søndag 23. januar 2011

Det bli snart....................



Skulle vise dere hallen, men med feberen som herjer i kroppen min. Føles som jeg er en demon som holder på å bli fotært av ild og svovel. Surklende brystkasse...nei trivsel. ....Orket derfor ikke å style eller ha fotoshoot. Krysser hender og føtter på at formene er så MYYYYYY bedre i morgen en i dag :) Jeg ville bare innom å ønske alle mine fantastiske lerese en fin start på uka
Håper at alle som har hatt influensaen er i fin form og krysser fingrer for at alle mine lesere er frisk :) :) Stor klem fra Irina

I should show you a makeover but the flue is realy "painful" So i just want to wish all mye fab readers a realy nice week. Big hug :)

3 kommentarer:

Torill sa...

God betring !! Ta vare på deg sjølv.

vimsa:) sa...

God bedring, kjære Irina:) Ta masse c-vitaminer(1000mg) Funker som bare det:)

klem.

Beth sa...

Vondt å være syk!!!
Riktig god bedring, kanskje burde en lege ha lyttet litt på deg?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online