søndag 21. november 2010

SkrekkeligINTERIØR....grøss...


MOWHAHAHA i natten :)

Jeg skjønner ikke det...alle ligger å sover !! Dette er den beste tiden i døgnet. Queen of the night. Alle som leser bloggen min, alle som kjenner og ikke kjenner meg, vet at jeg elsker skrekkfilmer.
JA !! jeg vet det er ...øhh...barnslig, dumt, rart....vet ikke. Jeg bare elsker å bli skremt. Jeg elsker thrillen som får blodet til å suse i årene og hjerte til å øke frekvensen.

Kan jo selfølgelig være at jeg til vanlig lever et kjedelig liv uten adrialinkick.
Jeg har sagt det tusen ganger...jeg sier det tusen ganger til. Jeg er utrolig kjedelig.
Jeg er også veeeeeldig lite sosial. Jeg liker meg best hjemme, foran skjermen.
Ikke bruker jeg penger på sprit, røyk eller interiørblader !! IKKK ....jeg vet ikke...de gir meg liksom ikke noe lenger.....og når jeg først kjøper...så ligger de her i ca 1 mnd før jeg rotet meg til å se. Sikkert den eneste interiørdama i landet som ikke vet hvordan Norges vakreste hjem ser ut enda.
Regner med at det ser ut som nesten alle andre hjem i den kategorien. Hvitt, lyst, slitte møbler, en madonna eller to...sikkert noen quiltet sengtepper i duse farger...hmmmm hva mer...åhhh sikkert noe med skrift en eller annen plass.
Tror liksom ikke det er et retro hjem eller et hummer og kanari hjem.

Interiør Norge er ganske homogent....Vel det var dagens andre thrill....Ha ha ..kanskje derfor jeg liker å blodet til å bruse hos visse personer.
Det er jo så GODT å mislike noen...er det ikke ??Jjeg misliker ikke noen jeg da...jeg elsker forskjelligheter, elsker rare folk...ja gale folk...folk som skiller seg ut.
Dere skjønner hva jeg mener, man liker på en måte det man misliker, er redde for, ligner på. særlig fordi vi ser at likhetene er der....sånn er det med meg og skrekkfilmer.

Jepp....og jeg elsker skrekkfilmer !! Så jeg har regnet litt. Jeg bruker akkurat 520 kr i måneden på skrekkfilmer/ grøssere.Når jeg kommer inn på Mixen vet jeg ganske nøyaktig hvor jeg skal gå. Ja, jeg har vel blitt homogen der. Kikker ikke på andre ting. Og IALLFALL ikke på komedie, drama og damefilmer !! Ja jeg tør ikke å gløtte i den retningen før jeg må svelge tung.Det har blitt min ting, den skrekkfilm greien....akkurat som interiør er det !
Jeg kan jo litt om interiør ....noe lærer man oppover årene. Men egentlig er det ikke så mye kan- kan når det gjelder interiør. Iallfall ikke I irinaStylen...det er det stilen min dreier seg om. Alt går !! Alt er mulig ! Alt går til hverandre. Og det å bli oppdaget som blogger eller interiørdame er jo toppen !!Det å bli oppdaget i min andre hobby er mer kinki...du vil ikke akkurat bli det for dine ferdigheter og genialitet. Nå er jeg ikke noen massemorderisk psykopatgal (interiør)dame. Jeg har ferdigheter som massemorder. Min ekspertise er skyhøy. Ingen vet bedre enn Irina hvordan man bør partere kropper, kvitte seg med lik og det å drive psykopatiskeOg jeg SVERGER !! det er ingen som gjetter raskere enn Irina hvem som er morderen. Som unge var det tre yrker som tiltalte meg. Jeg ville bli hotell direktør, psykolog og profiler hos FBI.
Jeg syntes det var veeeldig synd at det var så massemordere i Norge. Typisk amerikaneren dougnuts, KFC, ASAP og WTF ?? Jaa wtf !!!
Jeg ble ingen profiler...og iallfall ikke noen massemorder . En psykopatisk PMS bitch ..ja...men allikevel......

I kveld tenkt jeg at jeg ikke skulle se på skrekkfilm . Leie enn spenningsfilm. jeg er blitt litt blasert med grøssere...for å si det slik. Det er ikke mye som skremmer meg. Bortsett fra zombier.Så i kveld leide jeg filmen stage night. Og har vel aldri vært mer redd under en film. Her var det stor spenningsfaktor og jeg kikket mer ned på hengebrystene mine enn på filmen.
Den var fææææl. Jeg var livredd konstant !!
Anbefales hvis du ikke vil sove i godstolen :)

Nå lurer jeg hvorfor ingen har kommet på den VELDIG SIKKER på at det ville ha vært en suksess.
Så sikkert at jeg vurderer det til å bli min "nye baby".
Kjenner at dette er ett vinn prosjekt i motsetninger til alle de andre prosjektene mine.
Interiørskrekken eller skrekkeliginteriør. På dagen husmorinteriør..om natten ....skrekke....
WTF liksom.....dette er en vinner folkens :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online