søndag 21. november 2010

På shopping ...


Heisann :)


I går var jeg på plantasjen for å handle noen blomster. Da så jeg hvor mye fint de hadde fått inn. Jeg vet ikke....jeg blir dratt mer og mer bort fra vanlige interiørbutikker og over til å handle på Kid, Plantasjen og Obs. De selger jo akkurat det de selger på interiørbutikkene til en rimeligere penger...dessverre for de små interiørbutikkene og bra for forbrukerne.
Som vanlig hadde jeg lite strøm på mobilen. Jeg fikk tatt noen bilder før det ble svart .


Jeg er ingen nissedame. Men de hadde kjøpt inn mange mange nisser for salg. Og mange var kjempefine :)
Julegavetips ?
Jeg handlet en del på salg. De hadde en del fine varer fra i fjor.Kranser, stjerner, julekuler, krus og sånne sett der barna kan lage engler, nisser ol.
Jeg kjøpte en del av det til kalendergaver og til gaver for å ha med på skoler ol.
Vi må alltid ha med gaver til skoler og lag. Da er det kjekt med slike varer.


Tror jammen jeg skal ta meg en tur i morgen også. Så kan jeg ta noen bilder.
Nå må jeg male....det ser ikke ikke ut her hjemme. Kanarigul er kult itj sanjt !!
Ha en fin søndag :)

6 kommentarer:

Evami sa...

Det sølvjuletreet som står sammen de hvite nissene, ønsker gutta seg! Og det kommer nok på rommet deres!
Du er ikke alene om å like Plantasjen, vi er innom med gjevne mellomrom! Stas å sykle eller kjøre kjekke dit:)
De har mye flott ja:) Ha en flott søndag:) Klem Eva

tinemor sa...

Billigere er det, men sjarmen med små interiørbutikker slår de ikke!
Syns nå jeg da :-)
Klem

Marianne sa...

Hej Irina
Uanset om det er interiør butik eller supermarked, så kommer jeg i julestemning når jeg ser dine billeder.
By MARIANNE

irina sa...

Det har du rett i Tine....Det er definitivt det beste...å ha tid til å kikke og kose sæ...men når man ikke har det så er plantasjen interiørets mcdonalds....fast i nteriør...billig og godt ...av og til...men skal man kose seg er det på gourmetresturant. Skal komme innom deg snart !! Ser du har sååååååå mye fint :) kikket innom vinduene en dag :) Flink er dokk :) Klem

the Folding chair sa...

Hei Irina!
Hvilken Plantasjen butikk har du vært på? Min mor har så lyst på sånn hvit nisse, men her hos oss er alle nissene UTENOM de hvite til halv pris. Hvis du forteller hvor du har vært kan jeg ringe/maile dem og spørre hvorfor det ikke er likt over hele landet. Thnx!

Anonym sa...

Enig m tinemor.....

Heia Milde Matilde, Mia´s og Cornelias hus......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online