tirsdag 23. november 2010

Bruksmåter av gamle vinduer ??


Heisann :)

Her en natt fikk jeg en drøm om hvordan bruke ett gammelt vindu. Jeg syntes selv den var genial. Hadde ikke sett noen bruke det slik.
Det var faktisk to ideer og ingen har jeg sett. Jeg googlet det . Sjekket bildene og alt. Men så ingen som brukte de på de to måtene jeg tenkte.


Siden jeg ikke leser andres blogger, bare de som kommenterer meg ...må tilbake å takke av og til iallfall. Jeg har ikke tid !! Sorry !! Av og til leser jeg...i perioder.
Poenget er :)
Det kan jo være at flere har gjort det samme uten at jeg har fått med meg det.

Hva tror du dette vinduet har blitt ??

Og så håper jeg at de som har hatt en make over, på gamle vinuer gidder å sende meg en mail med bildet av vinduet ditt. Jeg kommer til å legge ut alle bildene med navn og lin k til bloggen. Syntes bare det hadde vært kult å ha ett slikt innlegg :)
merk email med "vindu" For så mange :)

Og i morgen skal dere set mitt vindu :)

Goklem

10 kommentarer:

Manne's hverdag sa...

ILLE SPENT NÅ, IRINA!!!

Hilsen
Marianne

Anonym sa...

Nå hadde jeg skrevet en hel rekke måter å bruke slike vinduer på, men slettet det fordi jeg ikke ønsker at alle skal gjøre det samme. Men for å si det sånn, det er mange måter å bruke slike vinduer på, som ikke ligger utover hele nettet. Folk ser én ting, og så skal alle gjøre det samme. Hva jeg tror du har gjort med ditt? Jeg TROR det har fått en knallfarge, og at du har malt det først med magnetmaling, som du har malt over med tavle- eller knallfarget maling, evt tapetsert over. Tapet over magnet er stilig, men du må ha en del lag magnetmaling for at ting skal henge på. Uansett, er jeg sikker på at det er stilig, det du har gjort. Blir rett og slett litt skuffet hvis det er hvitmalt med hønsenetting, eller gamle bilder. Fint og alt, men slett ikke Irina!

(eddas) sa...

Kanskje du har laget et skap av det??det var det jeg tenkte ut av mitt..men nå er det solgt:):)
kos deg
eddaKlemmer

Trine sa...

Hei søte du :)

Hmmm... første som slo mæ når æ ser vinduet, e at du har laga ei type tavle av det :)
Inndelt i 8 rute... det vil jo si ei rute for hver dag evt + ei ekstra :D

Wild guess...

Spent å se ka du har funnet på :)

klæm

PS: Ha en flott dag!

PIONPIA sa...

hm..sannelig ikke godt å vite hva du finner på..;-)
Jeg har sett mange flotte vinduer som rammer...
Mine har jeg satt speil i for å få litt romfølelse i bla gang/trapp...
Blir spennende å se hva du finner på!
klem

Anonym sa...

B O R D !!

the Folding chair sa...

Takk for info, tenkte det var på Stjørdal ja. Har sendt mail, håper jeg hører fra dem ;)

Jeg mistenker at vinduet skal bli et WOW bord?? det ville vært dritstilig!

Stinek sa...

På hytta har vi et slik på veggen, i slitt look. Som vi skriver huskelister og div på med whitebordpenn!! drit kult!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Vi har eit skap der døra er eit gamalt vindauge..
ein vakker dag skal eg fotografere det.. er så dårleg lys no om dagan og kamera er ikkje spes godt..
Kanskje eg må få meg kamera i Julegåve i år?

klem

ventar spent ☺

Elenah sa...

Vinduet har blitt en adventskalender. Eller en lysekrone. Pinnekjøtt-materiale kanskje? Hmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online