tirsdag 25. januar 2011

Her kan du ENDELIG kjøpe den.....



Heisann & Hoppsann :)


Jeg får så mange spørsmål om hvor min lyskrone er kjøpt.Og da må jeg dessverre si a den er kjøpt i Berlin for flere år siden. Nå har jeg funnet ut at du kan kjøpt den og flere andre farger HER. Fargene er ikke å se på nettsiden enda. Og det har ikke nettsiden opplyst om enda. Jeg har mottatt en mail fra dem i dag. Der de lagert lyskronen i en liten utgave og i en stor. Jeg har den store.


Her tar jeg å viser dere utdrag av mailen.



Under våren (fram till april) kommer vi in Kristallkronorna i dessa färger:

Multicolor (stor) - fler, alltså!
Multicolor (liten)
Ljusrosa (stor)
Ljusrosa (liten)
Mörkrosa (stor)
Mörkrosa (liten)
Svart (stor)
Svart (liten)

Tyvärr har jag inga bilder på de nya färgerna än, men modellen är densamma som multicolor-kronorna. (Den ljusrosa är mer åt det romantiska, creme-rosa hållet medan den mörkrosa är mer cerise/fuchsia.) Om du vill beställa någon av dessa maila oss namn, adress, telefon och personnummer så lägger vi upp en order till dig och skickar så snart vi får nästa leverans.

Jeg har den mørkerosaen, cerise/fuchia, men den lyse høres også veldig lekkert ut. Ser den for meg i hvit miljø, eller i ett industrielt miljø :) Prisen er kjempefin. Min kostet mer, byttet den til meg, men hun sa den kostet 2000.



Jeg regner med at det er å sende dem en mail før det blir tomt. Jeg skulle undersøke for blogglesere :)

2 kommentarer:

Hellohello baby sa...

åååå! den nederste lysekronen er den jeg fikk til jul av Drømmemannen! <3 Fint å se den igjen, jeg har ikke plass til den her og har kjøpt den til mitt fremtidige hus! Hehehe! Den er så fiiiin! Er det ok om jeg låner bildet til et innlegg senere?

Klem klem :)))

Maratonjenta sa...

Nå lurer jeg på om regelen om generell kjøpestopp i januar må oppheves her i huset!! I'm in love! Den store multifargede lampen var jo bare dritlækker... et fruktfat... en regnbue... en godteskål....

Jeg var jo på utkikk etter lampe som jeg fortalte deg og denne er jo mye kulere enn Kartell-lampene. Ok, den er kanskje i plast, men who cares?

Men jeg har aldri bestilt på nett fra Sverige før, hva kommer i tillegg oppå prisen? For meg så det ut som kun kr. 199,- i frakt oppå den allerede lave prisen. Tror jeg slår til jeg ja!

Tusen, tusen takk for at du deler sånt med oss Irina!

Takknemmelig klem fra Maratonjenta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online