mandag 22. november 2010

DIY tips :)



Heisann og Hoppsann :)
Her er jeg i malingsdunst og med hår som har like mange farger som regnbuen :)
Var i Trondheim i forige uke. Var innom to malebutikker....det er som å være på gotteributikk for meg. Kanskje det finnes noen produkter jeg ikke vet av ol.
Fant mange tapeter jeg likte. Siden de hadde flere ruller inne for salg og en der til prøve. Så lurte jeg på om jeg kunne kjøpe ett par meter. Det kunne jeg ikke. De solgte bare hele tapetruller.

Jeg skulle bare ha to meter så da gidder jeg ikke å kjøpe en rull til 500 kr. Jeg liker å variere på tapetene jeg bruker.Hmm skjønner ikke den.Så jeg dro tilbake til Stjørdal og til malebutikken min. På Stjørdal maleservice HER får jeg alltid kjempebra service. Jeg får alltid svar på spørsmålene mine.Og så er de så flinke og kreative. Jeg blir så inspirert tilbake.
Her kan du også kjøpe tapet etter metermål.
To meter av pip blå, to meter av pip gul....


Det er mange som spør om hvor jeg får kjøpt mine tapeter. De tapetene jeg har har jeg alle fått her på STJØRDAL MALESERVICE !!
Så om du skal bare ha noen meter til ett prosjekt så kan du stikke innom :) hvem vet...kanskje finner du meg der... er der my i tider :)
Gunnhild og Tone er kjempeflinke :)

7 kommentarer:

Anita sa...

Å! Så nydelige tapeter.

Hilsen Fama

Lisas hjem og skatter sa...

drømme om en pip-tapet-vegg :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Service altså, så flott!!

klem♥

Hellohello baby sa...

WOW! Jeg er ny! Liker bloggen din! Veldig inspirerende!

Utrop, utrop, utrop!

Ha en strålende kveld :)

Unknown sa...

Heisann!
Nå har eg hørrt så møkje snakk om deg i helga mi sammen med Skjerstad og Gult hus i svingen, at eg måtte ta meg turen innom deg :o)

Trur jammen det var ditt service eg fekk med meg him i bagasjen og ;o) Fra Smia.

Heiv meg på som følger eg ja, og glede meg te å følga deg videre.

(eddas) sa...

Så flott at de selger metervis...irriterer meg og at en må kjøpe hele ruller...når en bare skal ha litt:)Kjempeservice:)
kos deg med alle verdens hårfarger:)
eddaKlemmer

Datt sa...

Aaaw, nyydelige pip tapeten! Skal til Stjørdal på lørdag jeg, så mye koselige å handle julegaver der enn i Trondheim.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online