torsdag 13. januar 2011

Irina VIL HA !!!


Nå har jeg aldri vært fan av skinnmøbler.....ALDRI. Skulle tro jeg vokste opp i ett hjem der min mor var glødende interessert i interiør.Men nei, ikke det at de har det stygt. Vi er bare så forskjellig der også. Som det går an å bli.


Min mor eller er det mer min stefar ? eller er det begge ? De liker skinn, de hadde en blå "skinnsofa" til noen år tilbake.Nå er det en svart skinnsofa. Det er ikke så mye skinnet jeg har i mot tror jeg. Tror det er designet.

Denne stolen....kunne jeg tenkt meg....har drømt om den i hele natt....forelsket. Og det beste...det ser neste ut som det er en hodeskalle på skinnstolen !!
Den finnes i Sandnes.....har jeg ikke noen søte bloggvenner med ett stort hjerte og en stor garasje ? he he..



Igjen...kanskje det er trenden.....ja sikkert stor del trenden. Jeg ønsker meg den skinnstolen under. Eller en annen som ligner på en av disse. Er det noen som har lyst å kvitte seg med skinnstolen sin. Jeg kjøper den gjerne. Prisen på den på Finn.no likte jeg, 500 for en !
Åhhh Sandnes....hvorfor er du så langt unna.

Bildet nr 2 er fra Camilla sitt rom. Hun eier den fine butikken Milla boutique som du kan se HER. Og artikkelen om det kule rommet hennes kan du se her.


I morgen kl 10 for dere se mitt beste shoppetips om du liker gamle og brukte ting til en BILLIG penge :)

I have never liked leather furniture, but now i think its the design i did not like. But those here. Come to mama :)The last one they sell for a cheap money at finn.no ( its like Ebay) It do not help, it´s far, far way from my home :(

Thank you to the beutiful interiorshop Annas room that wanted to post mye post on their facebookwall. If you want to join as a friend for Annas room you can see HERE.

2 kommentarer:

mona.z sa...

Veldig fin stol:) Den roper: kom her og sett deg ned med en god bok og varm sjokolade;)Hadde jeg bare hatt større hus.....

Hellohello baby sa...

Det DER er norges råeste soverom, JA!

Som jeg ELSKER Missoni!! Blir helt dårlig når jeg ser putene og dynetrekket.... Var innom Millas butikk før jul og holdt nesten på å kjøpe meg en pute. Men betale 2300 for en liten pute blir for mye for en alenemamma som bor på Oslo øst :(

Det blir med drømmen inntil videre.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online