tirsdag 31. januar 2012

Og enda ett sofabord makeover.....


Nå er det dessverre slik at får at jeg kan drive med redesign så må jeg male med "kjedelig" farger som hvitt og grått. Og nå når det er skrevet, så er det dere som kalle det kjedelig når det kommer til meg og redesign.


Sikkert fordi dere er vant til knallfarger og merkelig lekenhet når det gjelder IrinaStyle. Og det er fint å bli puffet ( og litt stresset) ... det forrige bordet skulle ikke bli rosa, med helt hvitt. Til denne bloggvenninnen HER sa "skeeeeeeptisk ja, det bli for kjeeeeeedeli ja......" Hvis du sjekker den fantastiske bloggen hennes så skjønner du... Maratonjenta du er rååååå !!


Liver er nå slik at vi må prøve å balansere det så godt som vi kan :))
Sa jeg regner jeg fikk roet henne med knallrosa bord...pluss diverse andre knallfarget prosjekter som dere og hun vil se :))


Uansett ett helt kurant bord til bloggdamer og andre. Her kan man ha interiørblader( dere husker vel meg som ikke har :( Jeg har mac´n og iphonen min da. De syns det var storveis å ha egen "leilighet":))


Ett flott bord som kommer for salg :)) I går fikk jeg den knallideen til en makeover.... åhhh gleder meg til å begynne med den ideen. For den tror jeg blir wooooooow. Håper dere får en fiiiin dag. Tenk gode tanker og gode ting skjer ! Tenk gode spreke farger og livet leker med deg.


Slik så det ut..... så da er er ikke hvitt kjedelig Inger Lise snuppa ??? Tuuuusen takk for positive kommentarer til blushing cheeks. Lover å komme innom alle som har kommentert. Dette bordet heter simply white :)

4 kommentarer:

Maratonjenta sa...

Det hvite bordet ble jo kjempelækkert! Men de kulefotene på det forrige bordet måtte jo bare ha litt råååsa blushing cheeks på seg, jeg hadde jo rett i det ikke sant:-) Bare si ifra om du skal ut på flere bruktmarked-raid, æ hive mæ me!

Selger du bordene fra nå av eller venter du med å legge ut til salg etter at All of Irina åpner på Ersgård? Noen FB-venner som lurte sjø. Som jeg gleder meg til åpning!

Klæm fra Maratonjenta (som har roa sæ litt, he, he)

Beth sa...

Det er alltid delikat og lekkert med et hvitt bord!
Fint ble det...

fru. Lærum sa...

jeg synes dette borde passet til å være hvit :-) men det var litt rart å se det på bloggen din ;-)

klem tone

Black Feathers sa...

He he he, ja jeg tenkte også, helt hvitt?? Men dine veier endrer seg hele tiden så vi vet jo ikke hva det neste blir ;)

Håper at du har det bra, følger jo med her hos deg vet du ;)
Likte bordet i innlegget under, den var stiligt ;)

Ha en fin dag du ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online