fredag 19. november 2010

Pssst ryktene sier at Irina har gardiner....


Hey my dearest blog readers :)


Her fyker dagene unna. Uken her har gått med på å male og male....og enda skummer jeg fløten...hmmmm
Det blir mye kult da :) Det er mye tøft og også tradisjonell hvit :)
Her maler jeg for alles smak, tror jeg.


Dere husker den fiiiiiine lampen min som kommer fra Vakre Hjem på Melhus. Jeg bare ELSKER den.Det er såååååå fint lys i den.
Dere VET at LILLA er min favorittfarge nr 1.
Så derfor ble det lilla i Tv stuen :)


Jeg så på bildene her.Tenkte at jammen har du hummer og kanari smak Irina. Bordet er mekket selv. Et all of Irina design bord. Som kan kjøpes !! Sofa fra fabrikkutsalg, dyre puter og puter fra Sparkjøp. Reinsdyr fra coopen på Selbu, tre høye lysestaker fra loppemarked og designer lamper fra KARTELL.
Og the surprise ??
Gardiner !!


Nydelige gardiner i verdens fineste lillafarge !! Nesten samme farge som lampen min :)
De er fra Black Design.
Telyse stake i samme lilla farge. Sjekk hvor fint lys det er i de :)
De er også fra Black Design.




Irina har gardiner ja....sjokk ??? Må egentlig innrømme at det ble kjempebra. Lunere, koseligere og finere.
Black Design har de mange, mange fine gardiner :)



Jeg satt en hvit glassplotte oppi en høy glassvase. Ble litt skulpturelt syns jeg....ser veldig bra ut i virkeligheten .


Lillaveggen ser litt blass ut her, men det er den ikke .)


Demolitionmannen kom hjem med tre høye orkideer en dag. Du ser hvor mye høyere den er enn KARTELL lampen.
De var helt sikkert på tilbud......han klarer ikke å holde seg når han ser at det er salg på noe....
Han er nå søt da.


Jeg ønsker dere en herlig, herlig helg. Håper den blir slik du vil og fortjener.
Litt lys fra meg til deg.
Og kom på Smia i morgen :) Sjekk her :)



Lots and lots of love to all mye readers.
Big hug from irina


HER kan dere gå inn på hjemmesiden til Vakre hjem. Jeg vet ikke hva lampen heter, om den selges på nettbutikk eller hvor mye den koster :)
Men kontakt Lene på vakre hjem. Hvem vet, kanskje sender hun lamper med posten :)

12 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg!

Hug to you ♥

Jeanette sa...

Kjempestilig! Jeg elsker lilla:) Veldig fin farge på den lilla veggen synes jeg, hva heter fargen/koden?

God helg!

Hege sa...

Det ble kjempe-stilig Irina!
Riktig god helg,
klem Hege.

Trine sa...

førr ett nydeli innlegg, med masse fargerike herlige bilda!
bli bare sittanes å studere bildan dine, førr du har så utruli mye stili detalja..
Elske ramma me hornan i!
Ja førr å ikke snakke om den herlige lampa i taket og foran lillaveggen..
Gardinan va bare kjempekul!
Får så løst å hiv mæ rundt i huset å fortsette der vi slapp sist!
Du e nu min lille inspirasjonspille *smile*

Ha ei suuuuuper helg!
Å lykke til på smia i helga!

Klæmma alle veia

Manne's hverdag sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UTROLIG LEKKERT, IRINA!!!

Blir liksom litt Glam over stua med lilla.

Selv driver jeg og lager store og små hjerter i rødt silkestoff. Håper det skal gi stua mi litt "JULEGLAM". ;)

Ha en fin helg!!!

Hilsen
Marianne

Anonym sa...

Hvilket bord er det?? Det var utrolig stilig=)!!!

Black Feathers sa...

Lekre gardiner i en lekker farge ;) Vet du en slik lampe holdt jeg på å kjøpe på en tur til Stavanger, de er så tøffe. Men det ble hvite kartell lamper i stedet ;)

Ha en feiende flott fredag ;)

Datt sa...

Så utrolig lun, god, koselig og lekker stue! Og veldig fine gardiner! :)

Anonym sa...

please - kan noen fortelle meg om den lilla lampen selges i en eller annen nettbutikk?? Pris??
Anne

irina sa...

Anne :) vet ikke...men du kan vel ringe Lene på vakre hjem på melhus. kan linke til hjemme siden på innlegg. kanskje sender hun den...pris...hmmm tror kanskje det var 1200 ?? husker ikke dessverre.

Sofia sa...

Så nydelig farge på lillaveggen, har du lyst å fortelle navnet (eller fargekoden) ? Hadde blitt veldig glad:-)

Sanne sa...

Så utrolig mye fint du hadde her :) herlige farger ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online