tirsdag 30. november 2010

Det er bare så sinnsykt !!


Skulle egentlig ha et interiørinnlegg :) Og det skal jeg i morgen. Men det tar litt tid. Så jeg vil heller komme med en uttalelse Jorunn Stiansen sa da hun vant idol. Hun sa det hundre gang minst. "Det e så sinnsykt.... Og jeg føler også at dette er sinnsykt.

Jeg registrerte bloggen min på torsdag, og ligger nå på 6 plass. Jeg vil opp på på 5 plass. Lenger opp er det vel vanskelig å komme hvis jeg ikke hacker inn stemmer.
men ikke kan jeg det eller har intensjoner om det.
Søren jeg kan ikke gå inn på nett via mobil å gi meg en stemme. Det går vist ann det å, har jeg forstått ved å lese en annen blogger.
Ikke har jeg stemp på meg hver dag heller....Jeg vet jeg er dum, men jeg stemmer på HelloHello baby og så har jeg stemt på noen som ligger helt bakerst. ha ha....jeg har så mange som stemmer på meg så jeg kan vel ta meg råd til noen stemmertil de som ikke har fått så mange.
Håper ikke dere blir sur på meg, å slutter å stemme på meg. Fra nå av, og til jeg kommer på 5 plass må jeg stemme på meg selv.

De bloggene som ligger før meg har ligget der i mange måneder. Man kunne melde seg inn fra 3 september....tanken min var ikke der engang...jeg har vært med en gang på en NIB konkurranse, men har ikke meldt meg inn senere. Jeg føler uten å disrespektere andre...at det er de samme som vinner. Eller som har samme stil.Da vet jeg at jeg ikke vinner eller har en sjanse i havet.
De jeg syns er fine, som viser talent og eget uttrykk kommer ikke opp i det hele tatt.
Jeg blir litt oppgitt av det.

Nå er det mange romantiske, shabby chic, Fransk landestil blogger. Det er vel flere "tilhengere" eller skal vi si at det er mange flere som liker disse bloggene.For de har samme stil. Det finnes også flest butikker som selger interiør til den stilen.

De er jo kjempefine....og de damene kan virkelig å lage stillebein og ta bilder. Jeg blir super fascinert over bildene ....så fine...som de vakreste interiørbladene.
Bare sjekk inspirasjonguiden sin konkurranse. De er kjempefine...men det er ingen retro blogger eller hummer og kanari blogg.
De fleste bloggvenne mine har den stilen også. Så det er IKKE at jeg liker den.

Stem på min bloggvenn Eddas bilder HER. Nr 7. Og er ikke alle bildene vakre.

Jeg ser jo at jeg ikke kan måle meg med de damene på stilleben. Irina når dem ikke opp til knærne engang. Derfor er det spesielt artig at jeg på 5 dager har seilt opp.....det ved hjelp av dere. Tenk at dere liker min eklektisk irinaStyle....mine sinnsyke påfunn. Rare interiørinnlegg og enda rarer innlegg om alt mulig mellom himmel og jord.
Og iallefall tre av de bloggene er av den typen. WOW til meg :)
Jjeg må også skryte at jeg kunne ha blitt en bra lobbyist...heter det lobbyist. Jeg har drevet på så mye at det grenser mot terrorisme.Stakkesr fb venner, og deres venner igjen...skammer meg...bittelitt. Jeg har bed folk stemme i vilden sky hvis de liker bloggen min.

Jeg møtte en annen blogger her om dagen. Ei jeg ikke kjenner, men hun er følger av min blogg. Skal skrive mer om henne senere.
"Stemmer du på med da...??" spurte freidige Irina. Klart det sier hun. Jeg stemmer hver dag.
"Det e jo bare sykt sier jeg...æ bare satt å så hvordan stemmene steg."( Flest stemmer første dagen )Da var jeg virkelig på hugget til de jeg kjenner eller ikke kjenner.

Ja, det hadd æ bare itj forventa i det heile tatt, mange av de har jo ligget der i uker og måna."
Hun så forbauset på meg. " Det måtte du ha skjønt da, at du ville så mange stemmer. Din blogg e unik"
"Nei ærlig talt....det hadde æ itj...itj i det hele tatt.!"
Og det er sant..jeg tenker mye på det !!

