torsdag 27. januar 2011

Rene skrekkfilmen ....


Da jeg var i Tyrkia fikk jeg "Klippset" på meg hair extension. De var kjempeflink, de brukte noen metall klippser som de strammet. Jeg har mistet to stk på 5 måneder.
Jeg var så fornøyd. Jeg så superbra ut...ha ha....syntes det selv.
Og jeg fikk/ får også mye skryt for håret.
Jeg har krøller og håret mitt vokser ikke mer en ett par cm i året. Det er HELT sant.
Alle sier at jeg kler langt hår. Jeg fikk tak i de med krøller. Da kan jeg ha krøller eller bruke flattang. Problemet nå er at jeg har en hårball eller en floke som er steinhard i bakhodet. Den er like stor som handflaten. Ikke nice.

Hva gjør jeg. Er det noen som vet hvor jeg kan fjerne den hårballen som sikkert er 20 extension samlet i en stein bak i hodet...rene skrekkfilmen....
Og så vil jeg selfølgelig sette på nye.

Enten i Trøndelag eller Oslo. Skal på interiømessa og kommer til å være i Oslo fra fredags morgen til mandags kveld.
Blir superglad for all hjelp. :)

6 kommentarer:

(eddas) sa...

Huff det hørtes ikke noe godt ut.....du må vel til en frisør og få hjelp...men aner ikke hvor du skal gå...
klemklem

Anonym sa...

Hei.
Har ligget på sykehus/respirator/x ant operasjoner med ekte kjempelangt hår til rompa.De var så lei av håret mitt og hadde lyst til å klippe av meg hele den lange fletta men i tolettveska mi hadde jeg en balsamspray som er fra Natusan for kids (gul flaske).Den reddet håret mitt og sykepleierene fikk bukt med håret mitt.(Husker ingen ting av dette selv for jeg var/lå i koma).
Du får kjøpt den i dagligvare butikker og parfymerier.Spray godt med dette og bruk den hver dag i både nyvasket og ellers i tørt hår før du bruker glattetanga eller bare vil ha litt ro i krøllene dine.Super til både voksne og barn hver dag og håret blir lett å gre/frisere og kjempeblankt.
Lykke til.

Mvh. Ellen

Trine sa...

Høres ut som mitt hår før æ klipte det av mæ.. bare at det va mitt naturlige hår..
Men den knuten i nakken gjor så ONDT! Så da va det bare å klippe av...
Og sparinga har starta igjen :P hehe

lykke til..

Klæm

Herman Grans ♥ sa...

Viss du ikkje har fått fiksa det ennå så kan du prøve å bøtte på med balsam/hårkur og berre prøve å kamme det ut litt etter litt. Sjølvsagt begynne ytterst der det er minst tova ;) Det pleier ihvertfall å funke på mine :) Lykke til! Hilsen Grete

Charlotte sa...

Hei=)Jeg lurer veeeldig på hvor i Tyrkia du fikk satt på extensions, og hvor mye det kosta? Jeg skal til Alanya om en mnd, og har sååå lyst på langt hår, men det er jo så fryktelig dyrt her hjemme. Håper på svar! Hilsen Charlotte

irina sa...

heisann :) Det var i Side, men du kan gjøre det alle plasser. jeg betalte 600 kr med klipp og tror farge. Og jeg var sååå fornøyd. mer fornøyd enn det jeg har vært her i Norge etterpå...for ble hekta. Syns de var flinkere i Tyrkia. Og der fikk jeg krøllete hår. beste hårkvalitet også...naturlig. Ei her i Trondheim skulle ha 6000 for 100 fester. men heidi i Oslo tar 150 fester for 2500. jeg bor dessverre ikke i Oslo da :(

MVH irina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online