tirsdag 11. januar 2011

Og de som vant er.


Heisann :) Nå har jeg etter lang fundring og trekning funnet ut hvem som vinner !


Den følgeren jeg velger får velge om hun vil ha den store puten eller all of irina gaven som er en paljettpute i gull/sølv eller en i svart/gull pluss en barokk ramme :)

Den følgeren er Beth. Hun er en ganske ny blogger. Tror hun la seg til da jeg skulle slutte.. Og så skrev hun ett innlegg om meg....tror jeg. Uansett, veldig hyggelig at du vant. Send meg en kommentar om hva du vil ha. HER er Beth sin blogg.

ANONYME ÅSE. Jeg må si jeg får mange flotte mailer og kommentarer fra anonyme, men det som gjorde utslaget var at hun digger selvironien min !! Tusen takk, ja er det noe jeg har mye av så er det selvironi...og tekstene mine er krydret med sarkasme og selvironi. Det er det ikke alle som tar ! Så tusen takk kjære Åse. Kanskje vi har samme humor.
Hun liker også bildene og inspirasjonen jeg gir henne. Tusen takk !!Verdsetter alltid å høre det:)


Det er mange som sa at de likte soverominnleggene mine. Tusen takk, men jeg valgte Danske Marianne.Hun likte dette innlegget best. Se HER. Og det ER fint av gjennom en blogg kan vi "hjelpe noen" i ett annet land. Bloggen til Marianne ser du HER.
Du vinner en fin romantisk kjeksboks.

Jeg har tre fantastiske jenter som kommenterer nesten hvert innlegg. Og det på tross at jeg ikke kommenterer deres.....sorry...jeg er er så sløv på det. Jeg prøver å skjerpe meg en gang i blant...ser dere det ?
Disse jentene har vært med meg i noen år. Og jeg VET alltid at de er der for meg. At de kommenterer. Og jeg blir LIKE glad for deres kommentar ALLTID.

Jeg måtte trekke mellom Edda, Trine og Sigrid. ( Trykk på navnene så kommer du til den respektive blogg ) Og det var Trine som stakk av med serien. Jeg har ikke glemt dere andre da. En gave kommer til dere to andre også i løpet av, ja, når...den kommer iallfall :)
Trine du vinner ett fint putetrekk som ligner på den første puten.


Håper jeg har fått med alle. Tusen takk til deg som leser meg, som følger meg og som liker min blogg. All of Irina liker iallfall dere.

Alle dere som vant send meg mail på iguzman@start.no

Influensaklem til dere alle :)

Jeg har plassert min blogg i Stjørdalshalsennorske bloggkart!stjoerda
Har plassert bloggen min på bloggkarte

8 kommentarer:

Trine sa...

ååååååååhhhh :D så gla æ bei nu :D
Gurimalla:)
TUUUUUUSEN TAAAAAAKK ♥

Milliona me slengsussa til dæ :D

tihihihihi .... NU smile æ bare :D

smask!

Refleksjon på livsvegen sa...

Å stakkars deg...
God betring min venn..

Må ikkje stresse med gåve..
Eg har glede av å sjå innom deg og det er også ei gåve..

Nattaklem :-)

Hellohello baby sa...

Gratulerer til alle de hedige vinnerene! Ha en strolende kveld alle sammen :)

Beth sa...

Hva er det jeg sitter og leser, er jeg den heldige??? For en overraskelse, dette var kjempegøy altså... Sitter barnepike for mine to yngste barnebarn og for å få tiden til å gå passer jeg på å lese noen blogger og legge igjen noen spor etter meg, så dette var gøy! Men hva skal jeg velge? Elsker puter med trykk på, men falt jo pladask for den nydelig rammen og en pute i sølv og gull hadde jo vært lekkert... Elsker jo litt bling også da vet du... Tror jeg kanskje velger det siste jeg...:-) Eller kanskje du skal velge for meg?
Jeg er såå glad jeg fant bloggen din for det er kjempespennende å følge deg og se alle dine ideer og tips. Liker stilen din!
Sender deg samtidig riktig godbedringklem!

Marianne sa...

IIIhhhhh Jeg er så glad. Jeg har vundet. Jeg skal skynde mig på job nu men vender tilbage i aften. Ha en god dag - søde Irina

Marianne sa...

IIIhhhhh Jeg er så glad. Jeg har vundet. Jeg skal skynde mig på job nu men vender tilbage i aften. Ha en god dag - søde Irina

(eddas) sa...

Huff mistet innleggene her..sovnet før 8 i går kveld:)Våknet tre og så på TV til 7 og sovnet igjen..men nå er jeg våken og må se og holde meg det en stund....Fant en liten gammel kjøkkensofa/benk..trenger maling:)
Ja...da var trekningen over da...
Takk for at du nevner meg og linker..og så får jeg kanskje noe i posten YUPPI.....men nå får du gi meg et svar..blir det noe Oslo i januar??
kos deg....det er vel du som sover nå:)
klemklemklem

Anonym sa...

Hei !

Likte "glam" putene du har i sofaen din så utrolig godt. Lurer på om du kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i slike ?

Ha en superfin dag:o)

Mvh
Kristin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online