fredag 14. januar 2011

All of Irina i avisa :)


Heisann & Hoppsann

Alle vakre der ute.


Som dere så på på det andre innlegget under her. Så ble jeg spurt av adressa om hva jeg trodde kom til å bli inn...eller vil større rotfeste i interiørbildet. Nå har jeg dessverre ikke fått papirutgaven enda. Det er kaldt ute og jeg har feber og vondt i kroppen min. Influensaen har tatt meg med storm. Men det var noen som hadde lest den. Og den person kom med et utrolig tilbud som er helt FANTASTISK !!

Jeg kan ikke si mer, enda. Dere får høre det...belive me !! Når alle bitene er på plass. Jeg lå å sov i min feber rus...hoppet jeg opp. Den personen hadde lest ..."Det har jeg glemt, må ut å kjøpe meg avisa jeg"
Så det skal jeg etter varm te og c vitaminer ol.


På nettet kan du gå inn HER å se. Jeg skal ta bilder av avisa så kan dere se :) Senere når jeg føler meg litt bedre. Disse bildene fra meg var å se på nettet iallfall. Og så må jeg takke adressavisen for at de viste meg den æren å mene noe samenes med ekspertene.

Denne dagen startet bra !! Januar starter bra, håper hele 2011 blir megabra !! Takk til dere. blogglesere også.


Jeg blogger senere når jeg får kjøpt papirutgaven :)

Today all of Irina was in i big newspaper. De asked me what i think will be huge in interiordesign this year. I have not seen the newspaper yet, put if you go HERE you can see what they wrote on the webb. I will soon goe out and buy the paper edition. Then i will show you more. Anyway somebody called me with at fantastic proposition. I am so happy and honored that peopel tell me that i am good to mye job.
Thanks to all mye readers:)

4 kommentarer:

Black Feathers sa...

Så gøy for deg at avisen spurte deg ;) Men så mye nytt og spennende du har på lager så er jo ikke det rart. Skal klikke meg inn på nettet å se.

Ha en heidundranes flott helg ;)

Maratonjenta sa...

Kjempeartig å se kjente bilder i avisa når jeg drakk morgenkaffen på kontoret i morrest!

Ha en finfin helg!
Fredagsklem fra Maratonjenta.

Unknown sa...

Så herlig!
Gratulerer! Håper du når til toppen med dine kreative fine ideer.
Bli fort frisk da!
Anki

Tiriltungen sa...

Hei!
Sitter og surfer på finn.no og kom over en sofa som gjorde at jeg tenkte på deg:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26296799

God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online