mandag 29. november 2010

Slik ble make over speilet mitt !


Heisann :)



Husker der dette speilet som jeg kjøpte på bruktbo til 100 kr. "gullkanten" hadde en lang sprekk som måtte limmes. Rammen så for plastikk ut, med gullfargen.


Jeg var veldig i tvil om hvilken farge det skulle males i. Siden jeg er i fargemodus, gikk jeg igjennom alle fargene jeg har hjemme. Lenge tenkte jeg på glossy svart.


Så falt det på lilla. Den nydligeste lillafarger jeg har sett. Selfølgelig Bengcalack, siden jeg vet at jeg vil få spørsmål om fargen legger jeg ut fargekoden.

55046-r50B


Skyggen av en bustet Irina ...ho ho ho

Tenkte jeg skulle ha speilet på badet, men plutselig så jeg, at jeg måtte ha det på lillaveggen.


T.o.m en lilla orkide :) Hele stua er lilla nå. Skal vise dere bilder av den nydelige lilla adventsstjerna jeg har kjøpt.


På de fleste bildene ser dere den femarmede lysestakeren. Den har gått fra messing til sølv, til lilla. Den ble malt med vanlig maling i sommer engang :)


Min giga, giga julestjerne.Den er kjempesvær. I sølv og hvitt. Fra den interiørbutikken jeg hadde en gang.Mitt Hus Ditt Hus.

Her skinner desembersolen. Fint vær men minus 17 ...brrrr.


I kveld skal dere få se på advents stjernene å en ny måte å bruke gammeldagse fløte og sukker delene- ( Hva heter det nå ) i sølvplett.

Ha en fin kveld. Stooor klem fra Irina


Tusen takk for at du stemmer :) Bare fortsett HER

10 kommentarer:

VillaGoa sa...

Nydelig farge! Liker veldig godt bloggen og stilen din :)

Cathrine Aksnes sa...

nice!!! uberlekkert Irina :)

(eddas) sa...

Riktig stilig:)
Stemmer du på bildet mitt i inspirasjonsguiden..nr 7?:)
klemkelm

Manne's hverdag sa...

OMG, OMG, OMG - UTROLIG LEKKERT, IRINA!!!

Hilsen
Marianne

tinemor sa...

SÅ kul!!!
Klem

ide-puffen sa...

Så flott det ble Irina.Du er så flink og unik.
klem klem

Hellohello baby sa...

Herlig farge! og for et kupp!! Kan bare ikke tro at du har fått det speilet for 100 kr.!!! Har stemt på deg i dag seff! To ganger til og med, en fra her og en fra jobb ;)

Violetta sa...

Nydelig ramme, og ikke minst farge! Heldig med den! :)

Datt sa...

Elsker det! :D

Hellohello baby sa...

Hei Snuppa!
Linket deg i siste innlegget mitt. Heier på deg!!! :D

Klem fra Ozlo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online