tirsdag 30. november 2010

Arkivskap og andre gamle møbler. GRATIS

Heisann :)

I dag opplevde jeg 2 bra ting !! Så er egentlig glad !!



Jeg måtte dessverre ut i dag :) Så jeg var egentlig litt deppa for det. Det er så mye på det personlige plan, pluss at det ISKALDT !! - 20- Jeg hater kulde !!
Jeg måtte ut en ærend. Da jeg kom frem til bedriften jeg hadde ærend hos, stod det en full tilhenger med en 80 talls sofa og LYKKE.Tre kjempefine arkivskap.

Irina lever nå etter mottoet. Snille piker kommer til himmelen, flinke/frekke piker kommer der de vil.

Jeg tok det jeg kom for. Og jeg sendte laaange blikk mot tilhengere. Skal, skal ikke.Til slutt hoppet jeg i det.
"Duuuu, syns du æ e frekk om æ spør om du ska hiv det der..." Jeg pekte mot tilhengeren.
Han se litt rart på meg. "Det e itj mitt sjø, men æ kanj ring hanj som eie det å hør"
.
"ÅHHH JAAA !"

Han tar samtalen" Du, de står en interiørdame her, ho lure på arkivskapa,
Ok, du veit itj om du ska ?? Ka om du får nr hennes så ringe du te ho. "

EN skulle tro jeg følte skuffelse, men det gjorde jeg ikke !" Æ får sånne skap" tenkte jeg.

Mannen som ringte " Æ har en garasje og ett loft foljt æ, du kanj det du vil !"

"HÆÆÆ, , , som gratis"

Ja, skulle ha kjørt det bort, æ har så my, men men...har itj blitt, det e nånn gamle ting der, faren min vil itj hiv det. Han syns det e for gæli :) Det e jo ting hanj har hatt når hanj va yrkesaktiv.Og å annonser det ork æ itj "

Han visst vei inn i en garasje som var stappet fullt av ....bord, kommoder, en gammel trestige, og flere arkivskap.!!

" Her kanj du ta det du vil "

"Åhhh, sikkert, sikkert !" Jepp, ska vis loftet "
Mer arkivskap, flere gamle kommoder, flere gamle bord og stoler.

De ligner på de på de på bildet, trur æ...så itj så my, men gamle var de.Hadde tilhørt faren som sikkert er 80. Traff han også. Og han ble også glad for å gi det bort.

Utrolig !! ME LIKE !

Ingen på Stjørdal som kan låne meg en tilhenger, eller en kassebil.....*knis*

Bildet har jeg tatt fra en side som heter Ideas to steal, men jeg tror de også har tatt det fra nettet. Jeg oppdaget den siden når jeg googlet arkivskap. Skal sette meg å se på den siden nå :)

Heldige heldige meg...plutselig følte jeg meg glad !!

Og igjen, tusen takk til dere som stemmer. Vil gjerne ha en stemme fra deg som ikke har stemt idag :)
Sjekk...spennende. Jeg gikk forbi ho som lå på sjetteplass idag, men nå ligger hun bare 8 bak meg.
HJELP meg !! Stem på masa meg. HER

4 kommentarer:

Tina sa...

Heldige deg! Sånn ønsker jeg meg også, si fra da om det blir noen til overs!!! Kjempecoole

lene sa...

Jeg står(!)i et uoppvarmet hus i 20 minusgrader og skravler med deg i to og en halv time. Så JA - Jeg stemmer selvfølgelig på deg hver dag heretter, du fantastiske menneske!! :-)

dolamorola sa...

Wow!!! Så heldig du er!!! Skulle så gjerne også ha opplevd å fått noe slikt! ;) Håper på å se noe av det fremover :)

(eddas) sa...

Kjempeflott...ja kom over et slikt skap..men det var så tungt at jeg måtte gi opp kampen og få det inn i golfen:):)Så hyggelig at du kunne få flere fine ting da...det er jo bare LYKKE :)Ja..jeg er inne og stemmer på deg hver dag:)Må jo få deg opp på 1 plassen på et hvis...skal linke på Facebook...takk for din stemme og goe kommentar:)
ha en fin dag da snuppa.....det kan bare gå en vei og det er oppover....
klem klem til deg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online