tirsdag 3. januar 2012

IrinaStyle året som gikk og året som kommer......




Heisann kjære dere :))
Nå kommer innlegget jeg egentlig hadde skrevet for den 1 januar, men så ble jeg modig at jeg kastet inn det om interiørblader heller. Og jeg må bare si. Tuuuuusen takk for fantastiske kommentarer. Dere er de beste. Og det ser ut som maaaaange er enig og føler det samme. Jeg har ikke bare fått kommentarer her men også på mailer og fb. TUSEN TAKK :)
Og joda jeg skjønner at det ikke bare er så enkelt å drive ett blad, MEN MEN MEN....
Og tusen takk for at dere gav meg håp at jeg ikke har Alzheimer... trodde bare det var meg som kjøpte samme bald flere ganger. Og når jeg først bladde i ett. Tok det meg ca 5 min før jeg ble ferdig....hoohoo. Trodde jeg var gammel og senil :)


Håper dere fikk en flott feiring i natt.Og at 2012 er det året der dere alle lykkes med det dere vil lykkes med :) Jeg har bestemt meg for å være mer frempå.....selv har jeg vært sånn at det som skjer, det skjer... og oppdragene jeg får kommer uten at jeg har behøvd å gjøre noe for det.


Kanskje feil å si det. Jeg får de mye pga bloggen. Bloggen er tross alt CV min og jeg bruker mye tid på å skrive/ tenke/ planlegge /pusse opp møbler ol for å ha noe å vise dere. Og det er ikke til å komme bort fra at det tar mye tid. Det tar mye tid å blogge og mer tid når man er en makeover/redesign blogg. Det tar timer å gjort IrinaStyle møblene :))) men morsomt.

Derfor blogger jeg slik jeg gjør. Jeg vil ha noe å tilby dere. Noe å vise dere, noe jeg har brukt tid på. Tenk der, om en uke går jeg inn i mitt femte år som blogger. Jeg har funnet min mal, min style og måte å blogge på. Og det gleder meg STORT å se at jeg får flere lesere og flere følgere.

Tuuuuuuuuuusen takk, dere er bare F A N T A S T I S K . Noe må jeg gjøre rett. Skjedde masse spennende interiørmessig, i en del aviser ol, MEN De "spesielle" tingene jeg var med på i 2011 pga bloggen begynte med første magasinet av Hjem, Adressa. "interiørekspertene" spår 2011. Og tror dere ikke jeg ble spurt i år også :) Heldige meg, det er faktisk veldig morsomt. Særlig siden jeg ikke leser eller surfer interiørblader/nett etter interiør. HER kan dere se artikkelen fra i fjor. Den 6 januar kommer mine "spådommer" for dette året 2012.

I juni fikk jeg hele 8 sider i adressa sammens med dyktige Cathrine som er en utrolig dyktig makeupartist og stylist. Bilder av modell med IrinaStyle møblene er tatt av fotograf Rune Petter Ness HER kan dere se IrinaStyle i adressa. Så fikk jeg pimpet opp ett IKEA skap for IKEA. Det kan dere se HER. Jeg fikk dra til Oslo å style for Fargeriket sitt interiørblad Base. om stylingen kan dere se HER.



Om ikke så lenge skal dere se bilder av flere hus/hytte prosjekter Så her må dere følge med. Her er alle stiler representert :) Og som dere vet er jeg åpen for flere nye spennende prosjekter i 2012. Så drømmer du om å pusse opp og har behov for andre øyner enn bare dine egne. Så må du gjerne ta kontakt på allofirina@gmail.com Vi blir enig om hvordan du ønsker det...må ikke tro at det er kun IrinaStyle :)) Send meg en mail eller ring meg for en koselig prat :)

Ønsker dere alle en riktig fiiiiiiin dag og ett herlig flott start på det nye året.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online