mandag 10. januar 2011

Fargerikt felleskap


Heisann & Hoppsann



Alle har fått med seg at pantone den 11 desember lanserte årets farge for 2011. Den 16 desember skrev jeg ett tulleinnlegg om at jeg var synsk. Se HER. For da jeg presenterte dere for min rosa stue for akkurat ett år siden var kommentaren ganske varierte.Alt fraWOW til ØHHH.
Denne uken skrev denne bloggeren om meg, hellohello baby. Se hva hun skrev HER......måtte gråte litt da....tenk seg til å skrive det.


Jeg sa at rosa kom til å bli hot....for det hadde jeg drømt. Nå er det mange som liker rosa.....som har rosa til favoritfarge. Og de innredder etter det. Det syns jeg er kjempetøft.....de liker en farge å innredder etter hjerte. Ok, slik jeg gjør med lilla.
Jeg er dessverre påvirket av trendene rundt meg.....og av interiørdrømmenen mine.


Det er som min sønn sa...interiørstatment for meg....det å ha rosa juletre...bare vent dere til årets jul ! Ikke rosa lenger,. Skal selge det rosa treet :) Jeg påvirkes, slik vi alle gjør, men jeg påvirkes kanskje mer enn den "vanlige interiørdamen"
Jeg har levd og pustet interiør siden jeg var liten.


Det er ikke noe rart jeg er sliten i hodet mitt....at jeg ikke får sove, at jeg har migrene som herjer hodet mitt.Det er faktisk interiør som har gjort meg gal ! SERIØST. Nå jeg sover....så går tankene mine.....de tenker interiør, de tenker makeovers de tenker.....kom igjen Irina, kom igjen......tenk nytt, tenk nytt....host opp en ny ide til ett bord, stol, skap...


Så når jeg våkner, er jeg like sliten....da har tankene aldri hvilt seg. Slik er det hver natt. Det er sikkert noen av oss her inne :) Det er derfor til tider jeg ikke besøker bloggere. Jeg trenger litt interiørferie. Okke som, fant disse bildene i går på nett HER.


Jeg liker stilen hennes, det som er morsomt er at da jeg lastet ned bildene til dette innlegget. Så ser jeg at det ser ut som alle bidene kommer fra samme hjem, men de siste 5 kommer fra piami sitt rom. Som du kan se HER om du vil.



Hva kan jeg skrive raskt om den eklektiske Irina style! At ingenting, ingenting er gjennomtenkt, men allikevel så er det det.
For jeg tenker aldri...dette blir for stort, for lite,for brunt,for hvitt for....Jeg, personlig, syns at gjennomtenkt interiør er "kjedelig".

Hvis man tenker med hjerte så går alt !! Jeg syns det skal være slik at . ALT DU VET OM INTERIØR, ER ALLIKEVEL KANKJE IKKE RETT. Kanskje vi burde tenke mer med hjerte og personlighet enn etter trender eller det som er fint. Mindre med hjernen.....




Jeg skal skrive ett innlegg om det senere. Neida...jeg tror at følger man hjerte så blir det bra. Og hiv alle interiørreglene over bord !! Jeg har lagd meg mine "regler"
Jeg tror egentlig at jeg har brutt meg mot alle de vanlige interiørreglene som finnes.


Ha en fargerik uke. Kommer med hvem som vant hva i kveld :)

Klem

13 kommentarer:

Rosa Muffins sa...

Hei!

Ingen tvil om at du "har sansen", Irina :) Synes det er så flott at du tør å stole på egen intuisjon når det kommer til interiør og farger. Viser seg jo at du er en skikkelig trendsetter ;) Ha en fortryllende uke:)

Irene - Fra slott til kott sa...

Herlig blogg, med mange gode innlegg og mengder av inspirasjon. Kommer ofte på besøk hit ja :)

Hilsen Irene

Lisas hjem og skatter sa...

kjempekult rom lillesnuppa di har :) tru kanskje hu har ei flink mamma!?

klem! :)

(eddas) sa...

Interiøregler er hevet over bord:):)
klemklem

Trine sa...

Du fortjene hvert ett ord ♥
Sant som det e sagt :D
Du e UNIK ;)

Klæm

Ann Kristin sa...

FANTASTISK blogg du har!!!:D En blogg jeg har besøkt masse, og som jeg gleder meg til å følge med i fremover! Digger stilen din og du inspirerer meg utrolig masse!:)

Anonym sa...

Hei !
Sååå artig og flott blogg. Jeg digger selvironien din:-) Morsomt. Selvfølgelig liker jeg veldig godt bildene dine og inspirasjonen jeg får !
Lurer på om dere ikke skal selge huset likevel ?

Åse

Elin | Draumesidene sa...

Det er grusomt travelt å ha mange gode idèar. Kanskje du skulle prøve å skrive ned litt av alt du tenkjer på? Kan hjelpe meg iblant. Eg har blitt forelska i ein gamaldags, mintgrøn farge, og no ser eg at den kjem i ulike utgåver. Eg fann ein gamal kjøkkenstol på hjul i fjor vår, og det var då eg vart hekta. Tilfeldig at eg likar denne fargen no altså. Nesten litt irriterende viss den blir "IN"... Du spådde det i eit tidlegare innlegg? Som eg seier; når naboane byrjar å like det eg gjer, då er det på tide å bytte det ut. Håper hovudet ditt roer seg ned, sluttar å koke. Pyton følelse.

Takk for inspirasjon!

Klem E

Hellohello baby sa...

Jeg er så STOLT! Takk Irina så hyggelig :) Nydelige bilder og pia di sitt rom er bare helt FAB!! Du er så dyktig. Elsker den orange taklampen. Den er så varm og fin og koselig og lekker og lounge-aktig.

Klem fra meg!

Jeanette sa...

Rommet til jenta di er bare SÅ kult! Hun er heldig som har deg til mamma;)

Ha en fin kveld (og forhåpentligvis god natt!).

Beth sa...

Du er bare herlig!

MissMette sa...

Hei Irina
Rosa er en kjempe nydelig farge ♥ me like :) og det samme med lilla… Jeg har for det meste lyse farger på de store flatene og ting… men også mye brunt… Blir vel litt påvirket av alle flotte og inspirerende blogger og magasiner :) men prøve å skape min egen stil – er mye igjen for alt blir som jeg ønsker – men jeg må bare smøre meg med tolvmodighet, og spare penger innimellom og ikke minst så må jeg vente til jeg finner DET som jeg skal ha eller ønsker meg :)

Synes det er så flott at du tør å stole på deg selv når det kommer til farger og interiør og det er kjempegøy å titte innom deg og den fargerike og flotte bloggen din. Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Laila sa...

Jeg så jo alle fargene Pantone spådde for våren 2011 i sommer, men jeg tenkte IKKE at det var den rosa som skulle bli "årets farge" Trodde vel det skulle bli en videreføring av turkis fra i fjor, og at det ville bli en av de blå nyansene de hadde med. Regner med dette betyr at depresjonen i USA nå begynner å gå over og at folk der begynner å bli mer optimistiske... (Det er alltid in med blå nyanser i USA når det er nedgangstider.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online