tirsdag 2. november 2010

En anbefaling :)

Heisann :)


Tusen takk for innspill om hvordan jeg bør blogge. Jeg er så dypt ydmykt og rørt over at dere er så rause og generøse :) Tusen tusen takk for verdens beste bloggvenner og blogglesere.
Da prøver jeg en blanding jeg....

Som jeg har skrevet før, så liker jeg å sminke meg og kle meg pent.Du finner nok ikke meg på butikkene i sportsklær og joggesko.
En sjelden gang finner du meg i kosedress og uten sminke da....en sjelden gang......jeg må alltid sminke meg før jeg går ut....selv om det er for å kjøpe brød.
Hjemme ser jeg for jævlig ut.....

Jeg liker å prøve nye ting, og jeg liker kvalitet. Jeg er vil heller la være å kjøpe flere ting hvis jeg ikke kan kjøpe det som er bra.
Det er iallfall to ting som jeg ikke kjøper billig. Det er sminke og undertøy. Når man begynner å nærme seg 40 faretruende slik som jeg ....ja da må man skjule og støtte opp om nærmiljøet(kroppen)
Heldigvis, heldigvis, har jeg kjempegode gener på se ung ut. Min mor er over 60, men hun ser ut som noen og førti.
Så da er det jammen meg bra at folk sier at jeg ser ut som en 25 åring. Ho ho ho !!
Jeg bruker dyr sminke og dagkrem , men skrekk og gru.....jeg har vel aldri vasket av meg sminken om natta !!
Så når folk spør meg om hva jeg gjør for å se ung ut så er det tipset...uff uff....ser jeg må skjerpe meg, å begynne å bli flink til det.

Jeg har dessverre sett at i sommer har jeg begynt å noen "striper" på panna....grøss og gru....
ok...ha ha ha ...dette ble ett irinainnlegg alikevel... ÅHHH søren det skulle bli tre linjer.

Jeg fikk anbefalt denne foundation av de flinke damen på Parymelle på Malvik Senteret.
Den er kjempebra !!
Den e myk, kremet og trekker seg inn perfekt. Man ser naturlig ut samtidig som man skjuler fregner.Fantastisk bra !! Anbefaler den på den sterkeste !!
Den koster ca 400 kr. Men jeg tror den vare lenge. Veldig drøy. Faktisk den første foundation jeg er 100 % fornøyd med....å det sier mye :)

Det med fet skrift var det opprinnelige innlegget :)
Ha en fin kveld.

PS :) Bildene av meg er ikke tatt med for at jeg syns jeg ser så fin ut :) Men for å vise hvor bra faondation er. Den er veldig naturlig :)

11 kommentarer:

Therese sa...

Du ser veldig fin ut, så det så!
Takk for tips!:)

På landet sa...

Kansje jeg skulle prøvd den, finner aldri en jeg blir 100% fornøyd med, takk for tips :)

Trine sa...

Nydelige bilda :)
Vaske av sæ sminken om kvelden?? ka e det førr nå... hahaha :P
Huff.. håålaus der ja!

Joda kjøkkenet ska æ få nån til å spraylakkere.. ork ikke den jobben sjøl :P
egentli ett kjempestili kjøkken ja, men e møkkeli trefargen nu.. syns det ødelegg litt førr resten av stua, selv om det står i stil me stuegulv og trepersiennan..hehe.. Men har løst å gjør nå sprekt der som står i stil me resten, selv om æ vil ha innredninga lys :) Så vi får se når den tid kommer, å det bli prioritert..

Klæm til dæ :)

(eddas) sa...

Heisann...på dusann:)
skjønner at du har bloggtørke...slik er det bare noen ganger...jeg liker jo det du skriver...men trenger ikke ha slike innlegg hele tiden...kan slenge innet bilde eller to og noen linjer..det holder noen ganger det og:):)jeg kommer inn uansett:):)så fin ut den foundation....men jeg bruker ikke slikt...føler at jeg får ikke puste...men de er jo selvfølgelig av bedre kvalitet enn på 80 tallet he he du ser veldig pen ut på bildene,bare så du vet det:)
Energien kommer nok tilbake etterhvert...men ting tar tid..og slik må det være i noen sammenheng...
Prøv og kos deg og vær snil med deg selv enn så lenge....
Mange eddaKlemmer til deg

cecilie sa...

......men atte! Du ER fin <3

My home is my Castle sa...

God foundation eller brunkrem som jeg sier )er jeg og veldig nøye på og min er og dyr. Jeg bruker Chanel, kan ikke bruke annet ;)Før, da jeg var ung, kunne jeg bruke alt, men alderen krever sitt hehe..

Flotte Irina <3
Klem,Kari

Anonym sa...

He he he..måtte le nå ja ;O))
Tenkte det...at det ble vanskelig for deg å skrive et kort innlegg ;O))
Tenker på deg og kikker stadig innom deg selv om jeg ikke blogger lenger.
Kan ikke gå glipp av et Irina innlegg vet du ;O)
Håper det går greit med deg til tross for omstendighetene!

Godklæm fra mæ!
Linda, Lindas skattekammer

Anonym sa...

Mæ igjen...Lindas skatte...for å gjøre det enkelt så signerer jeg med Linda Marie neste gang ;O)
(heter det ja)
Må jo hilse på når jeg kikker innom deg!

Hege sa...

Du er VAKKER!
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Elin sa...

Mmmm den så fin ut:)

Herlig at du tipset;)

Klem Ea

Villblomsten sa...

Nesten 40 sier du ?
Det hadde jeg aldri trodd !! :-)

Du skriver veldig bra :-)
men korte innlegg funker også :-)
og perioder hvor man er lei hele blogger er også lov :-)
bare husk "oss" avogtil da :-)

Pass godt på deg selv :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online