lørdag 20. november 2010

Kuuuuuule "guuuuule! skapet !!


Heisann og Hoppsann :)

I kveld var jeg flere timer i Smia...PS familie og venner. Jeg ønsker meg superundertøy. Har aldri eid det....men holdt på å fryyyyse ihjæl der.
Sjekk skapet da folkens.
De nydelige putene lager Trine. HER er henne blogg

Det er ikke helt ferdig enda. Mangler glass eller hønsenetting i dørene. Jeg malte det med farger jeg allerede hadde hjemme.
Det ble oransje...knall ...appelsinfarget skap. Bakveggen ble malt i turkis. Den oransje fargen ble malt tre ganger, mens den turkise kun en gang...ville ha den litt sånn uvøren :)

Er ikke helt ferdig med å style. Det var mørkt og bildene er tatt med mobilkamera så kvaliteten er ikke god. Skal ta med kamera mitt i morgen.

Det skapet skal jeg kalle etter pia mi som syns det skulle være et IrinaStyle skap. Og ikke ett shabby chic som jeg tenkte.
Skulle male det slitt hvitt og med hønsenetting :)

Det en ble en liten forvandling da ?? Det var ikke akkurat vakkert da jeg fikk det. Manglet total maling på den ene siden og dørspeilene var i papp .
Et rockebilly skap. En skap som lyser opp i kulden.


Husk å komme innom i morgen da . Kjøpmansgat 5 , 7500 Stjørdal. Vi åpner kl 11 til 15. Vi har også åpent på søndag. Faktisk hver helg. Fredag til søndager fra 11 til 15.

Og har DU noe du lager, og kunne tenkt deg en plass å selge det fra så ta kontakt med meg på mail :)

5 kommentarer:

Ceropegia sa...

Ett skap i virkelig irina stil ja:) kult! Lykke til på åpningen av smia i morgen! Ha ei riktig god helg. Klæm.

Loise sa...

Skapet er råkult, tenker på apelsiner og middelhavet når jeg ser på det. Virkelig ett møbel å bli glad av. Synes også at stua di i forige innlegg er blitt ordentlig lekker, så lite som skal til før det blir helt annerledes. Gardiner er litt godt vinterstid spesielt, en har mer behov for en skjermet og koselig bariere mot kulda og mørket ute:-)

vimsa:) sa...

Hei Irina:)
Din blogg er den første jeg begynte å lese "på heltid". Har aldri kommentert men for en flott blogg. og all den inspirasjonen, skulle gjerne hatt deg på besøk her da hadde jeg fått et flott hjem:) har følgt deg i snart 2 år:)og du gir meg masse inspirasjon. skulle bare ønske jeg var like kreativ og flink som deg til å gjøre det jeg vil. tusen takk for at du la igjen melding hos meg. ha en flott helg og lykke til i dag og videre med butikken. skulle gjerne vært der!
*klem*

(eddas) sa...

Ja skulle gjerne vært der og stilt ut:)Kanskje neste år:)
ha en fin dag snuppa..
eddaKlemmer

Maratonjenta sa...

Det ble jo rålækkert, Irina! Artig å få inspirasjon fra den yngre garde da!

Jeg skal prøve å stikke innom "Smia" en tur ja, mange hærlige produkter der. Likte spesielt de artige putene med "Putekrig" og "Kaffekos":-)

Lørdagsklem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online