lørdag 22. januar 2011

POW Bord


Heisann & Hoppsann


POW bord...ikke WOW bord...hva står POW for ?? Joooooda POWER bord. Vet du hvorfor ?Disse beinene er tunge, de er av ett slags metall. ( Sorry, jeg vet ikke om det er aluminium..)


Dette var mitt WOW bord som jeg laget meg for 2,5 år siden. Jeg liker alltid å skifte så mine wow føtter ble påmontert det bordet i innlegget under.Og solgt te bøgda :)
Siden jeg er litt industri fikk jeg meg et POWER bord.


Det er ikke det ultimate enda, må fjerne kassen under nå, der plexiglass føttene var festet på. Beina er maskuline samtidig som veldig veldig sexy !! Sjekk kurvene ......me love curves....på møbler og damer....ikke håret da...jeg liker ikke mine krøller.


Dette bildet er bare tatt med for fargene ...herlig :)



Jeg har bein sett til ett POW bord til. Jeg har også bordplate til det. Så her må dere være tidlig ute folkens. Vær litt forut deres tid. Hooo hooo da jeg skrev for 2, 5 år siden at jeg kunne lage WOW bord til dere så var det ingen som gjorde det...ikke før året etter !! OG NÅ... er det ventetid på de også. Her har en en person sjansen til ett unikt bord. Du har STOOOOR sjanse å påvirke det slik du vil selv.


En liten schhhhhvøng på disse beina....sexy sexy sexy.......


Min Canona 450 har også fått influensa, det fokuserer like dårlig som eieren som er drittlei av å hoste, harke, være tett...ha verdens værste hodepine og lav energi .


This is my new tabel. I call it POW tabel. Thats for POWER tabel. Check the sexy curves . The feminin with the masculin touch..... i have only leg for one more tabel. So if you like it. Send me a mail. You can influence your own desteny...ummm i ment tabel :)
Ha a very nice saturday. Tomorow i show you a NEW MAKEOVER !!


En stoooor varm klem fra Irina

iguzman@start.no

12 kommentarer:

Beth sa...

Stilig bord!
Likte fasongen på beina og bordplata er helt rå...
Utrolig flott!

Elin | Draumesidene sa...

Kina? Såpass? Stilig med desse beina i metall også :) Hadde du solgt meg åtte bein i plexiglas? Er ikkje sikker på om eg treng dei enno? ;)

E

Trine sa...

så utruli tøft det bei :D
tøft før, og tøft nu ;)

Huff så du ska plages me forkjølelsen!
E så slitsomt når den sitt så hardt i.. Håpe du bli frisk fort!

Å så flott at du fikk hjelp til bloggen din :)
Sku virkeli ønske æ kunne alt om oppbygginga av de her siden, så man kunne endra og fiksa så mye man ville.. Men næh..
alt førr dum der... heheheh :P

Ønske dæ en super lørdagskveld, søta ♥

Ps: gikk det bra på visninga?

Klæm

Janne sa...

Stilig bord!! Det kan liksom passe inn i mange stiler:-))
Flott!!!

(eddas) sa...

Kjempestilig ble det...
ha en kos kveld
klemklem

Maratonjenta sa...

Lækkert! Jeg elsker både WOW og POW! Og så lekre de lilla fargene dine er. Jeg tenkte på deg idag da jeg var på en interiørbutikk på Verdal, der hadde de Kartell Cindy lampen i fargen Violet (lilla) og den var bare flott og så "All of Irina!.

Jeg er i dilemma hvilken farge jeg skal velge på stua, hvite vegger, lysegrå sofa og mye stålgrått. Jeg vil ha en fargerik lampe å "sprite opp med". Flirter litt med tanken på en knalloransje eller gul Kartell FL/Y lampe eller Louis Poulsen Collage 450-lampe og matchende puter osv. Ja, ja... vi får se hvor tøff jeg er:-)

Lørdagshilsen fra Maratonjenta!

vimsa:) sa...

JA du kan bare skrive hva du har lyst:) takk for at du tar meg seriøs og at du ikke tror jeg er helt gal;) hehe. det var ganske spontant de tankene kom til meg i stad da jeg skrev, for det er jo sant. og det bare ble slik at jeg måtte si det til deg! Jeg er glad for at du setter pris på å høre det. Nå blir jeg sippete, hehe. *klemklem*

Unknown sa...

Hei Irina, så hyggelig at du likte www.danskeindretningsblogs.dk!! Du må veldig gjerne bli medlem - send meg en mail på info@danskeindretningsblogs.dk så klarer vi det:) Flot blogg og stil du har!! Mvh Heidi

Hasigamas mamma sa...

Så lekkert! De beina ligner på de på bordet mitt, som jeg har overtalt mannen i huset til å sette på et annet bord! Vil egentlig ha betongplate, men blir nok dessverre for tungt.... kanskje, kanskje...
Digger bordene dine! Både pow og wow :)
Klem
Lise

Bird sa...

imponert! likte plexiføttene veldig godt, men disse nesten enda bedre! Du er flink;) håper du får solgt det til en god pris! jeg har litt andre ting å bruke pengene mine på for tiden selv om jeg absolutt hadde hatt behov for å bytte ut mitt ikea-bord:)

Jeanette sa...

Helt fantastiske bord du lager;)
Jeg vurderer og lage meg et tv`bord, men mangler føtter, da kom jeg til å tenke på deg;) Hvor kjøper du disse plexiglass føttene? Er dt noe jeg kan kjøpe av deg eller? Håper på svar!
Klem J.

House of Dogs sa...

RÅSTILIG!!!!! Jeg er jo helt klart for industristilen så dette var helt etter min smak:D

Jeg lurte forøvrig på en ting, du som er så utrolig kreativ og klarer å finne de lekkreste tapeter, hvordan tapet ville du ha hatt på denne skokommoden, http://onskedrom.blogspot.com/2011/01/pimping-ikea.html? Jeg har nemlig en lilla "tråd" gjennom huset og skal ha det også i denne gangen (der av blant annet knottene). Men siden den skal stå inntil min sorte vegg skulle jeg gjerne likt å ha en tapet som "poppet" litt mer:P MEN jeg har leitet i en evighet uten å finne noe... Så hvis du har tid til å komme med et lite tips blir jeg KJEMPE glad:)

Ønsker deg riktig god bedring:) Håper du er på beina igjen snart!!

Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online