onsdag 5. januar 2011

Need some help:)


Heisann og Hoppsann :)

Mine svar til adressavisen kommer i morgen. For nå sitter jeg her å må ha flere fugler....gjerne mange....tror jeg....



Jeg holder på å lage meg en fuglelampe....så trenger flere. De skal helst ha hale av fjær, kjøpte meg noen som var gull på salg i går på Black and White. Men om det er noen som kan fortelle om andre plasser...siden jeg kjøpte opp de som var der. Så blir jeg glad.


Ser de selges på nett også. Men jeg vil ha de i morgen :) Håper at du som har sett kan være så raus å fortelle meg det :)

Stooooooor klem

6 kommentarer:

MyC design sa...

Hei.
De hadde noen sorte fugler på blomster butikken på Malvik sentret for to dager siden. Det var salg på dem, så om de er der i morgen er jo uvist. Lykke til i jakten på fugler :)

Anonym sa...

De hadde fugler med fjær i div.farger før jul på søstrene green i Trondheim..
Ann Elin

StineK sa...

Her finnes det noen hos mester grønn. Har vært ulik farge i forhold til årstid, så usikker på farge pr dags dato!

SiwJune sa...

De hadde på Nille før jul, jaffal :O) Kromfargende med hvit fjær

Black Feathers sa...

Her kan jeg nok ikke helpe siden jeg bor så langt unna. Men mange blomster butikker har slike fugler her nede. Stikk innom et par å se. Andre steder jeg kan tenke meg er steder hvor de har hatt julekuler og slikt. Hobbybutikker?
Håper at dette er noe til hjelp ;)

Anonym sa...

Hei Irina.
Rett før jul solgte de slike søte fine fugler med fjær på Europris.
PS: må bare si at jeg er så glad for at du blogger videre. You go girl.
Klem fra Siv i Nord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online