen på stolen ser også kjent ut. Se HER.
Tror selger leser bloggen min ..... :) ;) he he
En ting er sikkert. Sølvstolen skal IKKE være sølv lenger...Disse smakene går virkelig over. Jeg ble jo kalt sølvspraydronninngen. Mekonomen elsket jo meg. Og jeg fikk rabatter !!Jeg sendte spray til hele landet... og noen kjøpte så mange som 6 bokser ! Husker dere ??? Til mitt forsvar, det var for fire år siden !! Jeg hadde aldri i verden hatt en slik stol eller skap nå.
Faktisk er sølv noe av det mest glorete jeg ser... sølv på sølv...brrrhhh
Håper ikke jeg var der altså.....

Si meg var det en tvangslidelese jeg hadde HER....vi vet jo at jeg ikke var mental stabil da.... bbbrrrrrhhh.... spyr !!



Når det er sagt, så ser jeg sikkert med "forakt" på det jeg likte i 2012 når jeg kommer til 2016. Da skal jeg linke til dette innlegget og krysse fingrer for at jeg fremdeles spyr av sølvspray og sølv på sølv...brrrrhhh. Verden må opp og frem..... og sølv for min del er over og ut !! Og der burde den være.... ved verdens ende. Hva er inn da ?? Det lurer jeg med..... så da må jeg tenke på noe jeg kan leve med i 2016. Ha en fiiiin dag kjære du som er innom. Og husk at det du liker det er inn. Sier hjerte ja, ja da passer det inn i ditt liv/hjem :)) Uansett hva trender eller rare bloggdamer sier :)) Stoooor klem

6 kommentarer:

ide-puffen sa...

Du er lei av sølv fordi du brukte så mye av det vettu. Jeg synes mye av det du sprayet ble kult, også i dag.
Lurer på om jeg skal blande litt sølv, kobber og gull?
Plages med å finne inspirasjon til styling av gangen jeg holder på med.
Må bare fortsette å male så kommer vel en ide dalende ned he he.
Ha en kreativ dag snupp.
Klem

Kaoskontroll sa...

Så kjekt at du ville følge meg! Og takk for kompliment for stuen! Og det er helt klart at jeg følger deg videre, for jeg liker både de tankevekkende innleggene dine, og rett og slett interiør- tankegangen din. :)

Faktisk tar jeg meg ofte i å tenke "Irina mener at har man lyst har man lov" når jeg føler meg fristet til å gå utenfor de trygge valgene interiørmessig. Og det gjør at jeg våger å være stadig mer modig. Ikke tenke på om det er "rett", men liker JEG det, og har JEG lyst til det... ja kjør på! :) Og det gjør at boligen min blir stadig mer personlig og mindre "korrekt"... og jeg elsker det! :)

Så takk for kloke ord og mye inspirasjon!

Klem

Alven sa...

Hei :-) Spent på hva fint du skal gjøre med bordet :-) Og enig med deg ang sølvsprayen...angrer noen fine ting jeg "ødla" med den :-( Inkl elggeviret mitt som jeg pusset ned med white spirit....brukte lang tid og alt er ikke borte engang..men det ble ganske kult med litt sølvskimmer her og der alikevel :-)

Ønsker deg en flott helg :-) En kreativ en vel og merke :-)

Mange klemmer ifra meg :-)

Unknown sa...

Tusen takk for tipset og inspirasjon! Alt kommer fra hjerte ja, spesielt når du kommer fra en annden kultur ;)

God kveld,
Vicky

Laila sa...

Syns det er helt greit å "ødelegge" ting som ikke er veldig verdifulle (enten i penger eller affeksjonsverdi) med spray i alle slags farger, blir man lei kan man bare spraye over med en ny farge. Problemet er ofte å vite hva man om et år eller to hadde ønsket å hatt slik det var... Men man kan jo ikke gå rundt å tenke for mye på sånt heller.

Benedicte sa...

Ååå så koselig! Gleder meg til å se hvordan bordet blir :-) Bloggen din er blandt snarveiene mine vettu! Ha en kjempefin dag!

Hilsen "selger" :-) hihi :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online