onsdag 19. januar 2011

Makeover av ett IKEA bildet.

Heisann & Hoppsann.
På morgenkvisten kommer ett makeover av IKEA bilder. Ikke det at jeg tror at dette er så nytenkende. Kan ikke finne opp hjulet hver gang :) Dette bildet malte jeg for snart 7 år siden. Da var barna mine 1, 3 og 9. Det skulle forestille dem. Jeg har prøvd å flørte litt med bildemaling. Det er ikke meg. Jeg eier ikke tålmodighet. Tro det eller ei, de jeg malte solgte jeg for flere tusner.Uten å anstrenge meg. Det lå bare ikke for meg. Oppussing og redesign av møbler det er meg.


Det lille bildet under solgte jeg for 2500 kr !! Ha, ha, morsom historie. Jeg hadde brukt 5 min på å kline på noe maling. Jeg var frustrert, rastløs og oppgitt av...ja, det var den gangen galskapen enda ikke hadde blitt oppdaget. Jeg kalte bildet Lost . Det var slik jeg følte meg.
Hvis du forstørrer opp bildet kan du se meg. I frådende hav ...det er meg som drukner. Jeg føler jeg gjør det noen ganger....drukner i alt !!
Jeg hadde klipp en mann av en venninne. Vi kjente ikke hverandre. Han stoppet opp. Det var fint bildet. Åhh takk. Selger du det. Ja, for 2500. Jeg tar det jeg. . Åhhh ??( Tenkte at for den prisen ville han vel ikke kjøpe det)


Det er ganske dyrt å kjøpe lerret. Det var dyrere for 7 år siden. Så maleriene mine levde ett liv som IKEA bilder før. Disse kjøpte jeg veldig veldig billig på billigkroken. De hadde riper. Jeg brukte å spakle bildene allikevel. Jeg klinte på mel, interiørmaling, kaffegrut, kattesand, sandkassesand og hele bløte teposer. Jammen meg bra at jeg ikke ble noe kunstner.... ikke akkurat en LOST for kunstverden....
I ettermiddag skal dere se hvor fint bordet mitt ble.


I bought some picture at IKEA 7 years ago. They had big scratches, so i got them very cheap. Them i painetet some of my own. As you can see, i am not a painter. Anyway a man bought the litle pic for ca 300 $.

Later this day you will see makeover from my Sweedish tabel.

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja..det er jo morro og male:)Bare dæsje på med det en vil:)
ha en fin dag snupp..og bloggen er jo blitt kjempefin:)
klemklem

Manne's hverdag sa...

Synes bildet ditt var veldig fint, jeg!!! Helt ærlig!!! :)

Ha en strålende dag!!!

Hilsen
Marianne

Turid sa...

Hei Irina, det viktigste er jo at man koser seg når man maler, og hvis du ikke gjør det, så er det mulig at det ikke ligger for deg, som du sier;-) Men uansett så synes jeg du har talent. Er man kreativ, så er man det gjerne på flere områder :-D

Black Feathers sa...

Jeg syntes bildet var tøft jeg. Så gøy at du fikk solgt bildet som du hadde laget da ;)

Håper at du har det bra Snuppa ;)

Ha en strålende dag ;)

Frk. Wickstrøm sa...

Heisann og Hoppsann..
Du kan til og med male du snuppa:0)
Er det noe kreativt du ikke kan?????
Flinka...
Ha en fin fin dag:0)
Klæm Linda

Birte sa...

Ser ikke bildet jeg:-( Har du fjernet det..

Det er artig og male, litt morsomt, for jeg har skrevet om det på bloggen min, og male akrylbilder med fri fantasi:-)

Stå på Irina, Jeg digger deg :-)

Klem Birte

Anne-Marthe:) sa...

Morsomt at du maler, eller malte bilder da :) Jeg elsker å male!! :D Ha en fin helg!!

Klem Anne-Marthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online