fredag 12. november 2010

Den nye interiørkjeden er...


Heisann :)


Dro på Coop Obs på lade i går for å handle. Og jeg liker kun å dra ditt fordi jeg finner mye fint til en billig penge interiørmessig :) Jeg handler egentlig ikke interiør, har mer en nok pluss at jeg liker rare ting.
Hadde jeg likt romantiske ting har jeg villet kjøpt meg denne serien. Har sett lignende i interiørbutikker.
Tror tefatet kostet 19 kr og krukken 50 ?


Dette speilet kjøpte jeg med meg. Det er ganske stort og gullrammen er bred. Jeg tenkte å male det, men NEI ikke hvitt.....kanskje oransj :)
Jeg stod mellom speilet og en stor rund lanterne/ lykt i sølv til 129 kr. Slike har jeg sett for rundt 500 kr. Mente jeg tok bilde av den, men men....gjorde vist ikke det.


Speilet koster 250 kr. Det ser lite ut, men det er det ikke .
Jeg kunne ikke ta bilder av alt, da det var kun 15 min til de stengte. Det har ting til alle stiler. Om du er romantisk , retro, moderne eller irinastyle :)


Mange småbilder til 49 kr. De hadde puter, duker, fattigmansølv, mange flott lykter i fattigmansølv, sølvfat ol.


En ganske stor puff i svart "skinn" med lagringsplass til votter og luer. Den var faktisk veldig fin. Bruker ikke å like slike, men denne til 498 er ikke dum i det hele tatt. Fint å ha foran sengen også :)


Marokkansk tebord med teglass eller telysglass. Husker ikke prisen helt, men tror det var 398.


Her ser dere litt av hvert. Fine rustikke kurver til ved, lanterne, avisholder i svart "skinn". Sjekk den sølv og svarte globusen. Da jeg hadde butikk solgte jeg slike til 2000 kr, men det var designer globuser.Denne er et mye billigere alternativ.
Husker ikke prisen.


Geiteskinn...det er faktisk første gangen jeg hører om geiteskinn interiørmessig. Jeg elsker jo skinn i alle fasonger og farger. vel kanskje ikke knallrødt, men ønsker du et knallrødt saueskinn så har de det å . Det kostet 199 tror jeg. Geitskinnet koster 299.

Coop Obs er veldige flink til favne alle stiler. Og jeg forstår at prisene er laaaaangt billigere enn i vanlige interiørpriser. Her er det kjøpt i store kvanta, men det har vel ikke noe å si. Hvis jeg kan en en stor "sølv" laterne til 400 kr billigere enn i en annen butikk og man ikke ser forskjellen.
Hey, da har jeg råd til merkesminke og BH som gjør puppene mine supre :)
I pose og sekk...ME LIKE

Ha ha...dette kommer fra noen som har eid to interiør / design butikker.....
Ha en kjempefin helg.

Stor klem :)

9 kommentarer:

Marte Øverås sa...

Det hadde kanskje vært mer aktuelt å handle på slike plasser, om selve interiøret i butikken hadde vært mer givende.

Refleksjon på livsvegen sa...

Hei vennen!
Vonar du har det bra..
OBS har mykje fint dei!
Arbeider du fortsatt for CIRO?

Ynskjer deg ei flott helg!

klem♥

Ceropegia sa...

Må ta en tur hit ja ser jeg:-)Mye fint.Helt greit at det er til en rimelig penge. Penger spart!!:-)

Ha ei riktig god helg:-)

Trine sa...

Så utruli mye flott til en billig penge :D
Trine like sånt :D

Ha ei super helg, kjære du :)
Håpe du fant kakeoppskrifta du leita etter!

Klæms

Hege sa...

Må visst ta meg en tur på Coop - er litt av en "merke-freak"(eller kvalitetsbevisst..!) til tider , men dette så bra ut!
Riktig god helg vennen,
klem Hege.

(eddas) sa...

Her var det masse lekkert...til en absolutt overkommelig penge:)Likte geiteskinnet jeg...kunne tenkt meg:)
ha en kos kveld snuppa..
eddaKlemmer

T Interior sa...

Oooooi!!! Jeg ser jo etter akkurat et slik speil! Tenkte å gi den en knæsj farge selv. Hadde blitt utrolig glad om du kunne gitt meg målene?? Da skal noen heldige få lov å ta turen innom OBS for meg og kjøpe et eksemplar til meg også!

TUSEN takk for tipset!!

Tone

Cathrine Aksnes sa...

absolutt lyst på en sånn globus :)

Hellohello baby sa...

ååå! At jeg ikke har sett dette innlegget tidligere! Nå vet jeg hvor jeg skal dra til helga! Hvis jeg orker da...... egentlig så stopper det ganske fort opp om dagen....Men det kommer en tid for alt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online