lørdag 29. januar 2011

Ohhh nå e æ sååååå forelska ......

Heisann & Hoppsann



Hadde sett på disse i landromantikk. Sjekk HER. Og andre plasser også seff. Men prisen folkens...prisen var ...tjaaaa ikke for noen som meg iallfall. Disse er SVÆRE fra en fabrikk i Nederland. Så på en kul, men ny på Home & Cottage. De kostet nesten 4000. Nå elsker jeg den butikken...men de er jo nye !! Disse er sjarmerende slitt....

Ok, Fokus Irina.....nå er den min. Happy days. Det betyr at jeg skal selge lyskronen min over spisestuen, flere andre lyskroner og lamper.
Så her er det å være kjapp om du lurer på noen av mine lys. Jeg får alltid det spørsmålet.

Jeg traff ikke så mange. Så ikke mange kjente "bloggfjes" Håpet på det. Nå til mitt forsvar hadde jeg feber. ( Blir bare verre og verre) så jeg var ganske så fjern.

" E du irina, ja æ sjær at du e ho irina ?" Irina ser forundret på denne lange blonde skjønnheten. JAAAA, å du, du... ( Irina hadde det på tungen men tankene var ikke helt med )
Du e så my som ???? " Æ e ho kristin/ du e Kristine ...hvit stil. Sa vi begge samtidige.
Ha ha morsomt var det. Kristine fra hvit stil. Bloggen kan du se HER.

Kristine er en utrolig koselig dame. Som var inponert ov min kreativihet og evne til å være flink.!! Måtte bare få med den. For er det noen som er flink til alt er det henne :) Så det tar jeg som en stoooor ære. Den damen har kapasitet og tid til det meste. FANTASTISK flink er du Kristine. Så nå vil jeg til Narvik for å besøke butikken hennes :)

4 kommentarer:

(eddas) sa...

Råstilig den lampen....
Heldig du...
klemklem og vi ses

vimsa:) sa...

så bra at du hadde en fin tur:) Jeg leser også bloggen til hvitstil, hun er så flink til å sy og lage ting. og har en flott butikk ja:) De er fine de industrilampene. gratulerer med ny:))

God bedring. Håper du blir fort frisk.. mamma lå ut i 14 dager, ikke bra. mini har fått det også:(

*godklem*

Lappesola sa...

Jeg så deg på messa, men du var så opptatt med å snakke med noen.

Hilsen Sol

Kine sa...

Tøøøft:) Du har itj sett dem på finn da,4 stk te 1000 lappen!!Meeen dem va diiiiger...FOR diger te mitt hus iallefall:(
Å så va d en mainn på Ila,som had DEN perfekte lampa,men den va selvfølgeli solgt.....Ha en fin fin søndag!klæms

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online