tirsdag 18. januar 2011

Boligstyling :)


Det nye året begynte travelt for min del.....krysser fingrene at jeg bare fortsetter å kunder jeg. Jeg driver med boligstyling som dere ser. Jeg tar på meg oppdrag om du føler at du trenger nye øyner til å se. Om du skulle har spritet opp hjemmet ditt eller om du skal selge.Kan med hånden på hjerte si at alle mine kunder har vært strålende fornøyd. Og det har jeg sagt før, jeg har verdens kuleste kunder. DU må IKKE være redd for å rosa eller lilla elementer eller knallfarget tapeter. JEG jobber FOR DEG !! Selfølgelig blir jeg leid inn fordi jeg er litt over gjennomsnittet sprekere i interiøret.
Kundene mine får også rabatt på mine designer møbler. Det har hanglet inn bestillinger på mine WOW bord, men dessverre har jeg ikke flere bein.De kommer etterhvert da !! Skal si i fra.Følg med. Nå kommer det POW bord...og ikke WOW bord.

So stay tuned. Er det noen som har lyst på en sprek makeover ...ett eget møbel som bare du har. Ja ta kontakt da å. Skal prøve å rote meg rundt å dra hjem å ta bilder av noen av mine andre husprosjekter.

Jeg jobber også som freelanse dekoratør. Så har du en ebutikk og trenger nye øyner så er det å ta kontakt. Jeg operer med gode priser. Og kan jeg bruke det i bloggen får dere enda rimelig. jeg LOVER deg at det er mye billigere enn hva DU tror :)
Nå må jeg fyke på jobb dere. Ha en fin dag.

Og som sagt, er det noe dere lurer på om boligstyling eller møbler så send meg en mail
Iguzman@start.no

HER kan dere se ett av mine boligstylings prosjekter.Dette var en 80 talls stue som ble riktig så moderne.


Klem

1 kommentar:

Kine sa...

åååå,du e såå flink,skulla gjerne hatt et besøk av dæ ja..når æ bli rik;) Fortsett sånn,du flinke dame!klæm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online