onsdag 26. januar 2011

Industril rustic style ?? Is that a trend ?

Heisann & Hoppsann :)


Mange tror jeg tenker nøye over hvert ting jeg tar med inn. Eller hvordan jeg styler og innredder. Den sørgelig sannheten er at jeg gjør ikke det. Jeg gidder ikke å springe hele huset rundt for å finne ting som passer eller ikke. Jeg får en ide oppi hodet. Og der blir den.Jeg tar ikke å flørter med andre ting da. Kjedelig meg...tjaaaa helt sikkert.
Det funke fint for mine kunder og meg.


Da jeg fant industriskapene mine, som nå er inne i gangen etter timer med verbalt mishandling av Demolitionmannen og tenåringen...det var tungt, det var dumt, det var stygt.....bare negativitet fra den kanten....Ikke lett å være en interiørdame med "rare" ideer. Da jeg fant skapet. Tenkte jeg industriskap, gevir( har en del gevir liggens rundt gitt, drivved , sink.....
Og er har det nå blitt, pga influensaen har jeg ikke fått tenkt mer( Ikke at jeg behøver det ) Ikke har jeg fått innreddet det. Håper at senere i dag er alt klart.



Syns det funker bra å ikke vite det. Men som jeg sier til kundene mine. Hvis hjertet sier JA, da passer det definitivt inn.Jeg liker best interiør som ikke er gjennomtenkt jeg :)
Det viser personlighet og karakter. Og så liker jeg at gjenstandene tilhører forskjellige stiler. Desto mer kontraster desto kulere. Alle har vi vår stil da. Bare det funker for vedkommende.
Alle kan ikke like min stil. Jeg liker ikke alle andres stiler heller.
Så da får vi se. Hvordan det blir.

Hvordan innredder du ?? Tenker du godt gjennom det ?


My lockers, with animal scull( I dont know the english word) and driftwood. I think it will be nice. Huge contrast, so wi will se later today :)

3 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Ja takk, ja takk, ja takk! :D Har alle desse elementa liggande klare når vi ein eller annan gang i framtida er klare med all denne målinga... ;) Det vil seie, må klarere geviret eg lånte (stal) frå ein jeger... Hm, går litt for fort i svingane her også av og til. Trur det er greit? Han har jo så MANGE! :D

Håper du får kreftene tilbake, du får følge alle gode kjerringråd. Trur det er viktig å drikke mykje. Gjerne varmt. Og å få løyse opp all gøgga inne i panneområdet og bihuler. Viss du er tett, kjøp deg ei slik saltvannspumpe på apoteket, ekkelt, men veldig effektivt.

Klem E

Ann Kristin sa...

Dritfint skap!!!:D Skulle gjerne hatt en gevir kjenner jeg..hvor får man kjøpt det? Kan ikke huske å ha sett det noe sted..
Sånn interiørmessig så forelsker jeg meg oftere i ting enn i en bestemt stil..Finner jeg en ting jeg MÅ ha så jobber jeg utfra den:)

Laila sa...

Jeg tenker mest i farger. Som hos meg selv, det ser kanskje ut som om stilen er gjennomført, men jeg har rokokko, empire, barokk og moderne om hverandre. Jeg tenker mer at ting skal stå godt til hverandre i form og farge. Noe enkelt framhever noe overdådig, noe matt framhever noe blankt osv. Jeg kjøper det jeg blir forelsket i, men blir ofte forelsket i ting som passer inn i fargene hjemme, det er vel kanskje det som gjør interiøret mitt til meg?

For kunder, tenker jeg behov, form og farge. Det skal dekke deres behov og smak, jeg skal sørge for at alt glir sammen og passer. At det ser ut som de ønsker, enten det nå er "pent" eller "tøft"

PS, bare hyggelig å hjelpe deg med leverandør til pleksiglass-bordben. Leverandøren "min" er hyggelig og hjelpsom! Håper det går fort å få dem hit, pakker går sikkert fortere enn containere.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online