I dag har jeg tenkt...Gud tenk om jeg hadde meldt meg på 3 september da det åpnet for å melde seg på....Man kan drømme itj sant ??

Dette er deres fortjeneste, mine facebook venner fortjeneste og mine RL venner.
Ikke min iallfall. Jeg skriver nå tullet mitt. Viser dere tulleidene mine.Når dere gir meg den responsen dere gjør, får jeg så klart lyst til å blogge mer.

Dere er super super rause og generøse.
Har dere ikke giddet å lese ....hadde jeg HELT sikkert sluttet. Om dere er positive eller negative lesere. Bare ved å klikke dere inn med intesjon av å se og lese.

Tusen, tusen takk. Skulle ønske jeg kunne gitt dere verdens beste gaver, fordi dere stemmer på meg. Alt jeg kan gi dere er min takknemlighet og varme.


Jeg takler ikke konkurranser så bra...jeg blir oppslukt av dem...
Og enda morsommere er at folk jeg ikke kjenner sender meg meldinger på facebook om at de stemmer på min fine blogg. ja de stemmer t.o.m to ganger. En fra jobb og en fra kontoret. Tenk det !! At mange av dere tar dere tid til å stemme på meg fra jobb. her jeg sitter får jeg gåsehud og tårer i øynene.
Jeg har t.o.m fatt flere venner på facebook siden de sender mail. Og så takker jeg ...og så sier de at det bare skulle mangle. Og så takker jeg igjen...og plutselig flere facebook venner med lesere

RÅKOSLIG å bli kjent med dem :)

Snille snille dere. Liker du min blogg. Så stem i vei HER

Ha en god natt kjære bloggleserne mine :)

9 kommentarer:

Laila sa...

Du kan stemme på så mange blogger du vil. Jeg stemmer på deg, men også Villa Von Krogh som jeg synes har et fantastisk hus. (Jeg har forresten aldri stemt på min egen blogg, men hadde nok gjort det om jeg hadde ambisjoner om å "vinne".)

Lykke til! (Og stem i vei!!)

Trine sa...

Du fortjene hver en stemme du kan få :D
Å stem gjerne på min lille blogg :)

Klæm

Elin sa...

Du har fått min stemme i dag å kjære Irina:) Det er deg vel unnt:)

Speilet ble knall tøfft!!!:)

Ha en god dag:)

Klem Ea

Jeanette sa...

Hei der =)

Du fikk min stemme også ;)

gult hus i svingen sa...

har stemt idag også:) Du store all verden så tøft speilet ble:)

Klem Trine:)

irina sa...

Heisann Anonym hvordan disser jeg de før meg. jeg sier de er utolig flinke. At deres stilleben og bilder er fantastisk :)At jeg ikke når dem opp til knærne. men at det finnes fler kyse blogger så de gir sikkert stemmer til hverandre.
jeg kaller min hummer og kanari..er det å disse meg selv ??

Det er som jeg sA...nyanser er vanskerlig å se. Syn du ser det slik og blir lei meg at du tror det,,,vær så snill å lese innleget igjen.

Alle før meg er en verdig vinner. Og siden jeg ikke kommer til å nå opp forbi Nina alikevel har jef stemt på dem :)

jeg skjønner ikke at du syns det vsr fælt. jeg sier at jeg stemmer på de som ligger bak meg. Gjør det meg til ett ondt menneske ??

jeg regner med at du er en hvir blogg, men du har IKKE behøvd å svare anonymt.

ha en fin fin dag i kulden :)

irina sa...

Ups...var ikke mening å slette deg.trøkkte på feil knapp:)

Maratonjenta sa...

Du får min stemme også, Irina! Bestandig hærlige innlegg:-)

Adventshilsen fra Maratonjenta

Mette sa...

Hei Irina!Jeg syns du har en kul blogg!Og du er ikke redd for å si hva du mener,og du er veldig kreativ ,må jeg si!:-)Jeg følger deg spent!:-)Ha en fin kveld:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online