lørdag 13. november 2010

Sexy øyner..


Heisann :)

Før jeg fyker ut å flytter på mine møbler igjen....Snart kan du nemlig kjøpe møblene mine fra eget utsalgsplass på Stjørdal.
Mine møbler og andre 9 jenters flotte handverk/ møbler/ kunst ol.
Så neste lørdag må dere avsette til å shoppe hos oss på Smia. Masse flott.
Jeg kommer tilbake til det. Men husk på det, nå da !!


Jeg har fått så god respons på ting jeg anbefaler at jeg fortsetter. Jeg har fått kommentarer, sms og mail om damer som har handler YSl foundation jeg anbefalte og som aldri har vært så fornøyd. Den er bare helt kanon. jeg puster med den...huden puster...det føles ikke ut som du har på noe "klin" i fjeset..

Også morsomt å se at flere har tenkt seg på OBS å handle. Jeg har fått tilbakemelding og spørsmål på de varer de har tenkt å handle der. Om jeg så det , hvor høyt, om det var mange igjen ol. MORO :) Jeg elsker også å slike tips på andre sine blogger. Det er kanskje noe vi har lett etter ....og plutselig er det der !!

Så derfor er dagens blogginnlegg om en annen anbefaling. Jeg har lett og lett etter en maskara som ikke "forsvinner" av seg selv, noen timer etter at den er lagt på. Jeg vil heller ikke ha en som klumper. Jeg er jo tross alt en moden dame med enkle ønsker. En som er lett å føre på, en som gir meg meg fine vipper. Les fyldigere og lenger. En som ikke tørker ut med engang hverken på på vippene eller i beholderen.

Så gleden var stor da jeg kom over denne. Jeg liker den kjempegodt. Alt det jeg ønsket. Første gangen jeg hadde den på og kom inn i stuen etterpå sa datteren min. " Mamma koss har du fått længer vippa ? " Da viste jeg at denne, denne er det.


Et tips jeg fikk av en stylist venninne. Hun hadde sminket meg. Og etterpå uten å tenke på det satt jeg å presset kosten inn og ut flere ganger. Nå har du allerede ødelagt den, sa hun. Så ikke pump den frem og tilbake.
Har du overflødig masskara så tørk det av på papir.

På onsdag hadde de super tilbud på alle maskara på HM. Uansett førpris kostet de nå 70 kr. Så du kan spare opp til 130 kr. Vet ikke hvor lenge tilbudet varte.

Ha en fin fin lørdag alle sammen :)


3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Takk for enda et godt tips.
Må skrive opp denne så jeg husker det neste gang jeg er i byen.
Jeg er definitivt ikke noen sminkedukke, men mascara må man ha ;-)

dolamorola sa...

Takk for tipset! :) Den skal testes ut ;)

Linda sa...

Jeg trenger en ny mascara snart, får prøve denne neste gang.
Håper du besøker meg på min nye blogg Dennis og meg ;O)

Klem fra Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online