fredag 26. november 2010

Irina goes shabby chiq


Heisann Kjære, kjære leserne mine. Som er så snille at dere kommer innom å leser meg ;)
Dere må vite at jeg setter umåtelig stor pris på den tiden du bruker her inne.
Jeg blir rørt og ydmyk over at flere og flere finner frem.
Og ...TUSEN TAKK !!


Tusen, tusen, takk til dere som stemmer på meg. Jeg kan love dere at jeg fryder meg over hver stemme. Er som et lite barn som hopper omkring.
Det er ikke for å ligge på topp lenger som motiverer, men det at dere faktisk tar dere tid til å glede meg slik. At dere gjør det av hjertevarme og godhet.
Mange av dere kjenner meg ikke, men allikevel føler dere kanskje at dere gjør det allikevel..?? Jeg vet ikke.


Jeg har fått mange, mange tilbakemeldinger på facebook. Klart dere stemmer på meg, klart dere vil skrive det på veggen og å anbefale venner. Dere forteller meg om hva dere syns om bloggen min og MEG som menneske....og ord blir fattig. Ja, en klisjé, MEN det er sant !
Jeg får faktisk gåsehud og tårer i øynene.
De som kjenner meg nikker nå. Ja det er Irina. Jeg griner så lett av ros, gode ord og snille varme mennesker.
Tusen takk :)


Denne tavla ble den" kjedelige" varianten til å være meg. De andre...de er i gull,gul og oransje....ja jammen er det en påfugl med....ja og noe i knall lilla.
Har mange, mange spenstige make overs å vise i de nærmeste dagene. Så følg med. Man må lage noe til alle stiler.
Disse blir å få kjøpt på Smia. Dere husker Smia ? Vi har åpent i morgen og søndag fra kl 11 til 15. Søte Trine er der og tar i mot dere med gløgg og pepperkaker :)
HER er bloggen til Smia


Selv om denne magnet tavlen IKKE er meg, ble den da sjøøøøt ;) De andre er mer Irina :) Full fart og galskap. Jeg har virkelig malt i alle verdens farger i det siste :)
Favoritt ordtaket mitt.

Fantasi er like viktig som kunnskap

Og hvem kom så på det geniale ordtaket. Ja, ingen ringere enn geniet Albert Einstein.Fantastisk mann !!Alle forbinder han med masse teoretisk kunnskap :)

Jeg håper der alle får en vidunderlig flott kveld. At deres små ønsker må gå i oppfyllelse.( det er ofte de som innholder ønske om kjærlighet, vennskap, trygghet ...det viktigeste i livet )
Fortsett å være snille, gode og positive mennesker som sprer glede.
I min blogg, mine øyner , mitt hjerte og mine tanker er dere det.Som jeg har sagt før. Mine blogglesere er de beste.

"What goes around, comes around.....


Og liker du min blogg. Så er jeg veldig takknemlig om du stemmer på meg HER.

Stor klem av en rørt/ melankolsk Irina

Ps !! Liker dere ikke min blogg er det mange mange fine blogger på den siden som dere kan stemme frem. Blogger for alle smak "

HER Ei flott dame som jeg ble kjent med nettopp har denne bloggen hellohello. Stem på henne hvis ikke min faller i smak :) HER
Jeg stemte på henne i dag.
Hun har lest bloggen min i to- tre år. Jeg var den første bloggen hun startet å følge daglig !! Tusen tusen takk M. Du er en fantastisk dame :)

I morgen kommer jeg med linker til andre fantastiske bloggvenner. Så om det er noen som ikke liker bloggen min så kan dere få en annen anbefaling :)

5 kommentarer:

Sandra sa...

Syns du har mange fine og kreative løsninger=)
Er ikke så lenge siden jeg begynte å følge med på bloggen din, men jeg henger veldig med nå!

God helg;)

Hellohello baby sa...

Irina! Jeg er speachless! Takk!!! <3 Så utrolig hyggelig av deg! Nå ble jeg virkelig overrasket.. vet liksom ikke helt hva jeg skal si for å uttrykke meg..... Men er veldig beæret over at du liker bloggen min :)))

Jeg er nå i Stocholm og koser meg. Har vært på en Gay resturant å spist middag med venninna mi. Alle trodde vi var et par. Hehehe, det var funny! Jeg spurte noen om de kunne ta bilde av oss, og de sa: kyss, kyss! Da blir det så bra bilde!

Vi prøvde å forklare at vi ikke var lesbiske. Men Svensker forstår ikke så mye norsk, så vi måtte bare gi opp....

Silje Kristin sa...

Den var fin ja :)

Vi har et garderobeskap med frosta glass i, og det er ikke fint, oppripet og det skinner jo gjennom hva vi har i skapet..

Så jeg har tenkt på å male rutene med tavle maling..
Ser jo du har malt rett på glasset, så lurer på om det sitter godt ?? :)

Klaffen sa...

Hei skjønne deg :)
Skal ikke skrive masse her - bare sende deg en lyyehilsen og si " Go girl!"

Varm klem fra lier

Trine sa...

nemmen har du sett så stili vinduet bei som tavle :D
Da e æ jo ikke så dum likevel når æ gjetta det på vindusinnlegget ditt :D

Du e dyktig!

Klæm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online