tirsdag 11. januar 2011

All of irina i en av de store amrikanske bloggene.


Tjoooohooo :)

For det første jeg holdt på å svi de hjemmelagede kjøttkakene fordi jeg sitter å klør meg i hodet og skriver ned hvem som kommenterte og hvem følger ...anonyme ...you name it !!
Særlig fordi kommentarerene ligger spredd rundt på ca fem innlegg. Tenkte at nei, måtte hvile hodet. har trekkt anonym, den flittigeste kommentatoren og det beste innleggetsvareren. Mangler bare følgeren. Det er virkelig rart i går skrev jeg litt Engelsk, flink i muntlig, men ikke så flink til å skrive. jeg vet jeg har lesere fra hele verden. Så jeg tenkte dette er dagen for å skrive. I natt så jeg at jeg hadde UTROLIG mange lesere fra USA. Og det er ikke rart ser jeg nå !


En av de store bloggerne i USA har lånt bildet av mitt gule skap. Bloggen heter Better After Jeg liker den bloggen kjempegodt. Hun viser frem andres mennesker make overs. En ide jeg har tenkt å stjele. Sjekk bloggen hennes HER
Jeg syns selfølgelig det er en stoooooor ære.

And here is a lovely buffet transformation to start your day, from Irina at All of Irina! Her blog is in Norwegian, but hit that Google Translate button and be prepared to stay a while, because she has a really unique and colorful style.

Det er det som stod...KUUUUUULT !!

I will thank you for feture my blog. Its a big honor. I hope lots of American will find Norwegian blogs interesting. I am also sorry for my written English. I talk a lot better than i write. I hope you will come back to see all the grazy stuff i have i mind.


6 kommentarer:

(eddas) sa...

Kjempegøyalt:):)
Ja..trekke..trekke..trekke:)
klemklem til deg snupp..

Trine sa...

så kult ;)

klæmmepå

Hasigamas mamma sa...

Så kult! Og vel fortjent :)
Stilig skap forresten! Skal pusse opp et skap til lillefrøkna og det skal IKKE bli hvitt, men RÅSA... ikke fordi det er trendfarge, men fordi hun ELSKER rosa :) Og kul tapet og knotter må til -i beste Irinastil ;) Men med min fart, så skjer det vel ikke før til sommeren....
Og du, trenger ikke skjemmes for å like industri... er vel alltid sånn at det er NOE som faller i smak innenfor det meste! KULE lockers du fant!
Fortsatt fin dag!
klem
Lise

Beth sa...

Den er virkelig kul
og det må være en ære at andre også syntes det?

Wenche sa...

Kult at du har fått lesere i USA da, det var hyggelig......du har din egen personlige stil, og det er skikkelig bra. Fortsett med det.

Kos deg ellers videre med tirsdagskvelden.

Sophie sa...

Så moro! Den ble årntli fin!l Ha en fin kveld.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online