lørdag 27. november 2010

Hva skjer ??


Heia :) Du, nå er det noe rart jeg lurer på. Har vært på jobbe i hele dag. Så når jeg kom hjem å skulle inne på bloggen min ser jeg små arbeidsredskap slik det bruker å være når man gjør om. Headern min er fucka opp. Mangler mottoet mitt.

BE YOURSELF EVRYONE ELSES IS ALREDY TAKEN.

Ingen har hatt tilgang til å bruke den. Man må ha passord for å komme inn på Mac´n og det er bare jeg som har.
En annen gang så hadde jeg selv lagt inn en kommentar. Uten at jeg hadde det...skjønner dere. En kommentar var kommet inn fra Irina ...og det var IKKE meg som hadde skrevet det.
Er det noen som har tilgang på macen min ?? Er det mulig ??
Og hva kan jeg gjøre ??

Jeg syns det er veldig veldig ekkelt. Hjelp !!


Men værså snill å gå inn å stem på meg da folkes. jeg setter pris på det. Har som sagt vært borte i hele dag så når jeg kom hjem fikk jeg sjokk...100 nye stemmer siden jeg dro := takk takk :) Dere er de beste !!

VOTE FOR ME PLEASE !! HERE

1 kommentar:

Anonym sa...

Driver ikke du å sletter bilder for å få plass til nye innleg? Da kan det være at du har slettet det som skal være i headeren din, kanskje?

Ikke vet jeg, bare et tips! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online