onsdag 3. november 2010

My boobs are okay.......

Heisann og Hoppsann :)


Jeg har før fortalt om min venninne Brit som har en av Norges beste undertøys butikker. Hun er kjempedyktig til å finne undertøyet din byste :)
Det var mange år siden jeg sluttet å kjøpe BH i kjedebutikker.
For sånn ca tre barn siden.....for ca da jeg hadde struttende bryster......før puppene flyttet sørover istedenfor å holde seg sånn midt i landet og Trøndelag...maken te frekke frekke kroppsdeler :)

Jeg ha i mange år sverget til Mary Jo , og for å være helt ærlig så trodde jeg da at jeg skulle fortsette å bruke det resten av livet...men jeg begynte å merke at Bh ikke satt så fint....når jeg løftet armene måtte jeg alltid ominnrede brystene etterpå.....NOT NICE !!
Så tenkte vel at det kanskje var på tide med en oppgradering.....
...åhhh my God ....
Mary Jo passet ikke mine puppene så bra lenger...skulle tatt noen før og etter...ha ha...


men til slutt så fant vi ett merke som satt som skutt på...Faule....disse to settene ble kjøpt.Jeg liker ikke fargen blå men bare måtte ha den for den var fin.Den gråe var bare WOW...fikk very very nice boobs i den.
Og ja, det koster penger å nice boobs uten operasjon også......men bare så verdt det !!

HER kan dere se det fine Fauve har.
HER kan dere se innlegget jeg skrev om butikken. Hun har nå pusset opp butikken . Og den ble kjempefin !!


8 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Hi hi, flyttet sørover sier du... hi hi... hos meg er det ikke rare greiene så de klarer ikke flytte sørover, men er definitivt ikke sammen "spensten" som før to unger siden ;) god BH burde jeg hatt, men kjøper alltid billige... en vakker dag skal jeg ha meg en som passer perfekt! :)
Ha en struttende kveld!
klem
Lise

Kaoskontroll sa...

Herlig ærlig innlegg! :) Burde nok være flinkere til å investere i brystløft uten kniv jeg også, men har igrunnen funnet ut at om jeg aksepterer noen ekstra kilo på kroppen ellers så mine boobs ganske så ok også. Så får jeg heller bruke hold- in rundt magen. ;)

Klem

Tina sa...

hahaha hærlig du. Den grå var jo bare lekker da! Hva ligger prisene på? Tenker demolitmannen ble fornøyd ja!

pepperkverna sa...

Herlig" Hege

Refleksjon på livsvegen sa...

Veldig fine..
Veit du om dei selge slikt på mine kanter av landet?
Vert litt dyrt reise SÅ langt for å få god BH..
Nattaklem :-)

Ceropegia sa...

Masse morsomme innlegg!Liker:-):-)Nyter i lange drag!Skulle blitt med Lene fra Vakre hjem Melhus på byen forresten:-) Kjenner henne godt, jobbet sammen i mange år.hadde garantert ikke blitt kjedelig!:-)HiHi.. guri

Elin sa...

Hehe du er jaggu meg ærligheten selv du:) Topp:)
Ja det er ikke enkelt å holde disse flæsklefsene på plass...så det er meget mulig jeg må prøve en slik bh....dette kan bli dyrt Irina...:) Både foundation og bh..hehe...:)

Ha en flott dag;)

Klemmer Ea

Hege sa...

Kjempe-lekkert:-)
- er nok ikke så flink som du til å kjøpe pent undertøy,hmm..:-D
Ha en fin dag,
klem Hege.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online