tirsdag 10. januar 2012

Makeover speil, lampe og interiørtips :)



Jeg har nevnt det før, men gjør det igjen siden jeg har flere lesere :) Denne lampen kjøpte jeg på Bruktbo for ca tre år siden. Og det er her tipset mitt kommer. For å messingen til å skinne så blank og fin pusset jeg den med en klut smurt med ketchup. Ketchup innholder eddik så jeg vet ikke om det er som gjør det til. Uansett puss ketchupen godt inn . Så tar jeg en fuktig klut og polerer messing. Ikke noe messingpuss her i gården. Dette er enklere og billigere..


Jeg liker lampen veldig godt og den fikk seg en fin lampeskjerm. Speilet fikk rosa tapet. Du kan lese HER om den makeoveren . Dette er en fin måte å pusse opp en slitt furuspeil fra 80 tallet. Da håper jeg dere damer får en fiiiin kveld.

Stooor klem fra meg :)


7 kommentarer:

Bodil sa...

Det var et lurt tips!!
Herlig blogg du har også! Blir gøy å følge deg i 2012!!

Klem Bodil

(eddas) sa...

Lekker lampe,hadde flere slike som jeg malte med bengalack og solgte:)Men nå skulle jeg gjerne hatt flere gullamper....har to da:)
ha en fin kveld snupp........skulle gjerne bodd i Trondheim og leid lokale med deg:)
klemklem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Tusen takk for ketchuptipset, det skal jeg jammen prøve! *♥*

Hege Morris sa...

Så stilig! Digger ideene dine!
Jeg fotograf...fnis! har ikke peil på det jeg gjør... du skulle sett kamera vårt.. ikke helt maken til kronprinsessene nei... hihi!
ha en fin kveld!
Klem Hege

Hellohello baby sa...

Whaaat?! Så fantastisk tips! ...og du vet; jeg elsker den lampa. Sukk <3

fru. Lærum sa...

det var jammen et bra tips!
Du fikk den utrolig blank...og lekkert var det :-)

klem tone

Bird sa...

Smarte tips!! Jeg er muligens litt rar, men jeg liker messingen best når den er grønnsvart og slitt hehe:)
Men liker du litt ekte gullaktig glam er jo ketchup absolutt noe en må ha i kjøleskapet ser jeg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online